Helpshift is een geweldige tool, maar niet elke geweldige tool is geschikt voor uw bedrijf. Daarom bent u misschien op zoek naar een goed helpdeskalternatief voor Helpshift. Hebt u LiveAgent al geprobeerd?
LiveAgent is de ultieme helpdesksoftwareoplossing met meerdere kanalen voor bedrijven van elke omvang of sector. Vergroot uw klantenbetrokkenheid, krijg betere feedback en verbeter uw servicedesk vandaag nog met LiveAgent. Lees meer en kom meer te weten over ons ticketsysteem en andere coole tools en functies.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Verbeter de klantentevredenheid met onze chatwidget en meer functies op uw website.
Betrek uw klant met proactieve functies.
LiveAgent zal uw budget niet verpesten, de prijzen zijn eerlijk en redelijk. Gebruik precies wat u nodig heeft om ondersteuning te bieden.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
HelpShift
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
HelpShift biedt ticketing in abonnement voor €60/vertegenwoordiger/maand.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat in Ticket+Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
|
HelpShift LiveAgent biedt Live Chat in abonnement voor €60/vertegenwoordiger/maand.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
HelpShift biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
HelpShift LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het abonnement voor €60/vertegenwoordiger/maand.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
HelpShift biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
HelpShift biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
HelpShift biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
HelpShift biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
HelpShift biedt een kennisbank in abonnement voor €60/vertegenwoordiger/maand.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
HelpShift biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
HelpShift biedt automatisering en regels in abonnement voor €40/vertegenwoordiger/maand.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
HelpShift biedt API-functies in abonnement voor €60/vertegenwoordiger/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
HelpShift biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
HelpShift biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
HelpShift biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €60/vertegenwoordiger/maand.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
HelpShift biedt onbeperkte websites in abonnement voor €60/vertegenwoordiger/maand.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
|
HelpShift biedt onbeperkte chatknoppen in het abonnement voor €60/vertegenwoordiger/maand.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
HelpShift biedt geen onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
HelpShift biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondertsteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
HelpShift LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het abonnement voor €60/vertegenwoordiger/maand.
|
LiveAgent biedt u de beste tools in één klantenservicedesk-oplossing. Deze cloud-helpdesksoftware omvat een betrouwbaar ticketsysteem, supersnelle chatfunctie, kennisbank , callcenter en zelfs ondersteuning van social media kanalen, zoals Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp of Viber. Met de klantenservicesoftware voor sociale media van LiveAgent kunt u er zeker van zijn dat u altijd deel uitmaakt van het gesprek van uw publiek. Alles staat handig in één dashboard, waar u alle kanalen kunt volgen. Het bieden van een geweldige klantenervaring kan niet eenvoudiger met alle tools onder één helpdeskticketsoftware.
LiveAgent is er trots op een supersnelle live chatwidget aan zijn klanten aan te bieden. En het is de snelste op de markt, met chat weergegeven snelheden van 2,5 seconden. Nu kunt u uw klanten echt razendsnel helpen.
Live chat kan wonderen doen voor uw klantenservice. Maak van websitebezoekers betalende klanten door een chatuitnodiging op uw website te plaatsen. Zie wat ze typen voordat ze op verzenden klikken met de realtime typeweergavefunctie. Bied snelle hulp en informatie wanneer dat nodig is met onze helpdeskticketsoftware.
Ontdek hoe onze chat werkt en wat u ermee kunt doen in deze video.
Blader ook gerust door ons LiveAgent YouTube-kanaal om meer video’s te vinden over tools en functies in onze servicedesksoftware
Om leiding te geven en te werken in een geweldig contactcenter en om goede feedback te krijgen, moet u tevreden zijn met uw software voor klantenondersteuning. Dat betekent naast de kernfunctionaliteiten ook een geweldige klantenervaring krijgen.
LiveAgent biedt 24/7 ondersteuning aan al haar klanten en we streven ernaar om naast onze toolset een volledige klantenervaring te bieden. We gebruiken dezelfde tools als u, zodat u weet wat u kunt verwachten. Neem contact met ons op zoals u dat wilt. Stuur ons een email, bel ons of chat met ons. Het is uw keuze en we zullen ons best doen om je de beste gebruikerservaring en advies voor probleemoplossing te bieden.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Ontdek hoe onze chat werkt en wat u daarmee kunt doen in deze video.
Blader ook gerust door ons LiveAgent YouTube-kanaal om meer video's te vinden over tools en functies in onze servicedesksoftware
Roman Bosch
Partly
Het is een genoegen om een geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
Taras Baca
XperienceHR
De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
Matt Janaway
The Workplace Depot
We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
Viviane Carter
CSI Products
We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
Christian Lange
Lucky-Bike
Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
Jens Malmqvist
Projure
Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
Catana Alexandru
Websignal
Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
Jan Wienk
All British Casino
Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
Sissy Böttcher
Study Portals
We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
Peter Koning
TypoAssassin
We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
Aranzazu F
Factorchic
We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
Martin Drugaj
Atomer
We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
Ivan Golubović
AVMarket
Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
Alexandra Danišová
Nay
We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
David Chandler
Volterman
Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Op zoek naar een alternatief voor HelpSpot?
LiveAgent wordt geprezen om zijn effectieve klantenservice en communicatieverbetering. Klanten en bedrijven ervaren positieve resultaten, zoals hogere klantentevredenheid en verhoogde verkoop.
Op zoek naar Gebruiksvriendelijk alternatief?
LiveAgent wordt geprezen voor het verbeteren van klantenservice, het verhogen van klantentevredenheid en het verbeteren van verkoopresultaten.
Op zoek naar een Hesk-alternatief?
Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.
Op zoek naar een LiveChat-alternatief?
LiveAgent is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor diverse helpdesksoftware, waaronder ConnectWise en Hesk. Met meer dan 180 functies verbetert het de klanttevredenheid en verhoogt het de productiviteit. Ontdek uw perfecte oplossing op Capterra.
Op zoek naar een Vooralternatief?
Klanten geven positieve feedback over het overstappen van ZenDesk naar LiveAgent vanwege de betaalbaarheid, geavanceerde automatisering en goede ondersteuning.
Ontdek het beste alternatief voor livechat
Met LiveAgent kunnen bedrijven hun klantenservice verbeteren door middel van efficiëntere ondersteuning via verschillende kanalen. Het is een kosteneffectieve oplossing die klantentevredenheid en verkoop verhoogt.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar