Talloze manieren om te verbeteren met
één tool

Gebruik de opvolging van sociale media met behulp van LiveAgent.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Op zoek naar tools voor het opvolgen van sociale media?

Als u nog steeds geen hulpmiddel voor het opvolgen van sociale media gebruikt als onderdeel van uw marketing- en klantenondersteuningsstrategie, is het tijd om er één aan te schaffen.

Bij het opvolgen van sociale media draait het allemaal om het volgen van wat er online over uw bedrijf wordt gezegd. Kijk wat uw klanten denken, ga na of uw concurrenten slecht spreken over uw bedrijf, of beantwoord vragen van potentiële klanten.

Het opvolgen van sociale media is een noodzaak!

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
Definition of social listening tools

Wat is het opvolgen van sociale media?

Het opvolgen van sociale media, ook wel bekend als sociale monitoring, is het proces van het opvolgen van digitale gesprekken of online vermeldingen van uw merk.

Het is een effectieve strategie om feedback te verzamelen en te controleren wat uw klanten van uw merk, bedrijf, producten of diensten vinden.

LiveAgent als hulpmiddel voor het opvolgen van sociale media

LiveAgent maakt verbinding met al uw sociale mediakanalen en laat alle opmerkingen, berichten en vermeldingen van uw merk rechtstreeks zien in LiveAgent.

LiveAgent maakt verbinding met:

LiveAgent suitable tool for social listening

Waarom zijn tools voor het opvolgen van sociale media belangrijk om te hebben?

Woman on phone in shopping cart

Los problemen proactief op

Sociale opvolgtools zijn geweldig voor het proactief oplossen van problemen. Erken uw gefrustreerde klanten voordat hun slechte ervaring viraal gaat en uw bedrijf schade toebrengt.

Feedback & suggestions

Gebruik positieve vermeldingen als getuigenissen

Het opvolgen van sociale media gaat niet alleen over slechte ervaringen. Laat de positieve dingen zien die uw klanten over uw bedrijf te zeggen hebben. Er gaat niets boven een echte getuigenis!

Learn from customer analytics and insights

Krijg inzicht in klantentevredenheid

Het opvolgen van sociale media is een geweldige tool die u een algemeen overzicht kan geven van wat er online over uw bedrijf wordt gezegd. Houd in de gaten wat uw klanten te zeggen hebben, evenals uw concurrenten.

Real-time customer support

Communiceer gemakkelijk met klanten

Beantwoord tweets, Facebook-berichten of Instagram-opmerkingen van klanten rechtstreeks vanuit je social listening-tool. Verspil geen tijd aan het in- en uitloggen van verschillende sociale accounts.

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Het opvolgen van sociale media op Facebook

De tool voor het opvolgen van sociale media van LiveAgent stroomlijnt alle Facebook berichten en opmerkingen op uw berichten en stuurt ze rechtstreeks naar uw LiveAgent dashboard. Van daaruit kunt u eenvoudig reageren, liken en zelfs nieuwe berichten maken op uw Facebook pagina.

Het opvolgen van sociale media op Twitter

Houd trefwoorden in de gaten en reageer op tweets waarin uw account wordt genoemd. Met LiveAgent’s Twitter tool voor het opvolgen van sociale media mist u nooit meer een Tweet over uw bedrijf.

Stel eenvoudig trefwoorden in die u wilt controleren en alle Tweets die dat trefwoord bevatten, worden automatisch in uw LiveAgent account geplaatst in de vorm van een ticket.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Het opvolgen van sociale media op Instagram

Alle opmerkingen over uw berichten of berichten waarin uw account wordt vermeld, worden automatisch in LiveAgent geplaatst. Reageer direct vanuit LiveAgent zonder duizenden meldingen op uw telefoon te moeten bekijken.

LiveAgent organiseert alle vragen op basis van het belang en de ontvangen tijd.

Meer dan alleen een hulpmiddel voor het opvolgen van sociale media

Ticketing

Stroomlijn alle vragen van meerdere communicatiekanalen in één en dezelfde gedeelde inbox.

Live chat

Chat in realtime met klanten en websitebezoekers. Maak gebruik van proactieve chatuitnodigingen en meer.

Ondersteuningsportaal

Creëer verbluffende klantenportalen en kennisbanken als selfserviceoplossingen voor uw klanten.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

black Slido logo

Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

Waarom is LiveAgent de juiste tool voor het opvolgen van sociale media voor u?

Most reviewed and number 1

Meest beoordeeld en hoogst gewaardeerd

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2022.

Preferred by 21k businesses

Gekozen door 21.000 bedrijven

Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.

Packed with features

Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.

Cloud based and secure help desk

Cloudgebaseerd en veilig

Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.

Transparante en betaalbare prijzen

Ontvang onze professionele oplossing voor het opvolgen van sociale media tegen een vaste maandelijkse prijs, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.

Waar wacht u nog op? Begin vandaag nog met het opvolgen van sociale media!

14 Dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat zijn tools voor sociaal luisteren?

Hulpprogramma's voor sociaal luisteren volgen online gesprekken rond uw merk en zoekwoorden die verband houden met uw bedrijf en houden vervolgens vermeldingen en zoekwoorden bij om u waarschuwingen te sturen.

Is LiveAgent een hulpmiddel voor sociaal luisteren?

LiveAgent controleert en verzamelt opmerkingen, vermeldingen en berichten op meerdere platforms, zoals Facebook, Instagram, Twitter, Viber en WhatsApp. Hierdoor kunnen uw vertegenwoordigers op de hoogte blijven en alle noodzakelijke problemen vanaf één dashboard afhandelen.

Waarom zou u luisterhulpmiddelen voor sociale media gebruiken?

Het monitoren van de online aanwezigheid van uw merk en de gesprekken die uw prospects of klanten voeren op sociale mediakanalen is een geweldige manier om problemen snel te identificeren en op te lossen.

Related Articles to Het opvolgen van sociale media
LiveAgent is een helpdesksoftware met meerdere kanalen die klanteninteracties verzamelt via meerdere kanalen, waaronder de meest populaire sociale mediaplatforms.

Stressvrije software voor ondersteuning van sociale media

LiveAgent is een helpdesksoftware die klanteninteracties van meerdere sociale netwerken verzamelt en organiseert op één plaats. Het biedt efficiënte en kosteneffectieve ondersteuning via sociale media. Er zijn geen installatiekosten en er is 24/7 klantenservice beschikbaar. Er is geen kredietkaart nodig en het is op elk moment opzegbaar. Er is een gratis proefperiode van 14 dagen beschikbaar.

Hebben klanten die uw hosting gebruiken betere ondersteuning nodig? Met de juiste software kan dit. Probeer LiveAgent 14 dagen gratis en zonder verplichtingen.

Helpdesk software voor de webhosting industrie

LiveAgent is een helpdesksoftware die bedrijven helpt om efficiënt te reageren op vragen van gebruikers en biedt verschillende rapporten om leidinggevenden snel te laten handelen en situaties te kunnen beoordelen. Het kan worden geïntegreerd met verschillende bedrijfssystemen voor een naadloze klantenservice-ervaring en biedt gratis proefversies van 14 dagen. Het belang van klantentrouw en het verhogen van de klantenwaarde wordt benadrukt, en het bedrijf krijgt positieve feedback van klanten. Een getuigenis van Marietta Corporation wordt genoemd als aanbeveling voor het product. De tekst bespreekt ook het belang van realtime reacties op vragen van klanten, het monitoren van websitebezoekers en het bouwen van vertrouwen voor verkoop. LiveAgent biedt complete tools voor het beheren van klantenondersteuning via telefoon, e-mail, chat en sociale netwerken in verschillende sectoren, waaronder de gezondheidszorg, automobiel, mode, webhosting en kleinhandel. Het hebben van helpdesksoftware is belangrijk voor een bedrijf om klantenondersteuning beschikbaar te maken en informatie georganiseerd te houden in een kennisbank. Kiezen voor LiveAgent als helpdesksoftware helpt bedrijven om uitstekende klantenondersteuning te bieden en vragen en verzoeken van klanten te beheren en te beantwoorden.

Verhoog de klantenbetrokkenheid met gepersonaliseerde ondersteuning via meerdere kanalen. Laat uw klanten met een goed gevoel achter, elke keer dat ze contact hebben met uw bedrijf.

Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent

Klantenwaarde is het belangrijkste in de competitieve zakelijke wereld van vandaag. Het wordt gedefinieerd als wat een product of dienst waard is voor een klant in vergelijking met andere alternatieven. Klantenservice is niet hetzelfde als klantenervaring. Het oplossen van problemen met producten of diensten is klantenservice, terwijl klantenervaring alle interacties omvat tussen bedrijven en klanten, vanuit het perspectief van de klant. Bedrijven moeten rekening houden met klantenservicestatistieken en training van vertegenwoordigers om hun reputatie, klantenloyaliteit en inkomstenstroom te verbeteren. LiveAgent kan helpen bij het bouwen van een klantgerichte cultuur binnen een bedrijf en zorgen voor hogere winsten en duurzame klantrelaties.

LiveAgent biedt meer dan 175 handige functies, de snelste live chatwidget op de markt. Een callcenter en zelfs integraties van kanalen zoals Instagram.

Op zoek naar een LiveChat-alternatief?

LiveAgent is a highly praised customer service solution for businesses due to its user-friendly interface and various functionalities such as email, social media, and phone integration. It helps improve customer satisfaction, increase sales, and improve response time up to 60%. Positive experiences have been reported by companies such as eFortuna, TrustPay, and Nay. LiveAgent offers more than 175 helpdesk functions, including ticketing, live chat, call center, self-service, and social media integrations. The software is a cost-effective alternative to competing options and is rated highly by customers, including Huawei, BMW, Yamaha, and O2. The pricing starts from €15/representative/month, and a free 30-day trial is available with no credit card required. Overall, LiveAgent is an excellent option for businesses looking to create memorable customer experiences and enhance satisfaction while increasing revenue.

Bent u op zoek naar geweldige helpdesk software voor uw marketing- en telecommunicatiebedrijf? Uw zoektocht is voorbij, bekijk eens wat LiveAgent biedt.

Helpdesksoftware voor de marketingsector

LiveAgent is uitstekende helpdesksoftware voor marketingbureaus, waarmee u efficiëntere ondersteuning kunt bieden, omdat het is ontworpen om problemen van meerdere kanalen in één enkele interface af te handelen. Het automatiseert ook veel taken, zodat uw vertegenwoordigers meer tijd hebben om problemen op te lossen. Het hebben van helpdesksoftware is uitstekend voor een marketingbureau omdat het u helpt informatie te verzamelen over de behoeften van uw klanten, waarmee u een uitstekende klantenservice kunt bieden. De juiste helpdesksoftware kan uw bedrijf verschillende voordelen bieden die uw bedrijf helpen efficiënter te werken, zoals het verhogen van de klantentevredenheid, het efficiënter maken van uw klantenondersteuning en het vergroten van de productiviteit van uw vertegenwoordigers. LiveAgent is geavanceerde, betaalbare en veelzijdige helpdesksoftware die bijdraagt aan het behalen van bovengenoemde voordelen.

LiveAgent voorziet in de wensen van de entertainmentsector door live chatfunctionaliteiten aan te bieden om snel online hulp te bieden.

Helpdesk software voor de entertainmentsector

LiveAgent biedt complete tools voor het beheren van klantenondersteuning via telefoon, e-mail, chat en sociale media. Het is geïntegreerd met verschillende eCommerce-platforms, CRM's, betalingsgateways en andere bedrijfssystemen om een naadloze klantenservice-ervaring te bieden. De software kan aangepast worden aan de professionele wensen van bedrijven en is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk-software voor kleine bedrijven in 2019-2020. Helpdesksoftware is belangrijk voor bedrijven om klantenondersteuning beschikbaar te maken en informatie georganiseerd te houden in een kennisbank, wat resulteert in verbeterde klantenloyaliteit, klantenbehoud en klantentevredenheid.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo