Partner
Wat is Keap (Infusionsoft)?
Keap CRM (voorheen Infusionsoft) is een cloudgebaseerd platform voor klantenrelatiebeheer (CRM). Het wordt gebruikt om marketingemails, autodial, autodial marketing- of verkoopgesprekken en andere te verzenden.
Hoe kunt u het gebruiken?
Het Keap-platform helpt bedrijven in verschillende sectoren om klantenrelaties en verkopen te beheren. U kunt ook contacten segmenteren, klanteninteracties volgen, emails verzenden en aangepaste campagnes uitvoeren op basis van emailopeningen, klikken en doorklikken. Een integratie met LiveAgent via Zapier stelt u in staat om verschillende eenvoudige acties uit te voeren om een geautomatiseerde workflow te creëren. Lees meer in de integratiesectie hieronder.
Voordelen
- Beheer uw klanten, bestellingen, contacten en meer zonder van platform te wisselen
- Ontvang meldingen over wijzigingen in uw gegevens
- Vergroot uw LiveAgent-mogelijkheden om uw workflow te vergemakkelijken
Hoe Keap te integreren met LiveAgent via Zapier
Creëer uw eigen integratie door uw LiveAgent- en Keap-accounts te koppelen via Zapier. U kunt kiezen uit verschillende opties om het type integratie aan te passen. U kunt een voorbeeld van LiveAgent- en Keap-integratie zien in de onderstaande gids.
- Maak eerst een Zapier-account aan of ga naar uw bestaande account. Ga dan naar de LiveAgent + Keap-integratiepagina. U hebt nu de mogelijkheid om een trigger en een actie te kiezen. Denk na over het type integratie dat u wilt hebben en kies vervolgens de gewenste opties. Wanneer u uw triggers en integraties hebt gekozen, klikt u op de Connect LiveAgent + Keap-knop.

- Vervolgens configureert u triggers en acties. U moet beide app-accounts verbinden met Zapier om toegang te krijgen tot de benodigde gegevens. Met Zapier kunt u vervolgens de integratie aanpassen. Tenslotte moet u ervoor zorgen dat de Zap werkt voordat u hem in gebruik neemt. De integratie is voltooid zodra de Zap is geactiveerd.

De integratie is voltooid wanneer u de Zap aanzet. Voel u vrij om meer Zaps te maken met verschillende instellingen om interessantere integraties voor uw apps te creëren. Blader door de LiveAgent academy-pagina’s om te leren hoe u helpdesksoftware op de juiste manier gebruikt, of voor meer informatie over het verstrekken van steun.
Frequently asked questions
Waar wordt Infusionsoft voor gebruikt?
Infusionsoft is een platform voor klantenrelatiebeheer dat wordt gebruikt voor: aanpasbare campagnes, verkoopautomatisering, marketingautomatisering, krachtige app-integratie.
Wat zijn de voordelen van de Infusionsoft-integratie in LiveAgent?
De voordelen zijn onder meer: verbeterde workflow voor klantenondersteuning, beheerbare gegevens vanuit één interface (LiveAgent), de mogelijkheid om nieuwe contacten, kredietkkaartkosten, nieuwe partners, enz. bij te houden.
LiveAgent and KnowledgeOwl offer powerful solutions for creating a kknowledgebank that can improve customer satisfaction and sales. LiveAgent offers a free trial period and multiple knowledgebanks, allowing customers to find answers to their questions quickly and easily. KnowledgeOwl offers an easy-to-navigate interface and extensive features but can become expensive. An extensive knowledgebank can provide customers with a reliable information source and improve overall customer support.
Bedrijven dienen hun behoeften en voorkeuren op te schrijven en onderzoek te doen op websites voor softwarebeoordeling om de juiste kennisbank software te kiezen. Een kennisbank kan de efficiëntie, prestaties en kennis van medewerkers verbeteren en zorgen voor een betere klantenervaring, efficiëntie, verkoop, merkimago en productiviteit. LiveAgent biedt gratis proefperiodes en de mogelijkheid om meerdere kennisbanken te maken. KnowledgeOwl is een krachtige kennisbanksoftware met een eenvoudig te navigeren interface en uitgebreide functies, maar kan behoorlijk duur zijn. Het leggen van een goede kennisbank en ondersteuningsdocumentatie is essentieel voor klantenondersteuning en biedt professionele voordelen voor bedrijven.
LiveAgent offers ticket templates, custom ticket fields, and efficient ticket management for effective customer support. It also provides VoIP phone systems, self-service software, and complaint management. LiveAgent has helped increase customer satisfaction and sales for many businesses. It comes with a user-friendly interface, useful reporting features, and reasonable pricing. Quality Unit, NV owns LiveAgent and provides various support options, including a blog and word list.
De effectiviteit van mond-tot-mondreclame is te danken aan tevreden klanten die hun positieve ervaringen delen. Het is belangrijk om natuurlijk en niet-opdringerig te zijn en te beginnen met het op gang brengen van een discussie over een bepaald onderwerp voordat we het merk of product noemen. Gegevensgestuurde inzichten kunnen worden gebruikt om klantencommunicatie te beheren en CRM-integratie kan helpen efficiënter te werken en een betere operatie te leiden. De klantenservice is belangrijk voor een goed imago en het behouden van duurzame relaties met klanten. De drie principes van klantenservice zijn luisteren naar de klant, een individuele benadering en empathie tonen.