Hier zijn de contactgegevens voor klantenondersteuning van Paystack, inclusief e-mail, telefoonnummer en sociale media. Let op: dit is geen ondersteuning van ons bedrijf, we zijn niet geaffilieerd met Paystack.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Paystack probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Paystack. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Paystack opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Paystack door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Paystack helpt bedrijven om betalingen van iedereen, waar ook ter wereld, te accepteren.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
Please ensure that you’re typing in your user email address i.e. the one on your profile page in the “Dashboard Settings”.
In the event that you’ve done all this and you still cannot receive password reset emails, please reach out to Paystack at support@paystack.com or you can reach out to them through the website.
You can reset your password at any time by clicking the “Forgot your password?” link on the login page.
Type in your user email address, and click “Request reset”.
Adding a logo to your Paystack business helps to link your brand to your Paystack account.
When you add your business logo to your account, the logo will appear on the checkout form.
You can add a logo or change your current business logo via the “Compliance” tab on your “Paystack Dashboard”.
Paystack automatically notifies businesses once payment is made.
So, when a customer pays you, a receipt is immediately sent to your email
confirming the payment made by the customer.
The Paystack receipt typically contains the customer’s name, the amount paid, transaction date etc.
For you to receive this notification when a customer pays you, kindly go to the “Preferences” section under “Settings” on your “Paystack Dashboard”
and enable “Transaction Email” by ticking the box next to it.
Once this is enabled, you’ll be getting email notifications every time a customer pays you
Paystack helpt bedrijven om betalingen van iedereen, waar ook ter wereld, te accepteren.
Het klantenserviceteam van Paystack biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, callcenter, sociale media-ondersteuning en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Paystack door ze te mailen, hun hotline te bellen of een bericht achter te laten op een van de social media platforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te sturen naar hello@paystack.com
Nee, Paystack heeft geen live chatondersteuning.
Als u liever de klantenondersteuning belt, kunt u contact opnemen met hun hulplijn op +234 1 631 6160
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team