Pabbly integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Pabbly Privacybeleid
Wat is Pabbly Connect?
Pabbly Connect is een integratieplatform dat gebruikers niet beperkt in de automatiseringsworkflow. Hiermee kunt u de handmatige taak automatiseren via volledig geautomatiseerde workflows. U kunt eenvoudig een nieuwe workflow starten door een trigger te kiezen en deze verder aan te passen door filters, acties en veldtoewijzingen toe te voegen. Nu kan LiveAgent worden geïntegreerd met meer dan 400+ applicaties.
Hoe kunt u het gebruiken?
Hoe werkt de integratie?
Het duurt minder dan 5 minuten om Pabbly Connect te configureren. Slechts 3 eenvoudige stappen en u bent klaar om te gaan. Geen installatie vereist.
Volg dit proces om LiveAgent te vinden in het Pabbly-dashboard:
- Creëer een account.
- Selecteer nu Pabbly Connect-toegang
- Creëer een workflow.
- Controleer de beschikbare triggers en acties.
- LiveAgent zit in het Action & Trigger-gedeelte met alle mogelijke eindpunten.
Voordelen
- Stroomlijn eenvoudig de multifunctionele workflows met een heleboel triggers, acties en planner voor verkoopprocessen, sociale campagnes, enz.
- Creëer complexe en uit meerdere stappen bestaande workflows voor specifieke projecten met behulp van verschillende logica’s, filters, voorwaarden zoals IF/Else, AND/OR en nog veel meer.
- Met Pabbly Connect kunt u de specifieke tijdsintervallen instellen voor het uitvoeren van het scenario en de actie, zoals een gespecificeerde datum, dag of tijd.
- Het is geïntegreerd met meer dan 400 services.
Frequently Asked Questions
Wat is Pabbly?
Pabbly is een online hub voor al uw marketingtools. Het omvat emailmarketingsoftware, factureringssoftware, formuliersoftware, emailverificatie en Pabbly Connect.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Pabbly Connect met LiveAgent?
De voordelen zijn: betere workflow, grote verscheidenheid aan integraties, de mogelijkheid om een specifieke tijd in te stellen voor bepaalde acties.
De tekst behandelt het belang van een goede klantenservice voor het opbouwen van een goed imago en naam van een bedrijf. CRM wordt beschouwd als een klantgestuurd beheersysteem dat de klantenkennis verbetert, gepersonaliseerde service biedt en de klantentevredenheid en -behoud verhoogt. LiveAgent kan integreren met de beste CRM-software om betere klantrelaties op te bouwen vanuit één handige locatie. Daarnaast biedt Axigen een oplossing voor kantoorsamenwerking en e-mailserver die eenvoudig te integreren is met LiveAgent. Populaire functies van LiveAgent omvatten klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt ook demo's, prijzen, integraties en alternatieven en ondersteunende diensten, zoals gegevensmigratie, een ondersteuningsportaal en systeemstatusupdates.
LiveAgent is helpdesksoftware die bedrijven helpt bij het stroomlijnen van klantenondersteuning door integratie van communicatiekanalen, zoals Instagram. Het biedt diverse klantenservicesoftware, voIP-telefoonsystemen, en meer. LiveAgent maakt het integreren van Instagram eenvoudig en biedt een stapsgewijze videohandleiding. Met de integratie kunt u efficiënt reageren op berichten en opmerkingen van uw Instagram-publiek, waardoor u sterke klantenrelaties kunt opbouwen.
LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesk software met spraakcommunicatie, geavanceerde automatisering en meer dan 175 integraties. Het biedt uitstekende klantenservice met 24/7 ondersteuning en is geschikt voor het beheren van alle klantvragen vanuit één interface. Yootel is een VoIP-operator die zakelijke telefonie-oplossingen biedt, zoals Centrex, Trunk Sip en uniforme communicatie, evenals marketingoplossingen en een beheeroplossing voor contactcentra.