Keap (Infusionsoft) integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is Keap (Infusionsoft)?
Keap CRM (voorheen Infusionsoft) is een cloudgebaseerd platform voor klantenrelatiebeheer (CRM). Het wordt gebruikt om marketingemails, autodial, autodial marketing- of verkoopgesprekken en andere te verzenden.
Hoe kunt u het gebruiken?
Het Keap-platform helpt bedrijven in verschillende sectoren om klantenrelaties en verkopen te beheren. U kunt ook contacten segmenteren, klanteninteracties volgen, emails verzenden en aangepaste campagnes uitvoeren op basis van emailopeningen, klikken en doorklikken. Een integratie met LiveAgent via Zapier stelt u in staat om verschillende eenvoudige acties uit te voeren om een geautomatiseerde workflow te creëren. Lees meer in de integratiesectie hieronder.
Voordelen
- Beheer uw klanten, bestellingen, contacten en meer zonder van platform te veranderen.
- Ontvang meldingen over veranderingen in uw gegevens.
- Breid uw LiveAgent-mogelijkheden uit om uw werkstroom te vergemakkelijken.
Hoe Keap te integreren met LiveAgent via Zapier
Creëer uw eigen integratie door uw LiveAgent- en Keap-accounts te koppelen via Zapier. U kunt kiezen uit verschillende opties om het type integratie aan te passen. U kunt een voorbeeld van LiveAgent- en Keap-integratie zien in de onderstaande gids.
- Maak eerst een Zapier-account aan of ga naar uw bestaande account. Ga vervolgens naar de LiveAgent + Keap-integratiepagina. U hebt nu de mogelijkheid om een trigger en een actie te kiezen. Denk na over het type integratie dat u wenst en kies vervolgens de gewenste opties. Wanneer u uw triggers en integraties heeft gekozen, klikt u op de knop Connect LiveAgent + Keap.
- Hierna zult u triggers en acties configureren. U moet beide app-accounts met Zapier verbinden zodat het de benodigde gegevens kan openen. Vervolgens kunt u de integratie aanpassen met behulp van Zapier. Tot slot moet u ervoor zorgen dat de Zap werkt voordat u deze activeert. De integratie is voltooid zodra de Zap is geactiveerd.
De integratie is voltooid wanneer u de Zap aanzet. Voel u vrij om meer Zaps te maken met verschillende instellingen om interessantere integraties voor uw apps te creëren. Blader door de LiveAgent academy-pagina’s om te leren hoe u helpdesksoftware op de juiste manier gebruikt, of voor meer informatie over het verstrekken van steun.
Enhance customer satisfaction and drive sales growth by integrating Infusionsoft with LiveAgent.
Provide personalized and timely support by accessing customer data, order history, and contact details directly from within LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Waar wordt Infusionsoft voor gebruikt?
Infusionsoft is een platform voor klantenrelatiebeheer dat wordt gebruikt voor: aanpasbare campagnes, verkoopautomatisering, marketingautomatisering, krachtige app-integratie.
Wat zijn de voordelen van de Infusionsoft-integratie in LiveAgent?
De voordelen zijn onder meer: verbeterde workflow voor klantenondersteuning, beheerbare gegevens vanuit één interface (LiveAgent), de mogelijkheid om nieuwe contacten, kredietkkaartkosten, nieuwe partners, enz. bij te houden.
Kennisbank: Aan de slag gaan-sjablonen
Een 'Aan de slag'-artikel moet consistent zijn met uw merkcommunicatie. Het moet eenvoudig en gemakkelijk te begrijpen zijn, met elementen zoals productbeschrijvingen, veelgestelde vragen en klantenservicecontacten. Een kennisbank is essentieel voor zelfbediening en klanttevredenheid. LiveAgent biedt sjablonen voor 'Aan de slag'-kennisbankartikelen.
Drip biedt verschillende manieren van klantenondersteuning, waaronder e-mail, hun hotline of berichten via sociale media. Ze hebben geen live chatondersteuning, maar er is een consumentenforum beschikbaar voor selfservice. Het e-mailadres van Drip-ondersteuning is laura.gee@drip.com en als u liever iemand belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op +45 69 17 16 10. LiveAgent biedt daarentegen klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Verder is er informatie beschikbaar over hun bedrijf, waaronder sales contact informatie en hun nieuwsbrief.
Insightly biedt verschillende manieren van klantenondersteuning, waaronder emailen, bellen of via sociale media. Het emailadres van Insightly is sales@insightly.com en er is geen live chatoptie beschikbaar. Als u wilt bellen, kunt u contact opnemen met hun hulplijn +1 888-999-4039. Er wordt ook verwezen naar andere nuttige informatie op hun consumentenforum en de website biedt meer informatie over ondersteuning en het partnerprogramma.