Gratis proefperiode

Op zoek naar tools voor het opvolgen van sociale media?

Als u nog steeds geen hulpmiddel voor het opvolgen van sociale media gebruikt als onderdeel van uw marketing- en klantenondersteuningsstrategie, is het tijd om er één aan te schaffen.

Bij het opvolgen van sociale media draait het allemaal om het volgen van wat er online over uw bedrijf wordt gezegd. Kijk wat uw klanten denken, ga na of uw concurrenten slecht spreken over uw bedrijf, of beantwoord vragen van potentiële klanten.

Het opvolgen van sociale media is een noodzaak!

Definitie van het opvolgen van sociale media

Wat is het opvolgen van sociale media?

Het opvolgen van sociale media, ook wel bekend als sociale monitoring, is het proces van het opvolgen van digitale gesprekken of online vermeldingen van uw merk.

Het is een effectieve strategie om feedback te verzamelen en te controleren wat uw klanten van uw merk, bedrijf, producten of diensten vinden.

LiveAgent als hulpmiddel voor het opvolgen van sociale media

LiveAgent maakt verbinding met al uw sociale mediakanalen en laat alle opmerkingen, berichten en vermeldingen van uw merk rechtstreeks zien in LiveAgent.

LiveAgent maakt verbinding met:

LiveAgent is geschikte tool voor het opvolgen van sociale media

Waarom zijn tools voor het opvolgen van sociale media belangrijk om te hebben?

Implementatie zonder problemen

Los problemen proactief op

Hulpmiddelen voor het opvolgen van sociale media zijn geweldig voor het proactief oplossen van problemen. Erken de gefrustreerde klanten van uw klanten voordat hun slechte ervaring viraal gaat en uw bedrijf schaadt.

Feedback & suggesties

Gebruik positieve vermeldingen als getuigenissen

Het opvolgen van sociale media gaat niet alleen over slechte ervaringen. Laat de positieve dingen zien die uw klanten over uw bedrijf te zeggen hebben. Er gaat niets boven een echte getuigenis!

Leer van klantenanalyses en -inzichten

Krijg inzicht in klantentevredenheid

Het opvolgen van sociale media is een geweldige tool die u een algemeen overzicht kan geven van wat er online over uw bedrijf wordt gezegd. Houd in de gaten wat uw klanten te zeggen hebben, evenals uw concurrenten.

Real-time klantenondersteuning

Communiceer gemakkelijk met klanten

Beantwoord tweets van klanten, Facebook-berichten of Instagram-opmerkingen rechtstreeks vanuit uw tool voor het opvolgen van sociale media. Verspil geen tijd met het in-en uitchecken bij verschillende sociale accounts.

Het opvolgen van sociale media op Facebook

De tool voor het opvolgen van sociale media van LiveAgent stroomlijnt alle Facebook berichten en opmerkingen op uw berichten en stuurt ze rechtstreeks naar uw LiveAgent dashboard. Van daaruit kunt u eenvoudig reageren, liken en zelfs nieuwe berichten maken op uw Facebook pagina.

Het opvolgen van sociale media op Twitter

Houd trefwoorden in de gaten en reageer op tweets waarin uw account wordt genoemd. Met LiveAgent’s Twitter tool voor het opvolgen van sociale media mist u nooit meer een Tweet over uw bedrijf.

Stel eenvoudig trefwoorden in die u wilt controleren en alle Tweets die dat trefwoord bevatten, worden automatisch in uw LiveAgent account geplaatst in de vorm van een ticket.

Het opvolgen van sociale media op Instagram

Alle opmerkingen over uw berichten of berichten waarin uw account wordt vermeld, worden automatisch in LiveAgent geplaatst. Reageer direct vanuit LiveAgent zonder duizenden meldingen op uw telefoon te moeten bekijken.

LiveAgent organiseert alle vragen op basis van het belang en de ontvangen tijd.

Meer dan alleen een hulpmiddel voor het opvolgen van sociale media

Email ontvangen in postvak IN

Ticketing

Stroomlijn alle vragen van meerdere communicatiekanalen in één en dezelfde gedeelde inbox.

Live chat ballonnen

Live chat

Chat in realtime met klanten en websitebezoekers. Maak gebruik van proactieve chatuitnodigingen en meer.

Callcenter

Telefoon

Creëer een compleet virtueel callcenter met complexe interactieve spraakreactiestructuren en doorschakelen als onderdeel van uw helpdeskoplossing.

Kennisbank

Ondersteuningsportaal

Creëer verbluffende klantenportalen en kennisbanken als selfserviceoplossingen voor uw klanten.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

Peter Komornik, CEO
logo slido zwart

Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Waarom is LiveAgent de juiste tool voor het opvolgen van sociale media voor u?

Meest beoordeeld en nummer 1

Meest beoordeeld en hoogst gewaardeerd

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2019-2020.

Gekozen door 21.000 bedrijven

Gekozen door 21.000 bedrijven

Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.

Rijk aan functies

Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.

Cloudgebaseerde en veilige helpdesk

Cloudgebaseerd en veilig

Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.

Transparante en betaalbare prijzen

Ontvang onze professionele oplossing voor het opvolgen van sociale media tegen een vast maandelijks bedrag zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.

Waar wacht u nog op? Start vandaag nog met het opvolgen van sociale media!

Package Name

Ticket+chat

Ideaal voor kleine tot middelgrote bedrijven

29 /maand
Package Name

Alles inbegrepen

Ideaal voor bedrijven van elke omvang en grote ondernemingen

39 /maand

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .