LiveAgent biedt de mogelijkheid om een online ticket-geschiedenislink toe te voegen aan uw verzonden emails. Het is een belangrijk kenmerk van ticketsoftware voor onder andere IT-ondersteuning, helpdesks van de klantenservice en callcentra. Met de ticketgeschiedenis hebben vertegenwoordigers toegang tot eerdere tickets met al hun informatie.

Authenticatie online ticketgeschiedenis:
- Indien ingeschakeld, moet de gebruiker zijn aangemeld om de ticketgeschiedenis te lezen.
- Indien niet ingeschakeld, kan iedereen de online ticketgeschiedenis lezen.
Hoe de online ticketgeschiedenis eruitziet:

Share ticket updates with a URL
Send your colleagues a clickable link that shows them the contents of the ticket without having to log into LiveAgent. Try it today. No credit card required.
Ontdek alles over afgehandelde tickets en hoe LiveAgent's helpdesk systeem u helpt om tickets sneller op te lossen. Leer over het verschil tussen gesloten en afgehandelde tickets, hoe u een ticket opnieuw opent, en hoe u de resolutietijd kunt versnellen met handige tips zoals geautomatiseerde taken en self-service opties. Verbeter uw klantenservice ervaring met onze uitgebreide kennisbank en robuuste SLA-instellingen. Probeer LiveAgent nu gratis en verhoog de efficiëntie van uw klantenondersteuning!





