Partner
Als u één van uw chatknoppen aan uw Weebly-site wilt toevoegen, kunt u dit eenvoudig doen door de knopcode in de algemene voettekst in te voegen.

- Vergeet niet uw wijzigingen op te slaan!
- Uw website is nu geïntegreerd met de knop – deze wordt weergegeven op basis van de knopinstellingen.
Wat is Weebly?
Weebly is een gratis online websitebouwer die u toegang geeft tot aanpasbare webpagina-ontwerpen en handige tools om uw website te bouwen en uw ideaal bedrijf te laten groeien.
Hoe kunt u het gebruiken?
Met de integratie van Weebly van LiveAgent kunt u live chatknoppen op uw Weebly-websites plaatsen.
Frequently asked questions
Wat is Weebly-integratie?
Weebly is een websitebouwer, dus als u een website bij deze provider hebt, kunt u nu een live chatknop van LiveAgent integreren en alle voordelen benutten.
Hoe kunt u Weebly integreren met LiveAgent?
Maak een live chatknop in LiveAgent > Kopieer de HTML-code > Plak de HTML-code in uw Weebly-website (Instellingen - SEO - Plakken - Opslaan) > Ververs uw website en gebruik hem meteen.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
The text discusses LiveAgent, a customizable chat button solution for improving customer service and retention on websites. It outlines the features of LiveAgent, including real-time chat, the ability to invite representatives to chat sessions, multiple chat capabilities, mobile chat, and chat feedback. It also emphasizes the importance of using chat for complex problems and ensuring easy customer access. The article provides tips for adding live chat to a website and highlights LiveAgent's unique offerings, such as its support portal, training options, and partnerships.
Hoe voegt u een live chatknop toe aan uw website
Een live chatknop kan het beste worden toegevoegd aan pagina's waar klanten vaak vragen stellen, zoals prijs-, product-, contact-, veelgestelde vragen- en bestemmingspagina's. Het gebruik van live chat kan snelle en tijdige klantenservice bieden en bijdragen aan verhoogde betrokkenheid, klantentevredenheid en verkoop, terwijl kosten voor klantensupport worden verlaagd. Bij het kiezen van een live chatsoftwareprovider is het belangrijk om rekening te houden met functies, onboarding, aanpassing, software-integraties, beveiliging, mobiele compatibiliteit, prijzen en klantensupport.
uKit is een eenvoudige en effectieve websitebouwer bedoeld voor mensen die niet technisch zijn. Het is gemakkelijk te navigeren, leuk, modern en u kunt uw sjabloon naar keuze aanpassen. Met de integratie van uKit van LiveAgent kunt u een live chatknop in uw uKit-winkel plaatsen. Het is kostenvriendelijk, adaptief, eenvoudig te gebruiken en heeft een verbluffend ontwerp. U kunt een live chatknop in Ukit integreren door te navigeren naar Ukit's Widgets - Contact - Liveagent, de URL en API-sleutel van LiveAgent in te vullen, in te loggen op uw LiveAgent-account en uw live chat aanpassen in Configuraties - Chat - Chatknop. LiveAgent biedt een alternatief voor helpdesksoftware en heeft meer dan 175 integraties voor een betaalbare prijs. Het softwareaanbod is speciaal ontworpen voor KMO's en biedt 24/7 klantenservice zonder installatiekosten.