Op zoek naar een Dashly alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Dashly-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen opstartkosten
  • ✓ Klantenservice 24/7
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment annuleren
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar een alternatief voor Dashly?

Bent u op zoek naar andere klantenondersteunings- en communicatiesoftware?

LiveAgent is de ultieme helpdeskoplossing voor uw bedrijf. Bied ondersteuning en communiceer via een groot aantal kanalen zoals email, live chat of zelfs Instagram. Overschakelen naar LiveAgent is eenvoudig en snel.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Een conversationeel marketingplatform met geïntegreerd callcenter.
Ontdek LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Bespaar meer met LiveAgent

Dashly vs LiveAgent in één oogopslag

Person deciding between two solutions

Een sterk alternatief voor Dashly

Haal meer uit uw bedrijf. LiveAgent is een geweldige communicatietool die email, sociale media, kennisbank, live chat en callcenter ondersteunt. Met meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties heeft uw bedrijf alles wat het nodig heeft om ondersteuning te bieden.

Dat alles is beschikbaar voor een prijskaartje dat u niet zal afschrikken.

Betere klantenservice

Klantenservice is een belangrijk onderdeel van elk succesvol bedrijf en mag daarom niet worden verwaarloosd. Door speciale software te gebruiken die gericht is op het bieden van een betere oplossing voor klantenservice, kunt u uw klantentevredenheid en het rendement op investering verhogen.

Houd ze tevreden met de juiste software.

Customer providing review for service on mobile phone

3 redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.

Verhoogde productiviteit

Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af dankzij onze algemene inbox.

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.

Do more customer support for less money

Krijg meer voor een eerlijke prijs

Als u uw bedrijf uitstekende klantenondersteuning en communicatiesoftware biedt, betekent dit niet dat u uw budget verpest. LiveAgent biedt u drie geweldige betalende abonnementen die boordevol tools, functies en integraties zitten om u te helpen betere ondersteuning te bieden.

Bekijk onze abonnementen en ontdek meer.

Op zoek naar betere helpdesk software?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Ontdek waarom bedrijven zijn overgestapt naar LiveAgent

Vergelijk LiveAgent met andere software

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

    Functies Liveagent Dashly
    Ticketing
    Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
    LiveAgent biedt ticketing aan.
    Dashly biedt ticketing aan.
    Live Chat
    Een real-time chatwidget die je op elke website kunt plaatsen.
    LiveAgent biedt Live Chat aan.
    Dashly biedt Live Chat aan.
    Call Center
    Een callcenter dat kan worden gebruikt om oproepen te maken en te ontvangen met behulp van automatische oproepverdeling.
    LiveAgent biedt een Call Center aan.
    Dashly biedt geen Call Center aan.
    Self-Service
    Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waar uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
    LiveAgent biedt een Self-Service portaal aan.
    Dashly biedt een Self-Service portaal aan.
    Facebook
    Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie maakt het ook mogelijk om alle opmerkingen en vermeldingen van de social media helpdesksoftware te beantwoorden.
    LiveAgent biedt een Facebook-integratie aan.
    Dashly biedt een Facebook-integratie aan.
    Twitter
    Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie maakt het ook mogelijk om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
    LiveAgent biedt een Twitter-integratie aan.
    Dashly biedt geen Twitter-integratie aan.
    Instagram
    Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie maakt het ook mogelijk om alle opmerkingen en vermeldingen van de social media helpdesksoftware te beantwoorden.
    LiveAgent biedt een Instagram-integratie aan.
    Dashly biedt geen Instagram-integratie aan.
    Viber
    Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie maakt het ook mogelijk om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de social media helpdesksoftware te beantwoorden en uit te zenden.
    LiveAgent biedt een Viber-integratie aan.
    Dashly biedt een Viber-integratie aan.
    WhatsApp
    WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om binnen een multi-channel ticketingsysteem te reageren op alle WhatsApp-berichten en deze te behandelen zoals elk ander klantenondersteuningsticket.
    LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie aan.
    Dashly biedt een WhatsApp-integratie aan.
    Kennisbank
    Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder probleemoplossingshandleidingen, veelgestelde vragen en how-to-artikelen.
    LiveAgent biedt een kennisbank aan.
    Dashly biedt een kennisbank aan.
    Klantenforum
    Een online discussiebord voor uw klanten dat rechtstreeks in uw kennisbank is geplaatst.
    LiveAgent biedt een klantenforum aan.
    Dashly biedt geen klantenforum aan.
    Automatisering en regels
    Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
    LiveAgent biedt automatisering en regels aan.
    Dashly biedt automatisering en regels aan.
    API
    Een set functies waarmee verschillende applicaties met elkaar kunnen werken.
    LiveAgent biedt API-functies aan.
    Dashly biedt API-functies aan.
    Interactieve Voice Response (IVR)
    Een technologie waarmee inkomende bellers een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
    LiveAgent biedt IVR-functies aan.
    Dashly biedt geen IVR-functies aan.
    Related Articles to Dashly alternatief
    LiveAgent biedt een breed scala aan geavanceerde functies voor efficiënte klantenondersteuning, waaronder ticketsysteem, automatisering, rapportage, gamificatie, live chat en callcenter. Maak een gratis account aan voor directe ondersteuning.

    Ontdek LiveAgent

    LiveAgent biedt een breed scala aan geavanceerde functies voor efficiënte klantenondersteuning, waaronder ticketsysteem, automatisering, rapportage, gamificatie, live chat en callcenter. Maak een gratis account aan voor directe ondersteuning.

    LiveAgent helpt bedrijven bij het beheren van klantenondersteuning en stroomlijnt ondersteuningsactiviteiten door integratie met verschillende communicatiekanalen. Dit vermindert de werkdruk en verbetert de algehele kwaliteit van klantenservice.

    LiveAgent | Snel overzicht van de helpdesksoftware

    LiveAgent helpt bedrijven bij het beheren van klantenondersteuning en stroomlijnt ondersteuningsactiviteiten door integratie met verschillende communicatiekanalen. Dit vermindert de werkdruk en verbetert de algehele kwaliteit van klantenservice.

    Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2024 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantbeoordelingen van Captterra, G2 en meer!

    Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

    LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.

    Bent u op zoek naar een beter alternatief voor LivePerson? Denk eens aan LiveAgent, bekroonde helpdesk software met meerdere kanalen.

    Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?

    LiveAgent is een helpdesksoftware met 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt spraakcommunicatie en helpt vertegenwoordigers bij het efficiënt beheren van ondersteuningsverzoeken. Het is een kosteneffectieve oplossing voor sales en support, en biedt ook klantenservicesoftware en selfservicesoftware. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020.

    Wilt u migreren van Helpshift naar een andere software voor klantenservice? Bekijk LiveAgent en ontdek of dit de juiste keuze voor u is.

    Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?

    LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.

    LiveAgent biedt meer dan 175 handige functies, de snelste live chatwidget op de markt. Een callcenter en zelfs integraties van kanalen zoals Instagram.

    Op zoek naar een LiveChat-alternatief?

    LiveAgent is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor diverse helpdesksoftware, waaronder ConnectWise en Hesk. Met meer dan 180 functies verbetert het de klanttevredenheid en verhoogt het de productiviteit. Ontdek uw perfecte oplossing op Capterra.

    Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

    Start Free Trial x