Partner
Wat is Mobex?
Mobex profileert zich als een “betrouwbare en betaalbare zakelijke telefoniedienst (VoIP)”. Mobex is opgericht in 2012. Bovendien biedt het bedrijf meer dan 40 essentiële callcenterfuncties voor klanten over de hele wereld.
LiveAgent werkt samen met meerdere VoIP-partners voor klantentevredenheid. Daarom werken we ook samen met Mobex om de algemene klantenervaring te verbeteren.


Hoeveel kost het om Mobex te integreren met LiveAgent?
LiveAgent rekent niets voor het integreren van het Mobex VoIP-nummer. Houd er echter rekening mee dat Mobex een bedrijf is dat onafhankelijk werkt. En brengt daarom overeenkomstig kosten in rekening voor zijn diensten.
Hoe kunt u Mobex integreren met LiveAgent?
De eerste meest voor de hand liggende stap is inloggen met zowel Mobex als LiveAgent. Om het LiveAgent callcenter met Mobex te verbinden, heeft u een VoIP-nummer van Mobex nodig. Nadat u de benodigde inloggegevens hebt ontvangen, navigeert u in LiveAgent op basis van de schermafbeelding.

Voordelen:
- highly reliable
- competitive price
- improved customer experience
- access through multiple devices
Als u meer wilt weten over hoe callcentersoftware werkt, bekijk dan de onderstaande video.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Mobex integration!
Frequently asked questions
What is Mobex?
Mobex is a business phone service company providing VoIP services for the customers.
How can you integrate Mobex into LiveAgent?
Here is a quick guide to follow. It consists of 4 steps. The first step is to contact Mobex and obtain the VoIP number. The second step is to sign in to your LiveAgent and navigate to Configurations - Call - Numbers - (+ button). The third step is to search for Mobex and fill in all the essential information. The last step is to save the information.
How much does it cost to integrate Mobex into LiveAgent?
LiveAgent doesn't charge any additional fees for the Mobex integration.
Op zoek naar een Hesk-alternatief?
Maak uw eigen selfserviceportaal met aanpasbare branding, inclusief notities, artikelen en how-to's om problemen op te lossen of te leren. De kennisbank biedt ook forums en feedbackmogelijkheden. LiveAgent biedt uitstekende klantenservice via email, live chat en telefoon, en helpt klanten bij het oplossen van problemen 24/7. Sluit u vandaag nog aan en word een tevreden klant.
Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?
Bedrijven zijn enthousiast over LiveAgent als een tool om met klanten te communiceren. Verschillende klanten getuigen van hoe LiveAgent hun communicatie met klanten heeft versneld, de klantentevredenheid en verkoop heeft verhoogd, en betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning heeft geboden. LiveAgent biedt onbeperkte vertegenwoordigers en integratie met e-mail, sociale media en telefoon zonder extra kosten. Het is een kosteneffectieve oplossing die kan helpen bij het beheren van een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen en biedt handige rapportagefuncties. Klanten vinden LiveAgent gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te gebruiken, terwijl het ondersteuningsteam snel reageert met snel te implementeren oplossingen.
Op zoek naar een alternatief voor HelpSpot?
Het artikel promoot een LiveAgent-klantenservice-oplossing en benadrukt het belang van klantbehoud voor het verhogen van omzet en klantenwaarde. Er worden getuigenissen gegeven van tevreden klanten en de 24/7 klantenondersteuning wordt geprezen.
Op zoek naar een alternatief voor Lucep?
LiveAgent biedt klantenondersteuning met 24/7 ondersteuning en handige tools, inclusief meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. Het bedrijf biedt een gratis proefperiode en verschillende prijsopties, afhankelijk van de grootte van het bedrijf. Gebruikers kunnen kiezen uit 43 verschillende vertalingen en widgets aangepast aan de taal. Bedrijven als Huawei, BMW en Yamaha gebruiken het al om wereldklasse ondersteuning te bieden aan klanten. Een aanbeveling van Marietta Corporation wordt genoemd als aanbeveling voor het product. Het belang van klantentrouw en het verhogen van de klantenwaarde voor meer omzet wordt benadrukt. Populaire oplossingen zijn Klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, Selfservicesoftware, Inkomend callcentersoftware, Klachtenbeheerssysteem, en Cliëntenportaalsoftware.