Talloze manieren om te verbeteren met
één tool

Gebruik de opvolging van sociale media met behulp van LiveAgent.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Op zoek naar tools voor het opvolgen van sociale media?

Als u nog steeds geen hulpmiddel voor het opvolgen van sociale media gebruikt als onderdeel van uw marketing- en klantenondersteuningsstrategie, is het tijd om er één aan te schaffen.

Bij het opvolgen van sociale media draait het allemaal om het volgen van wat er online over uw bedrijf wordt gezegd. Kijk wat uw klanten denken, ga na of uw concurrenten slecht spreken over uw bedrijf, of beantwoord vragen van potentiële klanten.

Het opvolgen van sociale media is een noodzaak!

  • SourceForge leader fall 2021
Definition of social listening tools

Wat is het opvolgen van sociale media?

Het opvolgen van sociale media, ook wel bekend als sociale monitoring, is het proces van het opvolgen van digitale gesprekken of online vermeldingen van uw merk.

Het is een effectieve strategie om feedback te verzamelen en te controleren wat uw klanten van uw merk, bedrijf, producten of diensten vinden.

LiveAgent als hulpmiddel voor het opvolgen van sociale media

LiveAgent maakt verbinding met al uw sociale mediakanalen en laat alle opmerkingen, berichten en vermeldingen van uw merk rechtstreeks zien in LiveAgent.

LiveAgent maakt verbinding met:

LiveAgent suitable tool for social listening

Waarom zijn tools voor het opvolgen van sociale media belangrijk om te hebben?

Woman on phone in shopping cart

Los problemen proactief op

Sociale opvolgtools zijn geweldig voor het proactief oplossen van problemen. Erken uw gefrustreerde klanten voordat hun slechte ervaring viraal gaat en uw bedrijf schade toebrengt.

Feedback & suggestions

Gebruik positieve vermeldingen als getuigenissen

Het opvolgen van sociale media gaat niet alleen over slechte ervaringen. Laat de positieve dingen zien die uw klanten over uw bedrijf te zeggen hebben. Er gaat niets boven een echte getuigenis!

Learn from customer analytics and insights

Krijg inzicht in klantentevredenheid

Het opvolgen van sociale media is een geweldige tool die u een algemeen overzicht kan geven van wat er online over uw bedrijf wordt gezegd. Houd in de gaten wat uw klanten te zeggen hebben, evenals uw concurrenten.

Real-time customer support

Communiceer gemakkelijk met klanten

Beantwoord tweets, Facebook-berichten of Instagram-opmerkingen van klanten rechtstreeks vanuit je social listening-tool. Verspil geen tijd aan het in- en uitloggen van verschillende sociale accounts.

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Het opvolgen van sociale media op Facebook

De tool voor het opvolgen van sociale media van LiveAgent stroomlijnt alle Facebook berichten en opmerkingen op uw berichten en stuurt ze rechtstreeks naar uw LiveAgent dashboard. Van daaruit kunt u eenvoudig reageren, liken en zelfs nieuwe berichten maken op uw Facebook pagina.

Het opvolgen van sociale media op Twitter

Houd trefwoorden in de gaten en reageer op tweets waarin uw account wordt genoemd. Met LiveAgent’s Twitter tool voor het opvolgen van sociale media mist u nooit meer een Tweet over uw bedrijf.

Stel eenvoudig trefwoorden in die u wilt controleren en alle Tweets die dat trefwoord bevatten, worden automatisch in uw LiveAgent account geplaatst in de vorm van een ticket.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Het opvolgen van sociale media op Instagram

Alle opmerkingen over uw berichten of berichten waarin uw account wordt vermeld, worden automatisch in LiveAgent geplaatst. Reageer direct vanuit LiveAgent zonder duizenden meldingen op uw telefoon te moeten bekijken.

LiveAgent organiseert alle vragen op basis van het belang en de ontvangen tijd.

Meer dan alleen een hulpmiddel voor het opvolgen van sociale media

Ticketing

Stroomlijn alle vragen van meerdere communicatiekanalen in één en dezelfde gedeelde inbox.

Live chat

Chat in realtime met klanten en websitebezoekers. Maak gebruik van proactieve chatuitnodigingen en meer.

Ondersteuningsportaal

Creëer verbluffende klantenportalen en kennisbanken als selfserviceoplossingen voor uw klanten.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten

black Slido logo

Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

Waarom is LiveAgent de juiste tool voor het opvolgen van sociale media voor u?

Most reviewed and number 1

Meest beoordeeld en hoogst gewaardeerd

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde voor kleine bedrijven in 2022.

Preferred by 21k businesses

Gekozen door 21.000 bedrijven

Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.

Packed with features

Met meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.

Cloud based and secure help desk

Cloudgebaseerd en veilig

Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.

Transparante en betaalbare prijzen

Ontvang onze professionele oplossing voor het opvolgen van sociale media tegen een vaste maandelijkse prijs, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.

Waar wacht u nog op? Begin vandaag nog met het opvolgen van sociale media!

14 Dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form
Related Articles to Het opvolgen van sociale media

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Plan een demo

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Plan een demo
Start Free Trial x