Delighted integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is Delighted?
Delighted is software voor klantenfeedback. Het wordt gebruikt voor het maken van klantenenquêtes en het verzamelen van gegevens uit klantenantwoorden.
Hoe kunt u het gebruiken?
Gebruik Delighted om enquêtereacties bij te houden of nieuwe te maken vanaf uw dashboard.
Voordelen
- Houd reacties bij zonder van app te wisselen
- Maak enquêtes vanaf uw dashboard
Frequently Asked Questions
Wat is Delighted?
Delighted is feedbacksoftware waarmee u de tevredenheid van uw klanten kunt volgen. Luister naar de feedback van uw klanten en verbeter dagelijks.
Hoe kunt u Delighted gebruiken in LiveAgent?
U kunt klantenonderzoeken maken vanuit één interface en de resultaten van onderzoeken volgen vanuit LiveAgent.
Callcentersoftware speelt een belangrijke rol bij het behouden van klantloyaliteit en winstgevendheid. Een goede optie voor WordPress interne linkbuilding is de plug-in van Quality Unit, waarmee ankerteksten gediversifieerd kunnen worden. LiveAgent is een klantenservice- en contactcenterplatform met geavanceerde functies voor automatisering en integratie, inclusief live chat. Het biedt ook een gratis proefperiode van 7 of 30 dagen.
Telemarketingsoftware kan bedrijven helpen bij het vergroten van klantcontact en verkoop. Belangrijke functies zijn onder meer een telefoonkiezer en ondersteuning voor uitgaande oproepcampagnes. Gebruikers moeten echter rekening houden met beperkingen, zoals een gebrek aan training in telemarketingtechnieken en beperkte integratie met andere tools. LiveAgent biedt een softwareoplossing voor klantensucces, waarmee bedrijven alle klantcommunicatie op één plaats kunnen beheren. Gratis Nederlandse ticketing software is een handige tool voor bedrijven die hun klantencommunicatie willen stroomlijnen. LiveAgent biedt daarnaast integratie met Axigen voor kantoorsamenwerking. LiveAgent heeft diverse functies en integraties voor klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, zelfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware.