Stressvrije software voor ondersteuning van sociale media
LiveAgent is een helpdesksoftware die klanteninteracties van meerdere sociale netwerken verzamelt en organiseert op één plaats. Het biedt efficiënte en kosteneffectieve ondersteuning via sociale media. Er zijn geen installatiekosten en er is 24/7 klantenservice beschikbaar. Er is geen kredietkaart nodig en het is op elk moment opzegbaar. Er is een gratis proefperiode van 14 dagen beschikbaar.
Helpdesk software voor de webhosting industrie
LiveAgent is een helpdesksoftware die bedrijven helpt om efficiënt te reageren op vragen van gebruikers en biedt verschillende rapporten om leidinggevenden snel te laten handelen en situaties te kunnen beoordelen. Het kan worden geïntegreerd met verschillende bedrijfssystemen voor een naadloze klantenservice-ervaring en biedt gratis proefversies van 14 dagen. Het belang van klantentrouw en het verhogen van de klantenwaarde wordt benadrukt, en het bedrijf krijgt positieve feedback van klanten. Een getuigenis van Marietta Corporation wordt genoemd als aanbeveling voor het product. De tekst bespreekt ook het belang van realtime reacties op vragen van klanten, het monitoren van websitebezoekers en het bouwen van vertrouwen voor verkoop. LiveAgent biedt complete tools voor het beheren van klantenondersteuning via telefoon, e-mail, chat en sociale netwerken in verschillende sectoren, waaronder de gezondheidszorg, automobiel, mode, webhosting en kleinhandel. Het hebben van helpdesksoftware is belangrijk voor een bedrijf om klantenondersteuning beschikbaar te maken en informatie georganiseerd te houden in een kennisbank. Kiezen voor LiveAgent als helpdesksoftware helpt bedrijven om uitstekende klantenondersteuning te bieden en vragen en verzoeken van klanten te beheren en te beantwoorden.
Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent
Klantenwaarde is het belangrijkste in de competitieve zakelijke wereld van vandaag. Het wordt gedefinieerd als wat een product of dienst waard is voor een klant in vergelijking met andere alternatieven. Klantenservice is niet hetzelfde als klantenervaring. Het oplossen van problemen met producten of diensten is klantenservice, terwijl klantenervaring alle interacties omvat tussen bedrijven en klanten, vanuit het perspectief van de klant. Bedrijven moeten rekening houden met klantenservicestatistieken en training van vertegenwoordigers om hun reputatie, klantenloyaliteit en inkomstenstroom te verbeteren. LiveAgent kan helpen bij het bouwen van een klantgerichte cultuur binnen een bedrijf en zorgen voor hogere winsten en duurzame klantrelaties.
Op zoek naar een LiveChat-alternatief?
LiveAgent is a highly praised customer service solution for businesses due to its user-friendly interface and various functionalities such as email, social media, and phone integration. It helps improve customer satisfaction, increase sales, and improve response time up to 60%. Positive experiences have been reported by companies such as eFortuna, TrustPay, and Nay. LiveAgent offers more than 175 helpdesk functions, including ticketing, live chat, call center, self-service, and social media integrations. The software is a cost-effective alternative to competing options and is rated highly by customers, including Huawei, BMW, Yamaha, and O2. The pricing starts from €15/representative/month, and a free 30-day trial is available with no credit card required. Overall, LiveAgent is an excellent option for businesses looking to create memorable customer experiences and enhance satisfaction while increasing revenue.
Helpdesksoftware voor de marketingsector
LiveAgent is uitstekende helpdesksoftware voor marketingbureaus, waarmee u efficiëntere ondersteuning kunt bieden, omdat het is ontworpen om problemen van meerdere kanalen in één enkele interface af te handelen. Het automatiseert ook veel taken, zodat uw vertegenwoordigers meer tijd hebben om problemen op te lossen. Het hebben van helpdesksoftware is uitstekend voor een marketingbureau omdat het u helpt informatie te verzamelen over de behoeften van uw klanten, waarmee u een uitstekende klantenservice kunt bieden. De juiste helpdesksoftware kan uw bedrijf verschillende voordelen bieden die uw bedrijf helpen efficiënter te werken, zoals het verhogen van de klantentevredenheid, het efficiënter maken van uw klantenondersteuning en het vergroten van de productiviteit van uw vertegenwoordigers. LiveAgent is geavanceerde, betaalbare en veelzijdige helpdesksoftware die bijdraagt aan het behalen van bovengenoemde voordelen.
Helpdesk software voor de entertainmentsector
LiveAgent biedt complete tools voor het beheren van klantenondersteuning via telefoon, e-mail, chat en sociale media. Het is geïntegreerd met verschillende eCommerce-platforms, CRM's, betalingsgateways en andere bedrijfssystemen om een naadloze klantenservice-ervaring te bieden. De software kan aangepast worden aan de professionele wensen van bedrijven en is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk-software voor kleine bedrijven in 2019-2020. Helpdesksoftware is belangrijk voor bedrijven om klantenondersteuning beschikbaar te maken en informatie georganiseerd te houden in een kennisbank, wat resulteert in verbeterde klantenloyaliteit, klantenbehoud en klantentevredenheid.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar