Klaviyo integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is Klaviyo?
Klaviyo is een automatiseringstool voor emailmarketing met een focus op ecommerce. Deze tool helpt bedrijven om meer persoonlijke ervaringen te bieden via email, sms, in-app-meldingen en internet.
Hoe kunt u het gebruiken?
Klaviyo helpt u uw klantenbestand te beheren, naar hen te luisteren en de ervaring af te stemmen op specifieke doelgroepen op basis van uw behoeften. Het doet dit via een verscheidenheid aan functies en tools.
Dynamische vormen en personalisatie
Met de formulierbouwer van Klaviyo kunt u meer informatie over uw klantenbestand verzamelen en uw emaillijst uitbreiden. U hoeft niet eens codeervaardigheden te hebben.
Segmentatie
U kunt klanten targeten op basis van elk evenement, profiel, statistiek, locatie of datum. Gebruik segmentatie om klantengroepen op te bouwen.
Gegevenswetenschap
De software voorspelt automatisch belangrijke analyses zoals het verlooppercentage, de levenslange waarde van klanten en geslachtsvoorspelling.
Automatisering
Met de Flow Builder van Klaviyo kunt u uw communicatie automatiseren via vooraf geïntegreerde sjablonen die u verder kunt personaliseren en richten op een specifiek deel van uw klantenbestand.
Voordelen
- Automatische import en export van contacten tussen Klaviyo en LiveAgent
- Werk contacten rechtstreeks bij vanuit LiveAgent
- Schrijf mensen rechtstreeks in vanuit tickets in LiveAgent
- Helpt u meer abonnees te verzamelen op basis van het aantal binnenkomende tickets
- Alles bevindt zich op één handige plaats: het LiveAgent-dashboard zodat u niet hoeft te schakelen tussen tools
Frequently Asked Questions
Wat is Klaviyo?
Klaviyo is een bedrijf dat bedrijven helpt de verkoop te stimuleren door een platform te bieden waarop ze email- en SoMe-marketingcampagnes kunnen maken sinds 2012.
Hoe kunt u Klaviyo integreren met LiveAgent?
Meld u aan bij uw LiveAgent > klik op Configuraties > Systeem > Plug-ins. Zoek naar Klaviyo > activeer de plug-in > vul de API-sleutel van Klaviyo in.
Yuutel biedt uitgebreide zakelijke telecommunicatieoplossingen met geavanceerde technologie. Het integreert naadloos netwerk- en service-infrastructuur en biedt IP-gebaseerde telefoondiensten. LiveAgent werkt samen met Yuutel voor een soepele integratie van Yuutel-nummers in uw callcenter activiteiten, zonder extra kosten.
Telemarketingsoftware kan bedrijven helpen bij het vergroten van klantcontact en verkoop. Belangrijke functies zijn onder meer een telefoonkiezer en ondersteuning voor uitgaande oproepcampagnes. Gebruikers moeten echter rekening houden met beperkingen, zoals een gebrek aan training in telemarketingtechnieken en beperkte integratie met andere tools. LiveAgent biedt een softwareoplossing voor klantensucces, waarmee bedrijven alle klantcommunicatie op één plaats kunnen beheren. Gratis Nederlandse ticketing software is een handige tool voor bedrijven die hun klantencommunicatie willen stroomlijnen. LiveAgent biedt daarnaast integratie met Axigen voor kantoorsamenwerking. LiveAgent heeft diverse functies en integraties voor klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, zelfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware.
LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesk software met spraakcommunicatie, geavanceerde automatisering en meer dan 175 integraties. Het biedt uitstekende klantenservice met 24/7 ondersteuning en is geschikt voor het beheren van alle klantvragen vanuit één interface. Yootel is een VoIP-operator die zakelijke telefonie-oplossingen biedt, zoals Centrex, Trunk Sip en uniforme communicatie, evenals marketingoplossingen en een beheeroplossing voor contactcentra.
The article discusses various software solutions that companies can use to improve their customer service and save costs. LiveAgent and KnowledgeOwl are some solutions mentioned, although Stoney is described as pricey. Axialys is a technology company that offers various telephony applications for businesses. LiveAgent is a call center software with IVR structures, and Axialys is a good VoIP provider for your LiveAgent call center. The article also provides information on setting up LiveAgent, receiving login credentials, and tracking installation status, as well as mentioning Jira Service Management software briefly.