Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Branding

Branding

Bij LiveAgent is het onze missie om nuttige software te maken die schoon, functioneel, gebruiksvriendelijk en innovatief is. Deze missie is ook van toepassing op onze geschreven inhoud, visuele media, advertenties en slogans. We hopen dat onze brandinggids u zal helpen onze buyer persona, kleurenpalet, esthetiek en redactionele stijlgids te begrijpen, waardoor onze toekomstige samenwerkingen soepel en vruchtbaar worden.

Kleurenpalet

De kenmerkende kleur van LiveAgent is een rijke, heldere “California orange”, oranje.

Hoe ons kleurenpalet te gebruiken:

  • Oranje tint – knoppen (chatknoppen, leer meer knoppen, etc.)
  • Oranje – logo, webelementen (zoals CTA-widgets)
  • Grijs – teksten
  • Zwart – pictogrammen, koppen, knoppen
  • Oranje crème achtergrond – achtergronden voor verschillende webelementen, afbeeldingen, enz.
  • Wit – website-achtergrond (witruimte), webelementen
Branding

Oranje tint
RGB: 255,189,57 to 250149,49
CMYK: 0,28,88,0 to 0,49,90,0
HEX: #FFBD39 to #FA9531

Branding

Zwart
RGB: 5,5,5
CMYK: 75,68,67,88
HEX: #050505

Branding

Oranje
RGB: 250,149,49
CMYK: 0,40,90,0
HEX: #FA9531

Branding

Oranje crème achtergrond
RGB: 254,239,224
CMYK: 0,6,10,0
HEX: #FEEFE0

Branding

Grijs
RGB: 101,103,107
CMYK: 61,52,38,18
HEX: #65676B

Branding

Wit
RGB: 255,255,255
CMYK: 0,0,0,0
HEX: #FFFFFF

Gebruik van het logo

Onze logo-ontwerpen zijn flexibel. U kunt kiezen uit twee varianten.

Branding

Branding

Zeker doen:

  • De originele verhoudingen behouden
  • De originele logobestanden gebruiken
  • Het juiste fotoformaat gebruiken
  • De juiste kleuren gebruiken

Zeker niet doen:

  • Het logo niet rekken of afdekken
Branding
Branding
  • Het logo niet opnieuw creëren of eigen variaties maken
Branding
Branding
Branding
Branding
  • Geen andere kleuren gebruiken
  • Geen webdownload voor een gedrukte publicatie of gebruiken of vice versa
Branding
Branding

Illustraties, afbeeldingen, en screenshots van producten

Onze afbeeldingen, illustraties en mockups zijn minimalistisch en eenvoudig. Gebruik altijd productafbeeldingen van hoge kwaliteit en als u op onze site niet kunt vinden wat u zoekt, dient u een verzoek in, en wij zullen u graag de benodigde afbeeldingen verstrekken.

Video’s

Als u in realtime wilt laten zien hoe onze producten werken, kunt u onze productvideo’s insluiten in uw artikels, blogposts of recensies.

Officieel YouTube kanaal

Redactionele stijlgids

Buyer persona

Om u te helpen onze doelgroep beter te begrijpen en u te helpen bij het schrijven, hebben we een buyer persona gecreëerd.

Branding

Richard Davidson
“Ik wil de productiviteit en impact van mijn team vergroten.”
Leeftijd: 32
Gevestigd in: Chicago
Jobtitel: Hoofd Klantensucces
Bio: Richard werkt in een succesvol ecommercebedrijf met meer dan 100 mensen. Na het werk heeft hij moeite met het stellen van grenzen voor zichzelf en beantwoordt hij Slack-berichten en emails zodra ze binnenkomen. Hij voelt zich verantwoordelijk voor het succes van het bedrijf en probeert hacks en innovatieve oplossingen te vinden voor bestaande problemen.

Wensen & behoeften

  • Geef zijn klantenserviceteam de mogelijkheid om samen te werken en zelfstandig beslissingen te nemen
  • Verbeter CSAT, NPS, CES zonder het wiel opnieuw uit te vinden
  • Technologie die klantenverzoeken kan stroomlijnen en een onberispelijke prijs-kwaliteitverhouding heeft
  • Technologie die ondersteuningsverzoeken kan automatiseren en zijn medewerkers tijd kan besparen

Frustraties

  • Wil het budget niet overschrijden
  • Wil geen ondersteuningsmedewerkers meer inhuren
  • Wil geen langzame, complexe tools die extra kosten voor elke functie

Schrijfgids

Zorg ervoor dat u tijdens het schrijven en bewerken van uw inhoud altijd zorgt dat u: 

  • LiveAgent altijd aan elkaar schrijft. Schrijf a.u.b. niet Live Agent of Live agent, want dit is onjuist
  • De inhoud voor specifieke trefwoord(en) optimaliseert
  • Inhoud schrijft die een LSI-trefwoord bevat http://lsigraph.com/

  • Feiten (en links naar bronnen) gebruikt
  • U ervoor zorgt dat u niet bevooroordeeld bent en geen superlatieven gebruikt
  • Nooit een negatieve connotatie over onze concurrenten gebruikt
  • Nooit directe vergelijkingen tussen LiveAgent en onze concurrenten maakt
  • Korte zinnen en alinea’s schrijft die gemakkelijk te begrijpen zijn
  • Tabellen en grafieken gebruikt om verschillende producten en functies te vergelijken
  • Verschillende opmaakopties gebruikt: koppen (h1, h2, h3 etc.), sterke / vetgedrukte tekst, opsommingstekens, genummerde tekst, etc.
  • Een inhoudsopgave maakt die naar elke sectie / kop van het artikel linkt
  • Bruikbare tips, statistieken of andere interessante feiten schrijft die waardevol zijn voor de lezer

Checklijst schrijven

Voordat u uw werk inlevert, moet u ervoor zorgen dat u:

  • Een metatitel en beschrijving voorziet
  • Gecontroleerde / toegewezen trefwoorden / synoniemen / LSI heeft die enig zoekvolume hebben
  • Alt-tags, beschrijvingen en SEO-vriendelijke namen voor alle gebruikte afbeeldingen voorziet
  • U de grammatica controleert met Grammarly 
  • U gecontroleerd heeft of uw tekst moeilijk te lezen is met de Hemingway app
  • U de algemene opmaak en alinealengte gecontroleerd hebt (geen muren van tekst!)
  • U alle links getest heeft (geen 404 alstublieft!)

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.