Gratis proefperiode
Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Ontdek waarom LiveAgent het beste klantenalternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar een klantvriendelijk alternatief?

Overweegt u een andere software voor klantenondersteuning? Overweeg dan LiveAgent, de ultieme oplossing met meerdere kanalen voor uw bedrijf. Bied ondersteuning via email, live chat, sociale media, kennisbank en callcenter. Geniet van meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties om de best mogelijke klantenservice te bieden.

LiveAgent is eenvoudig in te stellen en intuïtief te gebruiken. Een handige interfacegids leidt u door het proces en u bent binnen een oogwenk klaar om ondersteuning te bieden.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
slido groen

Ticketingsysteem dat alle kanalen op één en dezelfde plaats optimaliseert.
Ontdek LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Sterk alternatief voor Customerly

Customerly doet zijn werk goed, maar als u niet tevreden bent met uw huidige software, overweeg dan om over te schakelen naar iets anders. LiveAgent is een geweldig alternatief als klantenondersteuning uw eerste prioriteit is. We bieden u drie geweldige abonnementen die u alles bieden wat u nodig heeft om uw werk goed te doen.

Bovendien zullen we u alle ondersteuning bieden die u nodig heeft bij het overschakelen naar LiveAgent.

De snelste livechat

LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt met chatsnelheden van 2,5 seconden.

Bied razendsnelle ondersteuning en laat de bezoekers van uw pagina niet wachten. Op die manier kunt u ze gemakkelijk omzetten in betalende klanten.

The fastest live chat on the market

3 redenen waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

Union icon

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.

Increase icon

Verhoogde productiviteit

Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en los meer vragen van klanten op dankzij onze algemene inbox.

Statistic icon

Rijk aan functies

Met meer dan 175 helpdeskfuncties wordt het bieden van ondersteuning een fluitje van een cent.

Get more for less

Betere ondersteuning moet niet per se duurder zijn

Om uitstekende klantenondersteuning te bieden, is het niet nodig om boven uw budget te gaan. LiveAgent biedt drie betalende abonnementen met tal van  functies die relevant zijn voor uw bedrijf. U kunt het abonnement kiezen dat het beste bij u past.

Als u iets extra’s nodig heeft, kunt u altijd afzonderlijke functies kopen om aan uw wensen te voldoen en dit zonder te veel te moeten betalen voor een duurder abonnement.


Klaar voor verandering?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Redenen waarom bedrijven zijn overgestapt op LiveAgent

  • "Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf." Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten." Erik

  • "We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. " Aaron

  • "Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs." Adam

  • "Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam." Vlad

  • "We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons)." Olga

  • "Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen." Michal

  • "Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies." Harrison

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Hoe verhoudt LiveAgent zich tot Customerly?

LiveAgent biedt de volgende extra functies ten opzichte van Customerly: callcenter, integratie van sociale media, IVR en onbeperkte gespreksopnames.

Wat zijn de extra voordelen van het gebruik van LiveAgent ten opzichte van Customerly?

De extra voordelen van het gebruik van LiveAgent ten opzichte van Customerly zijn onder meer verhoogde klantentevredenheid, klantenbehoud, lagere klantenservicekosten, lager klantenverloop en betere workflow voor vertegenwoordigers.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo