Wat is placeholder?
Alternatieve tekst die wordt gebruikt in emailconcepten die worden bewerkt, op basis van de context van de email, wordt “tijdelijke aanduidingen” genoemd. Als een medewerker bijvoorbeeld een emailconcept gebruikt met een tijdelijke aanduiding “hallo”, wordt de tijdelijke aanduiding automatisch vervangen door de datum van antwoord of de naam van de medewerker.
Tijdelijke aanduidingen worden voornamelijk gebruikt voor emailmeldingen en vooraf bepaalde antwoorden omdat ze emails unieker laten lijken.
Frequently Asked Questions
Wat is placeholder?
De tijdelijke aanduiding is de alternatieve tekst die wordt gebruikt in concept-e-mails. Het wordt bewerkt op basis van de berichtcontext. Het wordt voornamelijk gebruikt voor e-mailmeldingen en automatische berichten.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van tijdelijke aanduidingen?
Placeholders helpen u beter in contact te komen met uw publiek door gepersonaliseerde berichten te sturen met behulp van velden zoals voornaam, emailadres en een selectie van aangepaste velden. Hiermee kunt u massaberichten maken die uw werk automatiseren.
Is het mogelijk om tijdelijke aanduidingen te gebruiken in LiveAgent?
U kunt tijdelijke aanduidingen gebruiken in LiveAgent. Dankzij het gebruik ervan is het mogelijk om berichten te personaliseren en ook om het werk van agenten te ondersteunen en te vergemakkelijken.
Expert’s note
Een placeholder is een tijdelijke aanduiding in concept e-mails, bewerkt op basis van de berichtcontext. Het personaliseren van e-mails kan worden geautomatiseerd met behulp van placeholders.
LiveAgent wordt sterk aanbevolen door klanten van verschillende bedrijven, omdat het hen helpt bij het verbeteren van de klantenservice. Het is gemakkelijk te gebruiken en biedt handige rapportagefuncties. LiveAgent versnelt de communicatie met klanten en stelt vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden. Het is een kosteneffectieve oplossing die kan helpen bij het beheren van een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
LiveAgent biedt klantenportaalsoftware en e-mailbeheersoftware. Het heeft een demo, functies, integraties en alternatieven. Het heeft ook ondersteuning, een bedrijfspagina en leerbronnen, waaronder een blog en webinars. Het is populair voor klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware en klachtenbeheerssysteem. Het biedt ook verkoopcontacten en een nieuwsbrief. Wanneer u zich aanmeldt voor LiveAgent, ontvangt u een e-mail met inloggegevens zodra uw account is geïnstalleerd. Het opstarten van uw LiveAgent is momenteel gaande.