Partner
Vanilla Telecoms is een toonaangevende internetprovider en hoogwaardige SIP-leverancier in Malta. Het bedrijf bestaat sinds 2007 en is in de loop der jaren enorm gegroeid. Vanilla Telecoms hecht waarde aan flexibiliteit, eenvoud, zorg en betrouwbaarheid. Ze zijn ook: “een officiële distributeur van de bekroonde Grandstream-producten.” LiveAgent werkt samen met Vanilla Telecoms voor hun VoIP-diensten. Als resultaat kunnen LiveAgent-klanten nu eenvoudig hun Vanilla Telecoms VoIP-nummer in hun callcenter aansluiten.


Hoeveel kost het om Vanilla Telecoms in LiveAgent te integreren?
Er zijn geen integratiekosten aangezien Vanilla Telecoms geïntegreerd is in LiveAgent.
Gids om Vanilla Telecoms te verbinden met LiveAgent:
3. Volg de navigatie op de schermafbeelding

4. Vul de benodigde gegevens in
Voordelen:
- low cost
- highly reliable
- better CX
- increased productivity
Als u meer wilt weten over hoe callcentersoftware werkt, bekijk dan de onderstaande video.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vanilla Telecoms integration!
Frequently asked questions
Wat is Vanilla Telecoms?
Vanilla Telecoms is een telecommunicatiebedrijf dat ook VoIP-diensten aanbiedt. VoIP staat voor Voice over Internet Protocol. Dit betekent dat u kunt bellen en gebeld kunt worden via de internetverbinding.
Wat is Vanilla Telecoms-integratie?
LiveAgent biedt klanten de mogelijkheid om hun VoIP-nummers via verschillende providers te verbinden. Een daarvan is Vanilla Telecoms.
Wat zijn de voordelen van een VoIP-nummer?
Er zijn veel voordelen aan het hebben van een VoIP-nummer. De belangrijkste is de bereikbaarheid vanaf elke locatie. Omdat u verschillende soorten apparaten kunt gebruiken, kunt u altijd verbonden blijven. Uw klantenservice kan bijvoorbeeld hun productiviteit en uiteindelijk de klantenervaring verhogen door 24/7 beschikbaar te zijn.
LiveAgent is a versatile helpdesk software that provides integrated customer support through various channels, including ticketing, live chat, social media, and voice helpdesk. Their software is accessible from anywhere, with SSL security. They offer various tutorials and technical support, including tips and tricks, customizations, and billing and payments support. They have received awards and certificates and have a frequently asked questions section that addresses common inquiries. LiveAgent also provides guides on how to make REST calls in PHP, create chat buttons, and setup Facebook Applications.
Log in op uw LiveAgent account
LiveAgent is een klantenservicesoftware met functies zoals VoIP-telefoonsystemen en Selfservicesoftware. Het biedt ook alternatieven voor inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem en emailbeheersoftware. LiveAgent heeft partnerships en biedt een partnerprogramma aan. Het bedrijf heeft onderscheidingen en certificaten ontvangen en biedt klantenportaalsoftware. Klanten kunnen zich aanmelden voor een demo, terwijl het bedrijf momenteel bezig is met het opstarten van het LiveAgent dashboard nadat u zich heeft aangemeld. Onze website maakt gebruik van cookies en u kunt kiezen om deze te accepteren of af te wijzen.
LiveAgent biedt een verscheidenheid aan softwareoplossingen voor klantenservice, zoals telefoonsystemen, klachtenbeheer- en callcentersoftware, en cliëntenportaalsoftware. Hun website biedt gebruikers een demo, informatie over prijzen en integraties, en bedrijfsinformatie en ondersteuning. Na aanmelding start LiveAgent de installatie van uw dashboard en stuurt onmiddellijk inloggegevens naar uw e-mailadres.
LiveAgent is een tool die bedrijven helpt met klantenservice. Na aanmelding wordt een bericht met inloggegevens gestuurd. Het dashboard wordt opgestart en inloggegevens worden naar de mailbox gestuurd. Er wordt gebruik gemaakt van cookies. Plan een demo om te ontdekken hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen. Contact opnemen kan via de Contactformulier, Messenger, Whatsapp of Live chat.