Vind Slack klantenondersteuning via e-mail en live chat op hun website. Telefonische ondersteuning is niet beschikbaar. Gebruik sociale media of de kennisbank voor hulp. Slack biedt geen directe telefonische ondersteuning.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Slack probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Slack. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Slack opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Slack door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Slack is een nieuwe manier om met uw team te communiceren. Het is sneller, beter georganiseerd en veiliger dan email.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
I lost access to the email address on my account
For security purposes, you must be able to access the email inbox associated with your Slack account to reset your password. If that’s not possible, ask an owner or admin to update the email address linked to your account.
Slack audio, video and screensharing test can help identify problems you may be having while on a Slack call. After running the test, use the troubleshooting information in this article to address any issues flagged in your results. Here’s how to run the test:
Resolve connection problems
To add apps to your workspace:
Workspace Owners can turn on app approval to require admin approval for all apps. Members can install any apps approved by a Workspace Owner, and may request approval for other apps. Apps in the Slack App Directory have been reviewed by Slack for user experience and security. Any app not listed in the App Directory will display a banner letting you know it hasn’t been reviewed by Slack before you install it.
To request app approval:
Slack is een nieuwe manier om met uw team te communiceren. Het is sneller, beter georganiseerd en veiliger dan email.
Het klantenserviceteam van Slack biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, live chat, ondersteuning via sociale media en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Slack door ze een email te sturen, een chat te starten met een live vertegenwoordiger op hun website of door een bericht achter te laten op een van de sociale-mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te sturen naar feedback@slack.com.
Ja, Slack heeft live chatondersteuning. Ga naar de onderkant van de pagina: https://slack.com/intl/en-sk/ and find the chat button.
Slack heeft geen telefonische klantenondersteuning.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team