Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Rocket.Chat-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Elk moment opzegbaar
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar Rocket.Chat alternatief?

Verbeter uw reactietijd met LiveAgent’s snelle live chatwidget en ticketsysteem met meerdere kanalen . Schakel over naar onze helpdesk en krijg toegang tot ons ticketingsysteem dat emails, live chat , callcenter , klantenportaal , Viber strong> en sociale media – Facebook, Twitter en Instagram .

Blijf lezen om meer te weten te komen over de functies van LiveAgent of meld u aan voor onze gratis proefperiode van 14 dagen.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

De snelste chatservice met geavanceerde functies

Krijg toegang tot de snelste live chatapplicatie met functies die uw klantengesprekken tot een fluitje van een cent maken. Voeg eenvoudig een chatknop toe aan uw website en laat klanten contact met u opnemen wanneer ze maar willen naar.

Uw vertegenwoordigers kunnen zien wat uw -klanten typen voordat ze op verzenden drukken . Proactieve chatuitnodigingen vergroten de betrokkenheid van klanten. Volg uw online bezoekers , verdeel chats en krijg toegang tot uw volledige chatgeschiedenis .

Creëer een positieve ervaring met onze live chat

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Communiceer via alle populaire openbare kanalen

Verbeter uw klant- en teamcommunicatie met toegang tot alle benodigde communicatiekanalen . Begin met het verzorgen van uw klanten via email ticketing , live chat , klantenportaal , callcenter , Viber en sociale media Facebook , Twitter en Instagram een>.

Alles is netjes georganiseerd in één ticketsysteem, zodat u overal en altijd de beste klantenervaring kunt bieden.

Tools met meerdere kanalen in één gebruikersinterface

Ontdek ticketfuncties en integraties met de tools waar u van houdt.

Rocket.Chat alternatief

 

Geweldige klantenervaring gemakkelijk gemaakt

Basiscommunicatiefuncties zijn nog maar het begin, elk hulpmiddel en communicatiekanaal wordt ondersteund door geavanceerde functies > die u helpen bij het oplossen van klantenproblemen.

LiveAgent ondersteunt ook meer dan 70 integraties met populaire software , die u kunt gebruiken om uw werkflow op één en dezelfde plaats te verenigen. Bekijk de volledige lijst met functies voor elke tool die LiveAgent aanbiedt en ontdek hoe ze uw werkflows slimmer kunnen maken.

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Baanbrekende software

Wist u dat?

LiveAgent, opgericht in 2006, was de eerste oplossing op de markt die live chat- en helpdeskmogelijkheden bood. Vanaf 2021 is LiveAgent de hoogst gewaardeerde en meest beoordeelde helpdeskoplossing op de markt, die meer dan 150 miljoen gebruikers en 40.000 bedrijven wereldwijd bedient.

Rocket.Chat alternatief
30%

Genereer meer omzet

Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.

97%

Verbeter tevredenheid

Verras uw klanten met razendsnelle reacties.

16 tijden

Verhoog de klantenwaarde

Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Een positieve ervaring voor al onze klanten

We streven ernaar al uw klanten dezelfde geweldige ervaring te bieden als u. Daarom staat ons klantenserviceteam 24/7 voor u klaar . Neem contact met ons op via email , chat , telefoon of neem een ​​kijkje op ons klantenportaal wanneer u iets moet adresseren en uitgeven of informatie moet krijgen.

Bovendien houden we onze prijzen redelijk zodat u uw budget niet hoeft te verpesten met een dure oplossing voor klantenondersteuning. Probeer het eens en ontdek waarom onze klanten zijn overgestapt van verschillende platforms naar LiveAgent .

Getuigenissen

Ontdek waarom onze klanten graag met LiveAgent werken

  • Roman Bosch
    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
    David Chandler Volterman
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Klaar om het eens te proberen?

Bekijk onze tourvideo en ontdek hoe LiveAgent uw helpdesk kan verbeteren . U kunt ook een van onze betaalbare abonnementen bekijken of start u gratis 14 dagen op proef om de LiveAgent-ervaring te krijgen . Geen kredietkaartgegevens nodig en vrijblijvend.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

FAQ

Hoe verhoudt LiveAgent zich tot Rocket.Chat?

LiveAgent biedt de volgende extra functies die Rocket.Chat niet heeft: callcenter, selfservice, integratie van sociale media, klantenforum, kennisbank en onbeperkte chatknoppen.

Wat zijn de extra voordelen van het gebruik van LiveAgent ten opzichte van Rocket.Chat?

De extra voordelen van het gebruik van LiveAgent in plaats van Rocket.Chat zijn onder meer verhoogde klantentevredenheid, klantenbehoud, lagere kosten voor klantenservice, lager klantenverloop en betere workflow voor vertegenwoordigers.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo