Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Office Maker

Wat is Office Maker?

Office Maker is een lokale operator voor digitale diensten voor spraak/internet/cloud.

Door de oplossingen en innovatieve technologieën die we bieden, voldoen we aan een van de belangrijkste verwachtingen van organisaties die één aanspreekpunt willen hebben om de onderwerpen telefonie, internet, cloud en computerbeveiliging te beheren.

Voer en ontvang uw oproepen in Live Agent met onze eenvoudige en voordelige SIP Trunk-aanbieding, volledig online te bedienen vanuit uw klanteninterface.

Activeer uw telefoonlijnen en selecteer uw nummers in een paar klikken via onze online tool en houd de controle over uw telefonie.

BEHEER VAN UW TELEFOONNUMMERS

  • Toewijzing van geografische of niet-geografische nummers (08 en 09)
  • De overdraagbaarheid van uw telefoonnummers naar alle operators
  • Toewijzing van internationale nummers
  • Registratie in de Gouden Gids-gidsen
  • Beheer van noodnummers (15, 17, 18, 112, enz.)

CONTROLE MET VINGERTOP

  • Personalisatie van nummerweergave
  • Instellingen voor onvoorwaardelijke en noodoproepen
  • Filteren van ongewenste bellers
  • Beperking van uitgaande gesprekken door gebruiker

Eenvoudige, lage kosten en vrijblijvende tarieven:

De SIP Trunk wordt geabonneerd op basis van het gewenste aantal uitgaande oproepen. Voor elke uitgaande oproep waarop u bent geabonneerd, biedt Office Maker u een inkomende oproep.

Voorbeeld: als u 15 SIP Trunks gebruikt, kunt u maximaal 15 gelijktijdige uitgaande oproepen plaatsen (als er niet meer dan 15 inkomende oproepen tegelijkertijd zijn) en tot 30 gelijktijdige inkomende oproepen ontvangen (als er geen uitgaande oproepen zijn op dezelfde tijd).

  • Trunk SIP-à la carte: €3HT/Maand/Kanaal
  • Trunk SIP Onbeperkt vast: €13HT/Maand/Kanaal
  • Trunk SIP Onbeperkt vast en mobiel: €19,99HT/Maand/Kanaal

Order your line right here: https://officemaker.fr/telephonie-sur-ip/trunk-sip/

Hoe kunt u het gebruiken?

Als u op zoek bent naar een VoIP-provider om verbinding te maken met uw LiveAgent’s callcenter, is Office Maker een goede keuze. Het callcenter van LiveAgent handelt uw oproepen en tickets af, terwijl Office Maker de rest doet. Laptop- of smartphonemicrofoons en luidsprekers zijn alles wat u nodig hebt om een ​​beginnend callcenter op te zetten. Mogelijk hebt u andere hardware nodig als u uw gesprekskwaliteit later wilt verbeteren.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Hoe kunt u profiteren van een LiveAgent’s callcenter?

Hoewel sommige mensen de voorkeur geven aan digitale klantenervaringen, snakken anderen naar een diepere persoonlijke band met de merken waarmee ze communiceren. Callcentra zijn een geweldige manier om uw klantenrelaties te verbeteren, producten te verkopen, nieuwe klanten en servicegebruikers te werven of algemene klantenservice te bieden.

Met de val van traditionele callcentra en de opkomst van callcentersoftware zoals LiveAgent, is het eenvoudig om dit soort ervaringen voor uw klanten te bieden zonder de bank te breken. Callcentra zijn nu toegankelijk voor alle soorten bedrijven, groot of klein.

Hoe werkt het LiveAgent-callcenter?

LiveAgent maakt het beheren en runnen van een callcenter eenvoudiger voor bedrijven met behulp van de geavanceerde functies. U kunt bijvoorbeeld aangepaste IVR-structuren (Interactieve spraakreactie) maken, die uw klanten automatisch naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers leiden.

Het beste gedeelte? De IVR-functie van LiveAgent doet al het werk en zorgt voor een probleemloze ervaring voor uw klanten. Het enige wat ze hoeven te doen is naar het IVR-menu te luisteren en op de juiste cijfertoetsen te drukken (zoals 1 voor verkoop) om in contact te komen met de juiste persoon voor de klus.

Callcenter met IVR

Heeft uw klant per ongeluk contact opgenomen met de verkeerde afdeling? De oplossing is simpel: gebruik doorverbinden om de klant naar een van uw collega’s te leiden en bespaar tijd.

Heeft u moeite om te onthouden wat uw klanten hebben gezegd? Geen zorgen, LiveAgent neemt alle inkomende en uitgaande oproepen op en slaat ze op in het systeem. Als u uw geheugen wilt opfrissen, zoekt u gewoon het ticket en luistert u naar de volledige gespreksopname. Oproepopname kan ook worden gebruikt voor het trainen van nieuwe vertegenwoordigers en het tonen van de juiste reacties op klantoproepen.

Wilt u meer informatie over de functies van ons callcenter? Bekijk onze callcenter functiepagina met alle informatie over de callcentermogelijkheden van LiveAgent.

Hoe kan ik Office Maker integreren met LiveAgent?

Als u uw LiveAgent-callcenter wilt maken met Office Maker als uw VoIP-provider, volgt u deze eenvoudige handleiding.

  • Open LiveAgent en ga naar Configuratie; Bel; Cijfers . Klik op de oranje knop Creëren bovenaan.
  • Selecteer Office Maker in de lijst met VoIP-providers.
Office Maker
Office Maker
  • Geef het nummer een naam, selecteer een afdeling, voer uw inloggegevens in en selecteer uw voorkiesnummer. U kunt ook de optie om alle ontvangen en gemaakte telefoontjes van dit nummer op te nemen aan- of uitvinken. Als u wilt voltooien, klikt u onderaan op de knop Toevoegen.
Office Maker
Telefoonnummer van Office Maker configureren

Het telefoonnummer staat in LiveAgent en is klaar voor gebruik. Als u wilt, kunt u meer Office Maker-telefoonnummers toevoegen of nummers van andere VoIP-providers.

Office Maker
Office Maker-telefoon toegevoegd

Meer informatie over LiveAgent’s callcentersoftware

Bent u op zoek naar meer informatie over het opzetten en runnen van een callcenter? Als u geïnteresseerd bent, neem dan een kijkje op de LiveAgent academie voor meer informatie over callcentra en andere onderwerpen uit de wereld van klantenondersteuning.

Benieuwd wat LiveAgent nog meer kan doen? Bekijk de onderstaande video om de volledige rondleiding door onze klantenondersteuningssoftware te zien.

LiveAgent Product Tour
Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo