Partner
- Open uKit-builder en ga naar Widgets> Contact
- Selecteer LiveAgent en sleep de widget naar de website met de linkermuisknop ingedrukt.
- Klik op de live chatknop en klik vervolgens in de linkerzijbalk op Account verbinden.
Waar is de API-sleutel?
- Navigeer in uw LiveAgent-account naar Configuratie> Systeem> API en kopieer uw API-sleutel vanaf hier.

- Als u de standaardknop (kleuren, teksten …) wilt wijzigen, opent u uw LiveAgent-account, navigeert u naar Configuratie> Chat> Chatknoppen en klikt u op de knop om het uiterlijk te bewerken.

Waarom uKit?
Hoe kunt u het gebruiken?
Met de integratie van uKit van LiveAgent kunt u een live chatknop in uw uKit-winkel plaatsen.
Frequently Asked Questions
Hoe kunt u een live chatknop in Ukit integreren?
1. Navigeer naar Ukit's Widgets - Contact - Liveagent 2. Vul de URL en API-sleutel van LiveAgent in 3. Log in op uw LiveAgent-account 4. Pas uw live chat aan in Configuraties - Chat - Chatknop
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Ukit?
- kostenvriendelijk - adaptief - eenvoudig te gebruiken - verbluffend ontwerp
Systeem voor het beheren van inhoud
Ontdek LiveAgent, een hoog gewaardeerde helpdesk software met 180+ functies en 40+ integraties. Verbeter klantenservice en bespaar tijd met geautomatiseerde bedrijfsregels. Vergelijk alternatieven op Capterra.
Systeem voor het beheren van inhoud
De tekst beschrijft de softwareapplicatie LiveAgent, die verschillende klantenservice-oplossingen biedt, waaronder emailbeheersoftware, inkomend callcentersoftware en cliëntenportaalsoftware. Het bedrijf biedt ook integraties en een ondersteuningsportaal. De tekst bevat meerdere herhalingen van dezelfde informatie en een melding over het opstarten van het LiveAgent-dashboard voor nieuwe klanten. Er worden contactgegevens en een aanbod voor een gratis proefperiode vermeld.
Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.