Partner
Partner website
Meer weten
Partner Privacy Policy
Fayn Privacybeleid
Wat is Fayn?
Fayn is de eerste Tsjechische telecommunicatie-operator die VoIP-diensten aanbiedt sinds 2002. Hun doel is om telecommunicatiediensten aan te bieden die goedkoop maar toch van hoge kwaliteit zijn.

Hoe kunt u Fayn verbinden met LiveAgent?
De eerste stap is het verkrijgen van een Fayn VoIP-nummer. De volgende stap is om te klikken op:
- Configurations
- Call
- Numbers
- Fayn


De laatste stap is het toevoegen van de benodigde informatie.
Hoeveel kost het om Fayn te verbinden met LiveAgent?
Er zijn geen extra integratiekosten als u klant bent bij zowel Fayn als LiveAgent.
Voordelen van Fayn VoIP:
- low cost
- wide variety of compatible devices
- improved productivity
- high reliability
Meer weten?
Bekijk hieronder onze callcentervideo.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Fayn integration!
Frequently Asked Questions
What is Fayn?
Fayn has been a European VoIP provider since 2002, providing quality, low-cost services.
How can you connect Fayn with LiveAgent?
Log in to your LiveAgent account and click on Configurations, then Call and Numbers. Search for Fayn and select Add the necessary credentials and Use immediately.
What is a VoIP carrier?
VoIP carrier is essentially a provider/company/business offering Voice over Internet Protocol services. These services can be, for instance, inbound and outbound calls through an internet connection.
Hoe beloningen en badges instellen in LiveAgent
Beloningen en badges in LiveAgent gamificeren klantenondersteuning, motiveren het team en verhogen de snelheid en nauwkeurigheid van probleemoplossing.
NEDERLANDS VOOR CALLCENTERS Alle woordenschat die u nodig hebt ☎️
Verbeter uw woordenschat en uitspraak in het Nederlands voor callcenters met een gratis account bij LiveAgent. 4.8/5 beoordeeld.
Klantenondersteuning Nederlands: Het kalmeren van gefrustreerde klanten
Voormalig CEO Vineet Nayar deelt revolutionaire benaderingen voor werknemersbetrokkenheid en modern management in klantenondersteuning.
Op zoek naar een Hesk-alternatief?
Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.