Partner
Wat is ChargeDesk?
ChargeDesk is een facturatie toolkit die de meest gebruikte gateways voor betalingen ondersteunt en dient als gateway van een derde partij voor deze services. Het kan worden geïntegreerd met de meeste online services, zoals browsers, software en andere online services. Gebruikers kunnen worden gematcht door webadressen of accounts van sociale media.
Hoe kunt u het gebruiken?
Dankzij de mogelijkheden van ChargeDesk kunt u uw workflow versnellen met verschillende functies.
Betalingen innen
ChargeDesk is een oplossing gemaakt voor dit specifieke doel. Met de ondersteuning van populaire betalingsgateways zoals Stripe, PayPal, Braintree, Recurly, Zuora, WePay of Payments MB, krijgt u een goede en handige facturatie oplossing voor uw bedrijf.
Aangepaste facturen
Eénmalige betalingen, abonnementen, herhalingen voor onbepaalde tijd, opstartkosten. ChargeDesk zorgt voor al deze zaken.
Uitbreidingen
ChargeDesk biedt een groot aantal uitbreidingen voor populaire software, online services en ook browsers, zoals Google Chrome.
Voordelen
- Bekijk de betalingen van een klant naast hun ondersteunings tickets
- Restitutiekosten
- Annuleer abonnementen
- Nieuwe kosten aanmaken (hetzij door de klant te factureren of een geregistreerde kaart te belasten)
- Maak nieuwe abonnementen
- Autoriseer en leg betalingen vast
- Beheer kortingsbonnen
- Stuur betalingsherinneringen
- Bewerk klantengegevens inclusief het toevoegen van btw-nummers
- Werk de geregistreerde kredietkaart van een klant veilig bij
- Ontvang meldingen en beheer uw klanten onderweg met onze mobiele apps
- Werkt met uw bestaande ecommerce-instellingen – in de meeste gevallen zijn er geen codering of wijzigingen nodig
Frequently asked questions
Wat is ChargeDesk?
ChargeDesk is een bedrijf dat ondersteuning biedt voor facturering sinds 2014. Bovendien kan het worden geïntegreerd met andere software, zoals LiveAgent, om een krachtige, efficiënte klantenservice te creëren.
Hoe kunt u ChargeDesk-integratie binnen LiveAgent gebruiken?
ChargeDesk-integratie is om vele redenen een geweldige aanvulling op uw LiveAgent. Hier zijn er een paar: belangrijke factureringsgegevens van klanten in het ticket, een betaling terugbetalen, in rekening brengen of annuleren, allemaal van LiveAgent, abonnementen en coupons beheren, eenvoudig de factuurgegevens van de klant bijwerken.
LiveAgent offers ticket templates, custom ticket fields, and efficient ticket management for effective customer support. It also provides VoIP phone systems, self-service software, and complaint management. LiveAgent has helped increase customer satisfaction and sales for many businesses. It comes with a user-friendly interface, useful reporting features, and reasonable pricing. Quality Unit, NV owns LiveAgent and provides various support options, including a blog and word list.
Online technische ondersteuning wordt via verschillende kanalen, zoals chat en email, aangeboden aan klanten. LiveAgent biedt verschillende functies en integraties voor klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystems en meer. Na aanmelding voor LiveAgent wordt een bericht met inloggegevens naar het e-mailadres gestuurd zodra het account is geïnstalleerd. Het dashboard is momenteel in opstartfase.
Bedrijven kunnen 24/7 ondersteuning bieden via kennisbanken en selfserviceportals. Als klanten geen antwoorden kunnen vinden, wenden ze zich tot andere kanalen zoals callcentra. Het gebruik van helpdesksoftware kan SLA's beheren en klantenportalen creëren. LiveAgent biedt klantenservicesoftware en integraties met VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, en emailbeheersoftware. Bedrijf over ons informatie en partnerschap zijn beschikbaar op de website.
LiveAgent biedt een reeks tools voor klantenservice, zoals rapportagemogelijkheden, klantenformulieren en contactcenter software. Het programma is gemakkelijk te gebruiken en kan helpen bij het genereren van leads en het minimaliseren van spam. LiveAgent biedt ook de mogelijkheid om een kennisbank met ondersteuningsdocumentatie te creëren om selfservice mogelijk te maken en de werkdruk van het team te verminderen. Er is een gratis proefperiode van 14 dagen en 24/7 klantenservice beschikbaar. Contacteer de sales afdeling voor meer informatie.