Partner
Wat is Delighted?
Delighted is software voor klantenfeedback. Het wordt gebruikt voor het maken van klantenenquĂȘtes en het verzamelen van gegevens uit klantenantwoorden.
Hoe kunt u het gebruiken?
Gebruik Delighted om enquĂȘtereacties bij te houden of nieuwe te maken vanaf uw dashboard.
Voordelen
- Houd reacties bij zonder van app te wisselen
- Maak enquĂȘtes vanaf uw dashboard
Frequently Asked Questions
Wat is Delighted?
Delighted is feedbacksoftware waarmee u de tevredenheid van uw klanten kunt volgen. Luister naar de feedback van uw klanten en verbeter dagelijks.Â
Hoe kunt u Delighted gebruiken in LiveAgent?
U kunt klantenonderzoeken maken vanuit één interface en de resultaten van onderzoeken volgen vanuit LiveAgent.
Grappige klantenondersteuningsvideoâs
Leer hoe empathie, effectieve communicatie en snelle professionele antwoorden klantenondersteuning kunnen verbeteren voor optimale klantenservice.
Klantenondersteuning Nederlands: Het kalmeren van gefrustreerde klanten
Voormalig CEO Vineet Nayar deelt revolutionaire benaderingen voor werknemersbetrokkenheid en modern management in klantenondersteuning.
Nederlandse selfservice software
Zoho Desk en Zendesk zijn beoordeeld voor klantenondersteuning op sociale media. Goede klantenondersteuning is cruciaal voor succes en klanttevredenheid.
Op zoek naar een alternatief voor Gorgias?
LiveAgent heeft geholpen om doelen te bereiken zoals klanttevredenheid en verkoopverhoging. Het wordt beschouwd als een geweldige tool voor klantcommunicatie.