Verbeter uw reactietijd met LiveAgent’s snelle live chatwidget en ticketsysteem met meerdere kanalen . Schakel over naar onze helpdesk en krijg toegang tot ons ticketingsysteem dat emails, live chat , callcenter , klantenportaal , Viber strong> en sociale media – Facebook, Twitter en Instagram .
Blijf lezen om meer te weten te komen over de functies van LiveAgent of meld u aan voor onze gratis proefperiode van 14 dagen.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Functie | LiveAgent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Rocket.chat
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Rocket.chat biedt ticketing in abonnement voor €3/vertegenwoordiger/maand.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat in Ticket+Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
|
Rocket.chat biedt Live Chat in abonnement voor €3/vertegenwoordiger/maand.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
Rocket.chat biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
Rocket.chat biedt geen selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
Rocket.chat biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per accoount of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Rocket.chat biedt een Twitter-integratie voor een extra vergoeding van €25/maand.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
Rocket.chat biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
Rocket.chat biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
Rocket.chat biedt geen kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Rocket.chat biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Rocket.chat biedt automatisering en regels in abonnement voor €3/agent/maand.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Rocket.chat biedt API-functies in een abonnement voor €3/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
Rocket.chat biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Rocket.chat biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Rocket.chat biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €3/maand.
|
Onbeperkte Websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
Rocket.chat biedt geen onbeperkte websites.
|
Onbepeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Rocket.chat biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in het ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Rocket.chat biedt onbeperkte tickets/mails in abonnement voor €3/vertegenwoordiger/maand.
|
Onberperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Rocket.chat biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Rocket.chat biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in abonnement voor €3/maand.
|
Krijg toegang tot de snelste live chatapplicatie met functies die van uw klantengesprekken een stuk maken van taart. Voeg eenvoudig een chatknop toe aan uw website en laat klanten contact met u opnemen wanneer dat nodig is.
Uw vertegenwoordigers kunnen zien wat uw klanten typen voordat ze op verzenden klikken. Proactieve chatuitnodigingen vergroten de betrokkenheid van klanten. Volg uw online bezoekers, verdeel chats en krijg toegang tot uw hele chatgeschiedenis.
Verbeter uw klant- en teamcommunicatie met toegang tot alle benodigde communicatiekanalen. Begin voor uw klanten te zorgen via email ticketing, live chat, klantenportaal, callcenter, Viber en sociale media – Facebook, Twitter en Instagram.
Alles is netjes georganiseerd in één ticketsysteem, zodat u altijd en overal de beste klantenervaring kunt bieden.
Ontdek ticketfuncties en integraties met de tools waar u van houdt.
Basiscommunicatiefuncties zijn nog maar het begin, elk hulpmiddel en communicatiekanaal wordt ondersteund door geavanceerde functies die u helpen bij het oplossen van klantenproblemen.
LiveAgent ondersteunt ook meer dan 70 integraties met populaire software, die u kunt gebruiken om uw workflow op één plek te verenigen. Bekijk de volledige lijst met functies voor elke tool die LiveAgent aanbiedt en ontdek hoe ze uw workflows slimmer kunnen maken.
Baanbrekende software
Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.
Verras uw klanten met razendsnelle reacties.
Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.
We streven ernaar al uw klanten dezelfde geweldige ervaring te bieden als u. Daarom staat ons klantenserviceteam 24/7 voor u klaar. Neem contact met ons op via email, chat, telefoon of neem een kijk op ons klantenportaal wanneer u een probleem moet oplossen of informatie wilt krijgen.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.
Peter Komornik, CEO
Bekijk onze rondleidingvideo en ontdek hoe LiveAgent uw helpdesk kan verbeteren. U kunt ook een van onze betaalbare tariefplannen bekijken of uw gratis proefperiode van 14 dagen starten om de LiveAgent-ervaring te krijgen. Geen kredietkaartgegevens vereist en vrijblijvend.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
LiveAgent biedt de volgende extra functies die Rocket.Chat niet heeft: callcenter, selfservice, integratie van sociale media, klantenforum, kennisbank en onbeperkte chatknoppen.
De extra voordelen van het gebruik van LiveAgent in plaats van Rocket.Chat zijn onder meer verhoogde klantentevredenheid, klantenbehoud, lagere kosten voor klantenservice, lager klantenverloop en betere workflow voor vertegenwoordigers.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar