Op zoek naar Rocket.Chat alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Rocket.Chat-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Verbeter uw responstijd met de snelle live chatwidget en het omnichannel ticketsysteem van LiveAgent. Schakel over naar onze helpdesk en krijg toegang tot ons ticketsysteem dat e-mails, live chat, callcenter, klantenportaal, Viber, WhatsApp ensociale media – Facebook, Twitter en Instagram.

Blijf lezen voor meer informatie over de functies van LiveAgent of meld u aan voor onze gratis proefperiode van 30 dagen.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Bespaar meer met LiveAgent

Rocket.chat versus LiveAgent in een oogwenk

Functie LiveAgent Rocket.chat
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Rocket.chat biedt ticketing in abonnement voor €3/vertegenwoordiger/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in Ticket+Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand.
Rocket.chat biedt Live Chat in abonnement voor €3/vertegenwoordiger/maand.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Rocket.chat biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Rocket.chat biedt geen selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Rocket.chat biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per accoount of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Rocket.chat biedt een Twitter-integratie voor een extra vergoeding van €25/maand.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Rocket.chat biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Rocket.chat biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Rocket.chat biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Rocket.chat biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Rocket.chat biedt automatisering en regels in abonnement voor €3/agent/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Rocket.chat biedt API-functies in een abonnement voor €3/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Rocket.chat biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Rocket.chat biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Rocket.chat biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €3/maand.
Onbeperkte Websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Rocket.chat biedt geen onbeperkte websites.
Onbepeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Rocket.chat biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in het ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Rocket.chat biedt onbeperkte tickets/mails in abonnement voor €3/vertegenwoordiger/maand.
Onberperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Rocket.chat biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Rocket.chat biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in abonnement voor €3/maand.
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

De snelste chatservice met geavanceerde functies

Krijg toegang tot de snelste live chatapplicatie met functies die van uw klantengesprekken een stuk maken van taart. Voeg eenvoudig een chatknop toe aan uw website en laat klanten contact met u opnemen wanneer dat nodig is.

Uw vertegenwoordigers kunnen zien wat uw klanten typen voordat ze op verzenden klikken. Proactieve chatuitnodigingen vergroten de betrokkenheid van klanten. Volg uw online bezoekers, verdeel chats en krijg toegang tot uw hele < een href="/features/chat-history/">chatgeschiedenis.

Creëer een positieve ervaring met onze live chat

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Communiceer via alle populaire openbare kanalen

Verbeter uw klant- en teamcommunicatie met toegang tot alle noodzakelijke communicatiekanalen. Zorg voor uw klanten via e-mailtickets, livechat, klantportaal< /a>, callcenter, Viber, WhatsApp en sociale media – Facebook, Twitter, en Instagram.

Alles is netjes georganiseerd in één ticketingsysteem, zodat je altijd en overal de beste klantervaring kunt bieden.

Tools met meerdere kanalen in één gebruikersinterface

Ontdek ticketfuncties en integraties met de tools waar u van houdt.

Geweldige klantenervaring gemakkelijk gemaakt

Basiscommunicatiefuncties zijn nog maar het begin, elk hulpmiddel en communicatiekanaal wordt ondersteund door geavanceerde functies die u helpen bij het oplossen van klantenproblemen.

LiveAgent ondersteunt ook meer dan 70 integraties met populaire software, die u kunt gebruiken om uw workflow op één plek te verenigen. Bekijk de volledige lijst met functies voor elke tool die LiveAgent aanbiedt en ontdek hoe ze uw workflows slimmer kunnen maken.

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Baanbrekende software

Wist u dat?

LiveAgent, opgericht in 2006, was de eerste oplossing op de markt die live chat- en helpdeskmogelijkheden bood. Vanaf 2021 is LiveAgent de hoogst gewaardeerde en meest beoordeelde helpdeskoplossing op de markt, die meer dan 150 miljoen gebruikers en 40.000 bedrijven wereldwijd bedient.

30%

Genereer meer omzet

Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.

97%

Verbeter tevredenheid

Verras uw klanten met razendsnelle reacties.

16 tijden

Verhoog de klantenwaarde

Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Een positieve ervaring voor al onze klanten

We streven ernaar al uw klanten dezelfde geweldige ervaring te bieden als u. Daarom staat ons klantenserviceteam 24/7 voor u klaar. Neem contact met ons op via email, chat, telefoon of neem een kijk op ons klantenportaal wanneer u een probleem moet oplossen of informatie wilt krijgen.

Getuigenissen

Ontdek waarom onze klanten graag met LiveAgent werken

  • Roman Bosch
    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
    David Chandler Volterman
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

black Slido logo

Klaar om het eens te proberen?

Bekijk onze rondleidingvideo en ontdek hoe LiveAgent uw helpdesk kan verbeteren. U kunt ook een van onze betaalbare tariefplannen bekijken of uw gratis proefperiode van 30 dagen starten om van de LiveAgent-ervaring te genieten. Geen kredietkaartgegevens nodig en vrijblijvend.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Vergelijk ons met anderen

    Related Articles to Rocket.Chat alternatief
    Leer wat VoIP-infrastructuur is. Begrijp de concepten van klantenondersteuning grondig met eenvoudige uitleg van professionals.

    VoIP infrastructuur

    Infrastructuur zorgt voor feilloos transportsysteem voor spraakverkeer. VoIP-gebruikers groeien onder bedrijven. LiveAgent helpt bij VoIP-implementatie. Expert note: Succesvolle VoIP-infrastructuur essentieel voor zakelijke communicatie.

    Volg op wat er gebeurt als u niet achter uw laptop zit. LiveAgent heeft een mobiele helpdesk app voor zowel iOS als Android.

    Mobiele helpdesk-apps

    Helpdesksoftware zoals LiveAgent helpt bedrijven bij het stroomlijnen en automatiseren van klantenondersteuning. Met integratie van communicatiekanalen en mobiele helpdesk-apps, biedt het efficiënte en kwalitatieve klantenondersteuning. LiveAgent biedt verschillende abonnementen met een gratis proefperiode van 14 dagen.

    Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

    Functies

    LiveAgent biedt een uitgebreide klantenservice oplossing met functies zoals live chat, ticketing systeem, chatknoppen, chatgeschiedenis, websitebezoekers opvolgen, en meer. Met aanpasbare widgets, meertalige ondersteuning, en integraties met andere tools, is het een krachtige tool voor elk bedrijf.

    Met de contactcenter software van LiveAgent kunt u al uw communicatiekanalen met klanten optimaliseren in één enkele algemene inbox.

    Nederlandse contactcenter software

    LiveAgent biedt een alles-in-één contactcenteroplossing met meerdere kanalen, rijk aan functies die uw ondersteuning efficiënter en uw klanten gelukkiger maakt. Met directe toegang tot uitgebreide klantengegevens, kunnen vertegenwoordigers relevante producten verkopen en de verkoopkansen verhogen. Daarnaast biedt de software ook een volledig gamma aan ticketingfuncties en een multichannel contactcenteroplossing met meer dan 179+ functies en 40 integraties.

    LiveAgent migratie is eenvoudig met onze voorgebouwde plugins. Beschikbaar in 43 verschillende talen en ondersteunt taalaanpasbare widgets.

    Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software en verwelkom LiveAgent

    LiveAgent vereenvoudigt en stroomlijnt uw ondersteuningsproces door berichten van al uw kanalen te ontvangen en om te zetten in tickets. Gebruikers prijzen de uitstekende klantenservice, volledige functionele helpdeskoplossing en betaalbare prijzen na migratie naar LiveAgent.

    Migreer van osTicket naar LiveAgent met ondersteuning van ons team en krijg toegang tot een ticketingoplossing met meerdere kanalen.

    Zeg vaarwel tegen osTicket

    LiveAgent biedt geavanceerde klantenondersteuning met ticketsysteem, automatisering, live chat, en callcenter. Het ontwerpen van een klantengericht bedrijfsmodel is essentieel voor succes. LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het biedt ook een kennisbank, klantenforum en vooraf gedefinieerde berichten. LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en bespaart tijd en geld.

    Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

    Start Free Trial x