Partner
Wat is Fayn?
Fayn is de eerste Tsjechische telecommunicatie-operator die VoIP-diensten aanbiedt sinds 2002. Hun doel is om telecommunicatiediensten aan te bieden die goedkoop maar toch van hoge kwaliteit zijn.

Hoe kunt u Fayn verbinden met LiveAgent?
De eerste stap is het verkrijgen van een Fayn VoIP-nummer. De volgende stap is om te klikken op:
- Configuraties
- Oproep
- Nummers
- Fayn


De laatste stap is het toevoegen van de benodigde informatie.
Hoeveel kost het om Fayn te verbinden met LiveAgent?
Er zijn geen extra integratiekosten als u klant bent bij zowel Fayn als LiveAgent.
Voordelen van Fayn VoIP:
- lage kosten
- grote verscheidenheid aan compatibele apparaten
- verbeterde productiviteit
- hoge betrouwbaarheid
Meer weten?
Bekijk hieronder onze callcentervideo.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Fayn integration!
Frequently asked questions
Wat is Fayn?
Fayn is een Europese VoIP-provider sinds 2002 en levert hoogwaardige, goedkope diensten.
Hoe kunt u Fayn verbinden met LiveAgent?
Log in op uw LiveAgent-account en klik op Configuraties, vervolgens op Bellen en Nummers . Zoek naar Fayn en selecteer Toevoegen de benodigde inloggegevens en Gebruik onmiddellijk.
Wat is een VoIP-provider?
VoIP-provider is in wezen een provider / bedrijf dat Voice over Internet Protocol-services aanbiedt. Deze diensten kunnen bijvoorbeeld inkomende en uitgaande gesprekken zijn via een internetverbinding.
VCita is a compact app that helps manage businesses from start to finish. They offer customer support through email, call centers, social media, and self-service. Contact can be made through email, hotline or social media, with self-service support available through their knowledge base. VCita does not offer live chat support, but their customer support can be reached via phone.
LiveAgent is een klantenservicesoftware die ondersteuning biedt via telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen en meer. Het bedrijf biedt ook training, sjablonen, webinars en een typetest. Er is een partnerprogramma, evenals verkoopcontacten voor verschillende regio's. Na aanmelding voor LiveAgent wordt een bericht naar uw e-mailadres gestuurd met inloggegevens. Het opstartproces van uw LiveAgent-dashboard wordt ook beschreven en er worden cookies gebruikt op de website van het bedrijf. Algemene voorwaarden, veiligheidsbeleid, privacybeleid en een AVG-sitemap zijn ook beschikbaar.
Het artikel beschrijft hoe zakelijke Voice over IP (VoIP) werkt en legt uit wat klantenondersteuning inhoudt. Er wordt gesproken over de applicatie LiveAgent als klantenservice software met integratie- en functiemogelijkheden. Tevens worden prijzen, alternatieven en testimonials genoemd. Verschillende telecombedrijven zoals VoipTel International, Voip do Brasil en Voyced bieden VoIP-diensten en integratie met LiveAgent aan tegen lage prijzen en hoge kwaliteit. Een gratis proefperiode wordt aangeboden voor integratie van VoipTel met LiveAgent en PBX (Private Branch Exchange) biedt gratis 14-daagse proefversies aan.