Partner
- Open uKit-builder en ga naar Widgets> Contact
- Selecteer LiveAgent en sleep de widget naar de website met de linkermuisknop ingedrukt.
- Klik op de live chatknop en klik vervolgens in de linkerzijbalk op Account verbinden.
Waar is de API-sleutel?
- Navigeer in uw LiveAgent-account naar Configuratie> Systeem> API en kopieer uw API-sleutel vanaf hier.

- Als u de standaardknop (kleuren, teksten …) wilt wijzigen, opent u uw LiveAgent-account, navigeert u naar Configuratie> Chat> Chatknoppen en klikt u op de knop om het uiterlijk te bewerken.

Waarom uKit?
Hoe kunt u het gebruiken?
Met de integratie van uKit van LiveAgent kunt u een live chatknop in uw uKit-winkel plaatsen.
Frequently asked questions
Hoe kunt u een live chatknop in Ukit integreren?
1. Navigeer naar Ukit's Widgets - Contact - Liveagent
2. Vul de URL en API-sleutel van LiveAgent
in3. Log in op uw LiveAgent-account
4. Pas uw live chat aan in Configuraties - Chat - Chatknop
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Ukit?
- kostenvriendelijk
- adaptief
- eenvoudig te gebruiken
- verbluffend ontwerp
LiveAgent is a versatile helpdesk software that provides integrated customer support through various channels, including ticketing, live chat, social media, and voice helpdesk. Their software is accessible from anywhere, with SSL security. They offer various tutorials and technical support, including tips and tricks, customizations, and billing and payments support. They have received awards and certificates and have a frequently asked questions section that addresses common inquiries. LiveAgent also provides guides on how to make REST calls in PHP, create chat buttons, and setup Facebook Applications.
Systeem voor het beheren van inhoud
De tekst beschrijft de software LiveAgent, een klantenservice en communicatieplatform. Het biedt verschillende functies zoals self-service software, inbound call centersoftware en klachtenbeheer. Het bedrijf heeft diverse prijzen en heeft ook een weblog en een academie. Het artikel eindigt met de mededeling dat na aanmelding voor LiveAgent, men een e-mail ontvangt met inloggegevens. Het dashboard wordt momenteel voor de gebruiker opgestart.
Log in op uw LiveAgent account
LiveAgent is een klantenservicesoftware met functies zoals VoIP-telefoonsystemen en Selfservicesoftware. Het biedt ook alternatieven voor inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem en emailbeheersoftware. LiveAgent heeft partnerships en biedt een partnerprogramma aan. Het bedrijf heeft onderscheidingen en certificaten ontvangen en biedt klantenportaalsoftware. Klanten kunnen zich aanmelden voor een demo, terwijl het bedrijf momenteel bezig is met het opstarten van het LiveAgent dashboard nadat u zich heeft aangemeld. Onze website maakt gebruik van cookies en u kunt kiezen om deze te accepteren of af te wijzen.
IVR (Interactive Voice Response)
The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.