Op zoek naar een Customerly alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste klantenalternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Overweegt u een andere software voor klantenondersteuning? Overweeg dan LiveAgent, de ultieme oplossing met meerdere kanalen voor uw bedrijf. Bied ondersteuning via email, live chat, sociale media, kennisbank en callcenter. Geniet van meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties om de best mogelijke klantenservice te bieden.

LiveAgent is eenvoudig in te stellen en intuïtief te gebruiken. Een handige interfacegids leidt u door het proces en u bent binnen een oogwenk klaar om ondersteuning te bieden.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Ticketingsysteem dat alle kanalen op één en dezelfde plaats optimaliseert.
Ontdek LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Bespaar meer met LiveAgent

Customerly versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent Customerly
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Customerly biedt ticketing in abonnement voor €29/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in Ticket+Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
Customerly biedt Live Chat in abonnement voor €29/maand.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Customerly biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Customerly biedt een selfserviceportaal in abonnement voor €29/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Customerly biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Customerly biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Customerly biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Customerly biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Customerly biedt een kennisbank in abonnement voor €29/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt klantenforum in een Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Customerly biedt klantenforum in abonnement voor €29/maand.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Customerly biedt automatisering en regels in abonnement voor €87/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
Customerly biedt geen API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Customerly biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken in All-inclusive abonnement voor €39/vertegenwoordiger/maand.
Customerly biedt videogesprekken in abonnement voor €87/maand.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Customerly biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €87/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Customerly biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
Customerly biedt onbeperkte chatknoppen in abonnement voor €87/maand.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Customerly biedt onbeperkte tickets/mails in abonnement voor €87/maand.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Customerly biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Customerly biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in abonnement voor €29/maand.
Person deciding between two solutions

Sterk alternatief voor Customerly

Customerly doet zijn werk goed, maar als u niet tevreden bent met uw huidige software, overweeg dan om over te schakelen naar iets anders. LiveAgent is een geweldig alternatief als klantenondersteuning uw eerste prioriteit is. We bieden u drie geweldige abonnementen die u alles bieden wat u nodig heeft om uw werk goed te doen.

Bovendien zullen we u alle ondersteuning bieden die u nodig heeft bij het overschakelen naar LiveAgent.

De snelste livechat

LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt met chatsnelheden van 2,5 seconden.

Bied razendsnelle ondersteuning en laat de bezoekers van uw pagina niet wachten. Op die manier kunt u ze gemakkelijk omzetten in betalende klanten.

The fastest live chat on the market

3 redenen waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.

Verhoogde productiviteit

Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en los meer vragen van klanten op dankzij onze algemene inbox.

Rijk aan functies

Met meer dan 175 helpdeskfuncties wordt het bieden van ondersteuning een fluitje van een cent.

Review shown on phone screen

Betere ondersteuning moet niet per se duurder zijn

Om uitstekende klantenondersteuning te bieden, is het niet nodig om boven uw budget te gaan. LiveAgent biedt drie betalende abonnementen met tal van  functies die relevant zijn voor uw bedrijf. U kunt het abonnement kiezen dat het beste bij u past.

Als u iets extra’s nodig heeft, kunt u altijd afzonderlijke functies kopen om aan uw wensen te voldoen en dit zonder te veel te moeten betalen voor een duurder abonnement.


Klaar voor verandering?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Redenen waarom bedrijven zijn overgestapt op LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Hoe verhoudt LiveAgent zich tot Customerly?

LiveAgent biedt de volgende extra functies ten opzichte van Customerly: callcenter, integratie van sociale media, IVR en onbeperkte gespreksopnames.

Wat zijn de extra voordelen van het gebruik van LiveAgent ten opzichte van Customerly?

De extra voordelen van het gebruik van LiveAgent ten opzichte van Customerly zijn onder meer verhoogde klantentevredenheid, klantenbehoud, lagere klantenservicekosten, lager klantenverloop en betere workflow voor vertegenwoordigers.

Related Articles to Customerly alternatief
Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2023 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantenrecensies van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

Het artikel vergelijkt verschillende software-oplossingen voor callcenters, waaronder LiveAgent, AirCall, RingCentral, TalkDesk en Zendesk Talk. Het bevat informatie over de prijsklasse, functies zoals gespreksregistratie en voorspellende kiezers, en rapportage/analyse. Samenvattend bieden alle genoemde oplossingen een gemengd callcenter, een inkomend callcenter, een handmatige kiezer en een beheer van de wachtrij voor oproepen, terwijl niet alle oplossingen alle functies ondersteunen, zoals voorspellende kiezers en realtime chat. LiveAgent wordt beschreven als een alternatief voor klantenondersteuning.

LiveAgent biedt meer mogelijkheden als het gaat om klantenondersteuning. Het is de ultieme oplossing voor uw bedrijf. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies voor afzonderlijke functies.

Op zoek naar een Visie-alternatief?

LiveAgent is een alternatief voor Vision en biedt bedrijven veelzijdige helpdesksoftware waarmee zij uitstekende klantenondersteuning, verkoop en marketingvragen kunnen bieden via meerdere platforms. Om te migreren vanuit Vision kunt u een gratis plug-in gebruiken of contact opnemen met de klantenservice van LiveAgent. LiveAgent biedt veel functionaliteiten, zoals livechat en real-time analyse. Het wordt aanbevolen voor bedrijven die op zoek zijn naar veelzijdige hulpdesksoftware. Gerelateerde bronnen en informatie over LiveAgent zijn beschikbaar op de website.

LiveAgent is een helpdeskoplossing waarmee u nog betere klantenservice kunt bieden. Email, live chat, sociale media (Facebook, Instagram en meer).

Op zoek naar een Vooralternatief?

Live chat is een handige tool voor vertegenwoordigers om snel te communiceren met klanten. LiveAgent biedt de snelste live chat op de markt, met chatsnelheden van 2,5 seconden. Bovendien biedt het meer dan 175 handige functies om uw workflow gemakkelijker te maken. Bedrijven stappen over op LiveAgent vanwege verbeterde klanttevredenheid, verlaagde werktijd en verhoogde productiviteit.

Schakel over naar geweldige live chatsoftware met een ticketsysteem met meerdere kanalen. Verbeter uw helpdesk met email, sociale media en nog veel meer.

Op zoek naar Gebruiksvriendelijk alternatief?

LiveAgent wordt door veel bedrijven geprezen als de beste klantenservice-oplossing op de markt vanwege de gebruiksvriendelijke interface en vele functionaliteiten zoals email-, sociale media- en telefoonintegratie. Het helpt bedrijven om de klantentevredenheid te verbeteren, sales te verhogen en de responstijd met wel 60% te verbeteren. Het ondersteuningsteam staat altijd klaar om snel te reageren met snelle oplossingen en het categoriseren van tickets. Bedrijven zoals eFortuna, TrustPay en Nay hebben al positieve ervaringen met LiveAgent.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo