Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Talloze manieren om te verbeteren met
één tool

Gebruik de opvolging van sociale media met behulp van LiveAgent.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Op zoek naar tools voor het opvolgen van sociale media?

Als u nog steeds geen hulpmiddel voor het opvolgen van sociale media gebruikt als onderdeel van uw marketing- en klantenondersteuningsstrategie, is het tijd om er één aan te schaffen.

Bij het opvolgen van sociale media draait het allemaal om het volgen van wat er online over uw bedrijf wordt gezegd. Kijk wat uw klanten denken, ga na of uw concurrenten slecht spreken over uw bedrijf, of beantwoord vragen van potentiële klanten.

Het opvolgen van sociale media is een noodzaak!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen
Definition of social listening tools

Wat is het opvolgen van sociale media?

Het opvolgen van sociale media, ook wel bekend als sociale monitoring, is het proces van het opvolgen van digitale gesprekken of online vermeldingen van uw merk.

Het is een effectieve strategie om feedback te verzamelen en te controleren wat uw klanten van uw merk, bedrijf, producten of diensten vinden.

LiveAgent als hulpmiddel voor het opvolgen van sociale media

LiveAgent maakt verbinding met al uw sociale mediakanalen en laat alle opmerkingen, berichten en vermeldingen van uw merk rechtstreeks zien in LiveAgent.

LiveAgent maakt verbinding met:

LiveAgent suitable tool for social listening

Waarom zijn tools voor het opvolgen van sociale media belangrijk om te hebben?

Implementation without issues

Los problemen proactief op

Hulpmiddelen voor het opvolgen van sociale media zijn geweldig voor het proactief oplossen van problemen. Erken de gefrustreerde klanten van uw klanten voordat hun slechte ervaring viraal gaat en uw bedrijf schaadt.

Feedback & suggestions

Gebruik positieve vermeldingen als getuigenissen

Het opvolgen van sociale media gaat niet alleen over slechte ervaringen. Laat de positieve dingen zien die uw klanten over uw bedrijf te zeggen hebben. Er gaat niets boven een echte getuigenis!

Learn from customer analytics and insights

Krijg inzicht in klantentevredenheid

Het opvolgen van sociale media is een geweldige tool die u een algemeen overzicht kan geven van wat er online over uw bedrijf wordt gezegd. Houd in de gaten wat uw klanten te zeggen hebben, evenals uw concurrenten.

Real-time customer support

Communiceer gemakkelijk met klanten

Beantwoord tweets van klanten, Facebook-berichten of Instagram-opmerkingen rechtstreeks vanuit uw tool voor het opvolgen van sociale media. Verspil geen tijd met het in-en uitchecken bij verschillende sociale accounts.

Het opvolgen van sociale media op Facebook

De tool voor het opvolgen van sociale media van LiveAgent stroomlijnt alle Facebook berichten en opmerkingen op uw berichten en stuurt ze rechtstreeks naar uw LiveAgent dashboard. Van daaruit kunt u eenvoudig reageren, liken en zelfs nieuwe berichten maken op uw Facebook pagina.

Het opvolgen van sociale media op Twitter

Houd trefwoorden in de gaten en reageer op tweets waarin uw account wordt genoemd. Met LiveAgent’s Twitter tool voor het opvolgen van sociale media mist u nooit meer een Tweet over uw bedrijf.

Stel eenvoudig trefwoorden in die u wilt controleren en alle Tweets die dat trefwoord bevatten, worden automatisch in uw LiveAgent account geplaatst in de vorm van een ticket.

Het opvolgen van sociale media op Instagram

Alle opmerkingen over uw berichten of berichten waarin uw account wordt vermeld, worden automatisch in LiveAgent geplaatst. Reageer direct vanuit LiveAgent zonder duizenden meldingen op uw telefoon te moeten bekijken.

LiveAgent organiseert alle vragen op basis van het belang en de ontvangen tijd.

Meer dan alleen een hulpmiddel voor het opvolgen van sociale media

Email icon

Ticketing

Stroomlijn alle vragen van meerdere communicatiekanalen in één en dezelfde gedeelde inbox.

Message icon

Live chat

Chat in realtime met klanten en websitebezoekers. Maak gebruik van proactieve chatuitnodigingen en meer.

Group 370 icon

Ondersteuningsportaal

Creëer verbluffende klantenportalen en kennisbanken als selfserviceoplossingen voor uw klanten.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

Waarom is LiveAgent de juiste tool voor het opvolgen van sociale media voor u?

Most reviewed and number 1

Meest beoordeeld en hoogst gewaardeerd

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2019-2020.

Preferred by 21k businesses

Gekozen door 21.000 bedrijven

Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.

Packed with features

Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.

Cloud based and secure help desk

Cloudgebaseerd en veilig

Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.

Transparante en betaalbare prijzen

Ontvang onze professionele oplossing voor het opvolgen van sociale media tegen een vaste maandelijkse prijs, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.

Waar wacht u nog op? Begin vandaag nog met het opvolgen van sociale media!

Ticket+Chat

Ticket+Chat

Ideal for small to medium sized businesses

$29/mo
Ticket+Chat

All-Inclusive

Ideal for businesses of all sizes and large corporations

$39/mo

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat zijn tools voor het opvolgen van sociale media?

Hulpmiddelen voor het opvolgen van sociale media volgen online conversaties rond uw merk en trefwoorden die verband houden met uw bedrijf en houden vervolgens vermeldingen en trefwoorden bij om u waarschuwingen te geven.

Is LiveAgent een hulpmiddel voor het opvolgen van sociale media?

LiveAgent controleert en verzamelt opmerkingen, vermeldingen en berichten op meerdere platforms, zoals Facebook, Instagram, Twitter en Viber. Hierdoor kunnen uw vertegenwoordigers op de hoogte blijven en alle noodzakelijke problemen vanaf één dashboard oplossen.

Waarom zou u hulpmiddelen voor het opvolgen van sociale media gebruiken?

Het monitoren van de online aanwezigheid van uw merk en de gesprekken die uw potentiële klanten of bestaande klanten voeren op socialemediakanalen is een geweldige manier om problemen snel te identificeren en op te lossen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo