Heeft u meer nodig dan alleen een chattool voor uw klantenondersteuning? Probeer LiveAgent!
LiveAgent is de ultieme oplossing met meerdere kanalen voor uw helpdesk. Met meer dan 180 geavanceerde functies en meer dan 40 integraties van derden, is LiveAgent de ideale ondersteuningstool voor klantenserviceteams van elke omvang. Stap vandaag nog over en ontdek de voordelen van het gebruik van LiveAgent.
Meer dan 180 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.
LiveAgent is beschikbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.
Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en los meer vragen van klanten op dankzij onze algemene inbox.
Functies | Liveagent Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig. | SmartsUpp |
---|---|---|
Ticketing Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert. | LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | SmartsUpp biedt ticketing in een abonnement voor €18/medewerker/maand. |
Live Chat Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen. | LiveAgent biedt Live Chat in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand. | SmartsUpp biedt Live Chat in een abonnement voor €18/medewerker/maand. |
Callcenter Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling. | LiveAgent biedt een callcenter. | SmartsUpp biedt geen callcenter. |
Selfservice Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud. | LiveAgent biedt selfservice. | SmartsUpp biedt geen selfservice. |
Facebook Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Facebook-integratie. | SmartsUpp biedt geen Facebook-integratie.. |
Twitter Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Twitter-integratie. | SmartsUpp biedt geen Twitter-integratie. |
Instagram Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Instagram-integratie. | SmartsUpp biedt geen Instagram-integratie.. |
Viber Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden. | LiveAgent biedt een Viber-integratie. | SmartsUpp biedt geen Viber-integratie. |
Kennisbank Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikelen. | LiveAgent biedt een kennisbank. | SmartsUpp biedt geen kennisbank. |
Klantenforum Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt. | LiveAgent biedt klantenforum. | SmartsUpp biedt geen klantenforum. |
Automatisering en regels Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren. | LiveAgent biedt automatisering en regels. | SmartsUpp biedt geen automatisering en regels. |
API Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken. | LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | SmartsUpp biedt API-functies in een abonnement voor €18/medewerker/maand. |
Interactive Voice Response (IVR) Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten. | LiveAgent biedt IVR-functies. | SmartsUpp biedt geen IVR-functies. |
Videogesprekken Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen. | LiveAgent biedt videogesprekken. | SmartsUpp biedt geen videogesprekken.. |
Onbeperkte geschiedenis Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd - u kunt ze op elk moment bekijken. | LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis. | SmartsUpp biedt geen onbeperkte geschiedenis. |
Onbeperkte websites U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken. | LiveAgent biedt onbeperkte websites in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | SmartsUpp biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €18/medewerker/maand. |
Onbeperkte chatknoppen U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen. | LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand. | SmartsUpp biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €18/medewerker/maand |
Onbeperkte Tickets/Mails U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen. | LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | SmartsUpp biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor €18/medewerker/maand. |
Onbeperkte gespreksopnames Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af. | LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname. | SmartsUpp biedt geen onbeperkte gespreksopname.. |
Onbeperkte 24/7 ondersteuning Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken. | LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand. | SmartsUpp biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €18/medewerker/maand. |
Als je op zoek bent naar een Android-help-app boordevol tools en functies, hebt u gelijk plaats. LiveAgent verbindt u met uw klanten via meerdere communicatiekanalen. We hebben het over email, live chat, sociale media, callcenter en kennisbank, allemaal binnen één krachtige oplossing voor uw bedrijf. Als u altijd deel wilt uitmaken van de gesprekken van uw klanten, is LiveAgent de beste sociale klantenservice-software die u kunt kiezen.
Alle zoekopdrachten worden beheerd door een ticketsysteem om u georganiseerd en efficiënt te houden.
Voor de meeste bedrijven is live chat de belangrijkste tool om in contact te komen met klanten. Live chat moet snel, betrouwbaar en altijd beschikbaar zijn op uw website zodat u websitebezoekers effectief kunt omzetten in betalende klanten.
LiveAgent beschikt over de snelste live chatwidget op de markt. Het wordt in slechts 2,5 seconden weergegeven.
Onze software is meertalig. LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende vertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal. Laat vreemde talen geen barrière vormen tussen u en uw klanten. We hebben de oplossing voor u.
Bekijk hoe we ons verhouden tot Smartsupp op basis van klantenrecensies op Capterra
Meer tools voor klantenondersteuning voor uw bedrijf krijgen, hoeft niet zo duur te zijn. Eigenlijk kan het een goede deal zijn.
LiveAgent zal uw budget niet verpesten. We hebben drie geweldige betalende abonnementen die boordevol geavanceerde tools, functies en integraties zitten om u te helpen de best mogelijke ondersteuning te bieden. Bekijk onze abonnenementen voor meer informatie!
LiveAgent is de meest beoordeelde en best beoordeelde helpdesksoftware voor het MKB in 2023. Blijf dicht bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning
LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.
Op zoek naar een Hiver-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen om zijn vermogen om de klantenservice te verbeteren en de verkoop te verhogen. Klanten ervaren een verbeterde responstijd en een hogere klanttevredenheid. Het wordt beschouwd als een betaalbare en effectieve oplossing.
Op zoek naar een Hesk-alternatief?
Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.
Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.
Ontdek het beste alternatief voor livechat
Met LiveAgent kunnen bedrijven hun klantenservice verbeteren door middel van efficiëntere ondersteuning via verschillende kanalen. Het is een kosteneffectieve oplossing die klantentevredenheid en verkoop verhoogt.
Op zoek naar een LiveChat-alternatief?
LiveAgent is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor diverse helpdesksoftware, waaronder ConnectWise en Hesk. Met meer dan 180 functies verbetert het de klanttevredenheid en verhoogt het de productiviteit. Ontdek uw perfecte oplossing op Capterra.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.