TelefonBG integration
Wat is TelefonBG
TelefonBG is een VoIP-serviceprovider voor helpdesks. Het biedt bedrijven telefoonnummers, oproepstatistieken en een voicemail met nummers uit meer dan 60 landen. TelefonBG heeft een groot aantal functies, ondersteunde apparaten en tools om het bellen voor u gemakkelijker te maken.
Hoe kunt u het gebruiken?
Het helpt LiveAgent-callcentra om telefonische communicatie in de ticketstream te brengen. U kunt deze service gebruiken met onze belknop om de klanteninteractie via telefoongesprekken te vergroten.
Plaats gewoon de belknop op uw website, stel uw callcentersoftware in met TelefonBG en begin te bellen, oproepen te beantwoorden, feedback te verzamelen en van bellers betalende klanten te maken.
Callcenter is een krachtig hulpmiddel voor uw vertegenwoordigers en een geweldige aanvulling op uw helpdesk, samen met andere kanalen, zoals live chat, email, Facebook of kennisbank.
Voordelen
- Verbeterde feedbackbeheer met oproepen en belknop
- Verhoog uw workflow met één oplossing voor oproepbeheer
- Verbeter de mogelijkheden met de onbeperkte oproepopnamen van LiveAgent
- Verander telefooncommunicatie in tickets
Hoe TelefonBG integreren met LiveAgent?
Er is een systeemeigen integratie beschikbaar voor TelefonBG, dus er zijn geen apps van derden nodig om het proces af te handelen. Open uw dashboard en volg deze integratiegids.
Ga naar Configuratie> Oproep> Nummers Zoek en klik op de oranje knop Creëren in het bovenste gedeelte om een nummer toe te voegen.

Er wordt een nieuw venster geopend met VoIP-providers. Zoek en klik op TelefonBG in de lijst.


U bent klaar. De integratie en het telefoonnummer zijn ingesteld en u kunt ze nu gaan gebruiken.

Bent u nog steeds benieuwd naar onze callcentermogelijkheden? Bekijk de video hieronder.
Frequently Asked Questions
Wat is TelefonBG?
TelefonBG is een Bulgaarse VoIP-serviceprovider met ondersteuning in meer dan 60 landen. Het wordt gebruikt door callcentra om belmogelijkheden te bieden aan verkoopteams, klantenondersteuningsteams of anderen.
Is TelefonBG-integratie met LiveAgent gratis?
U hoeft niet extra te betalen om TelefonBG te integreren met LiveAgent als u het All-Inclusive-abonnement hebt geselecteerd.
Kan ik TelefonBG integreren met LiveAgent?
Ja, dat kan. LiveAgent heeft een systeemeigen integratie beschikbaar in het All-Inclusive-plan voor klanten die TelefonBG als hun VoIP-provider hebben gekozen. Het integratieproces is eenvoudig en duurt slechts enkele minuten. Ga naar de configuratie- en oproepinstellingen van LiveAgent. Maak een nieuw nummer aan en selecteer TelefonBG als uw VoIP-dienst. Klik op Opslaan.
Ontdek VoIPstudio, de bekroonde VoIP-telefoonservice voor kleine en middelgrote bedrijven. Profiteer van geavanceerde functies zoals schermdeling en videovergaderingen en integreer naadloos met LiveAgent voor een complete klantenservice-oplossing. Start vandaag nog uw gratis proefperiode en ervaar moeiteloos callcenterbeheer!
Ontdek Sipcall, de innovatieve VoIP-provider uit Zwitserland die sinds 2005 betrouwbare virtuele telefoonsystemen en gecertificeerde SIP-accounts biedt. Perfect geïntegreerd met LiveAgent-callcenters, biedt Sipcall een scala aan functies voor optimale klantenservice. Start eenvoudig uw callcenter met slechts een laptop of smartphone en verbeter klantrelaties met geavanceerde IVR-functies. Bezoek onze pagina voor een probleemloze integratie en profiteer van de uitgebreide callcentermogelijkheden van LiveAgent.
Ontdek hoe hallo, uw bedrijf kan versterken met gratis VoIP-integratie in LiveAgent. Verbeter uw klantenservice met geavanceerde functies en handige rapportages. Kies het ideale abonnement voor uw bedrijfsgrootte en ervaar een superieure klantenervaring zonder extra kosten voor LiveAgent-klanten. Bezoek nu voor meer informatie!