ChargeDesk integration
Partner website
Partner Privacy Policy
ChargeDesk Privacybeleid
Wat is ChargeDesk?
ChargeDesk is een facturatie toolkit die de meest gebruikte gateways voor betalingen ondersteunt en dient als gateway van een derde partij voor deze services. Het kan worden geïntegreerd met de meeste online services, zoals browsers, software en andere online services. Gebruikers kunnen worden gematcht door webadressen of accounts van sociale media.
Hoe kunt u het gebruiken?
Dankzij de mogelijkheden van ChargeDesk kunt u uw workflow versnellen met verschillende functies.
Betalingen innen
ChargeDesk is een oplossing gemaakt voor dit specifieke doel. Met de ondersteuning van populaire betalingsgateways zoals Stripe, PayPal, Braintree, Recurly, Zuora, WePay of Payments MB, krijgt u een goede en handige facturatie oplossing voor uw bedrijf.
Aangepaste facturen
Eénmalige betalingen, abonnementen, herhalingen voor onbepaalde tijd, opstartkosten. ChargeDesk zorgt voor al deze zaken.
Uitbreidingen
ChargeDesk biedt een groot aantal uitbreidingen voor populaire software, online services en ook browsers, zoals Google Chrome.
Voordelen
- Bekijk de betalingen van een klant naast hun ondersteunings tickets
- Restitutiekosten
- Annuleer abonnementen
- Nieuwe kosten aanmaken (hetzij door de klant te factureren of een geregistreerde kaart te belasten)
- Maak nieuwe abonnementen
- Autoriseer en leg betalingen vast
- Beheer kortingsbonnen
- Stuur betalingsherinneringen
- Bewerk klantengegevens inclusief het toevoegen van btw-nummers
- Werk de geregistreerde kredietkaart van een klant veilig bij
- Ontvang meldingen en beheer uw klanten onderweg met onze mobiele apps
- Werkt met uw bestaande ecommerce-instellingen – in de meeste gevallen zijn er geen codering of wijzigingen nodig
Frequently Asked Questions
Wat is ChargeDesk?
ChargeDesk is een bedrijf dat ondersteuning biedt voor facturering sinds 2014. Bovendien kan het worden geïntegreerd met andere software, zoals LiveAgent, om een krachtige, efficiënte klantenservice te creëren.
Hoe kunt u ChargeDesk-integratie binnen LiveAgent gebruiken?
ChargeDesk-integratie is om vele redenen een geweldige aanvulling op uw LiveAgent. Hier zijn er een paar: belangrijke factureringsgegevens van klanten in het ticket, een betaling terugbetalen, in rekening brengen of annuleren, allemaal van LiveAgent, abonnementen en coupons beheren, eenvoudig de factuurgegevens van de klant bijwerken.
LiveAgent wordt sterk aanbevolen door klanten van verschillende bedrijven, omdat het hen helpt bij het verbeteren van de klantenservice. Het is gemakkelijk te gebruiken en biedt handige rapportagefuncties. LiveAgent versnelt de communicatie met klanten en stelt vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden. Het is een kosteneffectieve oplossing die kan helpen bij het beheren van een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
Er wordt beschreven hoe verkopers via statistieken en analyses inzicht kunnen krijgen in klanten en leads, wat leidt tot betrouwbaarheid, hogere productiviteit en consistente berichtenuitwisseling. Het belang van goede klantenservice wordt benadrukt, waarbij digitale kanalen zoals live chat en sociale media belangrijk zijn. LiveAgent biedt hoogwaardige klantenondersteuning en heeft een gratis proefperiode van 14 dagen beschikbaar. Ook wordt software voor ongevraagd bellen en de voordelen daarvan, zoals CRM-integratie, besproken.