Beschikbaarheid & reikwijdte van de service
Dit is een extra functie die beschikbaar is voor het geval de grotere klant een extra persoon nodig heeft en het is alleen beschikbaar voor het hoogste abonnement (All-inclusive) met een extra vergoeding van € 1000/maand.
Extra ondersteuningsbereik
Eigen contactpersoon
U heeft een extra ondersteuningsmedewerker, die u bij naam kent, toegewijd aan u en uw bedrijf, waar u op elk moment contact mee kunt opnemen.
Binnen de klantenservicemanagersoftware heeft u ook toegang tot een unieke chatknop waarmee u uw toegewijde vertegenwoordiger rechtstreeks kunt bereiken. Je hebt ook toegang tot hun agenda en kunt een gesprek met hen plannen.
Prioritaire toegang tot senior vertegenwoordigers
Als u geavanceerde ondersteuning nodig hebt, sturen we u onmiddellijk door naar een technische medewerker van het tweede niveau die ervaring heeft met het omgaan met complexe technische problemen.
Oproepen bekijken
U kunt een gesprek boeken met uw toegewijde ondersteuningsmedewerker voor assistentie, functietraining of brainstormen over implementatiewijzigingen in het systeem.
Toegewijde beschikbaarheid van ondersteuningsmedewerkers
Naast 24/7 chatondersteuning op onze website en standaard emailondersteuning, krijgt u:
- Toegewijde chatondersteuning vanaf 09:00 uur tot 17.00 uur CET maandag – vrijdag
- Oproepen die buiten kantooruren worden ontvangen, worden doorgeschakeld naar een voicemail en we zullen ons best doen om zo snel mogelijk terug te bellen/actie te ondernemen.
- Toegewijde emailondersteuning vanaf 09:00 uur tot 17.00 uur CET maandag – vrijdag
- We verzamelen emails die buiten kantooruren zijn ontvangen, maar we kunnen echter pas de volgende werkdag actie ondernemen.
- Toegewijde oproepondersteuning: u kunt een oproep boeken met uw toegewijde ondersteuningsvertegenwoordiger op basis van hun agendabeschikbaarheid.
Reactietijden VIP SLA
Niveau | Definitie | Gerichte initiële responstijden | Gerichte responstijden voor follow-up |
Niveau 1 Kritisch | Service ligt uit of is niet beschikbaar. De situatie legt de bedrijfsvoering van de klant stil en er is geen procedurele oplossing. | 1 uur of minder. | 4 uur of minder. Ondersteuningsvertegenwoordigers werken samen met onze beheerders om de service zo snel mogelijk te herstellen. |
Niveau 2 Hoog | Aanzienlijke prestatievermindering. Cloudservices zijn operationeel, maar vertonen sterk verslechterde prestaties tot het punt van aanzienlijke impact op het gebruik. | 1 uur of minder. | 4 uur of minder. Ondersteuningsvertegenwoordigers werken samen met onze beheerders om de service zo snel mogelijk te herstellen. |
Niveau 3 Standaard | Een gedeeltelijk verlies van cloudservices met gevolgen voor de business van de klant. Er worden bijvoorbeeld geen nieuwe emails opgehaald of een specifieke integratie werkt niet. | 2 kantooruren of minder. Uw toegewijde vertegenwoordiger zal binnen 1-2 uur contact opnemen, meestal meteen. | 2 werkdagen of minder Uw toegewijde vertegenwoordiger handelt alle communicatie af en houdt u op de hoogte. |
Niveau 4 Oplossen foutmelding | Vraag over een foutmelding (een niet-kritiek probleem). U ondervindt bijvoorbeeld een specifieke storing bij het gebruik van LiveAgent (bijvoorbeeld een bepaalde regelvoorwaarde werkt niet of iets dergelijks). | 1 werkdag of minder Uw toegewijde vertegenwoordiger neemt binnen 24 uur contact met u op, meestal meteen. | Uw toegewijde vertegenwoordiger regelt alle communicatie en houdt u op de hoogte. |
Niveau 5 Verzoek | Vraag om een configuratieadvies, suggestie voor nieuwe functies of een andere vraag voor onze ondersteuning. Bijvoorbeeld het instellen van automatiseringsregels, het raadplegen van een gebruiksscenario, vragen naar een functie of iets dergelijks. | 1 werkdag of minder. Uw toegewijde vertegenwoordiger neemt binnen 24 uur contact met u op, meestal meteen. | Uw toegewijde vertegenwoordiger regelt alle communicatie en houdt u op de hoogte. |
Log in op uw LiveAgent account
Log in op uw LiveAgent account en profiteer van krachtige klantenservice tools die communicatie verbeteren en verkoop verhogen. Heeft u nog geen account? Start een gratis proefperiode zonder verplichtingen! Bezoek onze site voor meer informatie over onze alles-in-één oplossingen en reviews.
Ontdek de beste prijs-kwaliteitverhouding met LiveAgent's kosten calculator. Bespaar tot 72% op helpdesksoftware zonder installatiekosten of creditcardvereisten. Vergelijk meer dan 70 oplossingen en profiteer van 24/7 klantenservice. Start je gratis proefperiode van 30 dagen en verbeter je klantenondersteuning moeiteloos.
Ontdek LiveAgent's AI Assist en transformeer uw klantenservice in 2024! Ervaar vlekkeloze, 24/7 ondersteuning zonder installatiekosten of creditcard. Probeer gratis en verhoog klanttevredenheid met geavanceerde AI-tools voor gepersonaliseerde en meertalige service. Sluit u aan bij 7000 tevreden klanten en boost uw bedrijfsresultaten!
Bied uitstekende klanten service.
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Bekijk de voordelen van LiveAgent en ga er binnen 5 minuten mee aan de slag.