Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Sjablonen
  • Kennisbank: sjablonen voor integratieverzoeken

Kennisbank: sjablonen voor integratieverzoeken

Een uitgebreide bibliotheek met integraties is een essentieel onderdeel van elke software en beïnvloedt vaak de aankoopbeslissingen van gebruikers. Als zodanig kan het aanbieden van integraties die uw klanten dagelijks gebruiken, een toegangspoort zijn tot meer verkopen en meer loyale klanten.

Kennisbank: sjablonen voor integratieverzoeken
Enkele integraties van LiveAgent

Waarom zijn software integraties belangrijk?

Software integraties zijn waardevol omdat de digitale markt vol zit met tools die vergelijkbare functies hebben en vergelijkbare klantenservice ervaringen bieden. Als zodanig is het hebben van gewenste software integraties mogelijk de enige onderscheidende factor voor het winnen en behouden van klanten.

Door een lijst met integraties te ontwikkelen, stelt u uw klanten in staat verschillende tools met uw software te verbinden zonder ontwikkelaars te betrekken of extra inkomsten uit te geven. Bovendien kunnen integraties echt een verschil maken voor uw klanten omdat ze de productiviteit van de workflow kunnen verbeteren en dubbel werk kunnen voorkomen (zoals het invoeren van dezelfde gegevenssets in twee verschillende tools).

Met dat alles in gedachten hebben we een paar sjablonen gemaakt die uw kennisbankgebruikers kunnen gebruiken om hun integratieverzoeken in te dienen.

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Badges

Kennisbank: sjablonen voor integratieverzoeken

Sjabloon voor integratieverzoek 1

Sjabloon voor integratieverzoek 2

Sjabloon voor integratieverzoek 3

Vaak gestelde vragen

Wat is de ideale lengte van een sjabloon voor een integratieverzoek?

Een sjabloon voor een integratieverzoek moet kort en nauwkeurig zijn en alle belangrijke vragen dekken die ontwikkelaars moeten beantwoorden. Een sjabloon voor een integratieverzoek moet uw klanten in staat stellen hun verzoeken uitgebreid uit te leggen en, indien nodig, technische aspecten van de integratie te beschrijven.

Houd er echter rekening mee dat sommige klanten u mogelijk niet alle benodigde gegevens kunnen verstrekken of informatie kunnen opnemen die niet correct is. Wanneer dit gebeurt, dient u contact op te nemen met de aanvrager, uitstekende informatie te verzamelen en diens verwachtingen te beheren en uit te leggen dat de door hen gevraagde integraties wellicht niet mogelijk zijn.

Moet ik elk integratieverzoek beantwoorden?

Het korte antwoord is ja. U moet elk integratieverzoek beantwoorden. Zelfs als u weet dat uw bedrijf het in de nabije toekomst niet zal aanpakken of zelfs als een bepaalde integratie onmogelijk te implementeren is, moet u het verzoek beantwoorden.

U kunt het beste de persoon bedanken die het verzoek heeft ingediend en ofwel bevestigen dat uw bedrijf aan een oplossing gaat werken ofwel uitleggen waarom de integratie nu niet kan worden geïmplementeerd (of nooit zal worden geïmplementeerd). Leg het uit in eenvoudige en gemakkelijk te begrijpen woorden, probeer technisch jargon of sectorspecifieke taal weg te laten.

Wat is de beste aanpak voor integratieverzoeken die door klanten worden ingediend?

Het aanbieden van integraties tussen verschillende digitale producten of diensten is gebruikelijk voor de meeste bedrijven die actief zijn op de informatietechnologiemarkt. Wat voor soort product of service u ook aanbiedt of het nu een eenvoudige app is of een complex en robuust stuk software, u moet proberen uw gebruikers zoveel mogelijk integraties te bieden.

Door een breed scala aan integraties aan te bieden, voelen uw klanten zich niet alleen goed verzorgd, maar wordt uw digitale oplossing ook aantrekkelijker voor nieuwe potentiële doelgroepen. Daarom moet u uw gemeenschap in staat stellen integratieverzoeken in te dienen en uw best doen om aan hun verwachtingen te voldoen.

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Wat is de ideale lengte van een sjabloon voor een integratieverzoek?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Een sjabloon voor een integratieverzoek moet kort en nauwkeurig zijn en alle belangrijke vragen bevatten die ontwikkelaars moeten beantwoorden. Een sjabloon voor een integratieverzoek moet uw klanten in staat stellen hun verzoeken uitgebreid toe te lichten en, indien nodig, technische aspecten van de integratie te beschrijven.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Moet ik elk integratieverzoek beantwoorden?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Het korte antwoord is ja. U moet elk integratieverzoek beantwoorden. Zelfs als u weet dat uw bedrijf dit in de nabije toekomst niet zal aanpakken, of zelfs als een bepaalde integratie onmogelijk te implementeren is, moet u het verzoek beantwoorden.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Wat is de beste aanpak voor integratieverzoeken die door klanten worden ingediend?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Het maakt niet uit wat voor soort product of dienst u aanbiedt, of het nu een eenvoudige app is of een complex en robuust stuk software, u moet proberen uw gebruikers zoveel mogelijk integraties te bieden. Daarom moet u uw gemeenschap in staat stellen om integratieverzoeken in te dienen en uw best te doen om aan hun verwachtingen te voldoen.” } }] }

Terug naar sjablonen Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.