Partner
Wat is Klaviyo?
Klaviyo is een automatiseringstool voor emailmarketing met een focus op ecommerce. Deze tool helpt bedrijven om meer persoonlijke ervaringen te bieden via email, sms, in-app-meldingen en internet.
Hoe kunt u het gebruiken?
Klaviyo helpt u uw klantenbestand te beheren, naar hen te luisteren en de ervaring af te stemmen op specifieke doelgroepen op basis van uw behoeften. Het doet dit via een verscheidenheid aan functies en tools.
Dynamische vormen en personalisatie
Met de formulierbouwer van Klaviyo kunt u meer informatie over uw klantenbestand verzamelen en uw emaillijst uitbreiden. U hoeft niet eens codeervaardigheden te hebben.
Segmentatie
U kunt klanten targeten op basis van elk evenement, profiel, statistiek, locatie of datum. Gebruik segmentatie om klantengroepen op te bouwen.
Gegevenswetenschap
De software voorspelt automatisch belangrijke analyses zoals het verlooppercentage, de levenslange waarde van klanten en geslachtsvoorspelling.
Automatisering
Met de Flow Builder van Klaviyo kunt u uw communicatie automatiseren via vooraf geïntegreerde sjablonen die u verder kunt personaliseren en richten op een specifiek deel van uw klantenbestand.
Voordelen
- Automatische import en export van contacten tussen Klaviyo en LiveAgent
- Werk contacten rechtstreeks bij vanuit LiveAgent
- Schrijf mensen rechtstreeks in vanuit tickets in LiveAgent
- Helpt u meer abonnees te verzamelen op basis van het aantal binnenkomende tickets
- Alles bevindt zich op één handige plaats: het LiveAgent-dashboard zodat u niet hoeft te schakelen tussen tools
Frequently asked questions
Wat is Klaviyo?
Klaviyo is een bedrijf dat bedrijven helpt de verkoop te stimuleren door een platform te bieden waarop ze email- en SoMe-marketingcampagnes kunnen maken sinds 2012.
Hoe kunt u Klaviyo integreren met LiveAgent?
Meld u aan bij uw LiveAgent > klik op Configuraties > Systeem > Plug-ins. Zoek naar Klaviyo > activeer de plug-in > vul de API-sleutel van Klaviyo in.
De tekst beschrijft verschillende softwaretools voor het beheer van klantenrelaties en callcenters. Er wordt informatie gegeven over VoIP-providers Avoxi, Axialys en VoipTel International en hoe ze kunnen worden geïntegreerd in de LiveAgent-helpdesksoftware. Specifiek wordt er informatie gegeven over het gebruik van Avoxi als VoIP-provider in LiveAgent, de voordelen van de integratie en hoe het kan worden geïmplementeerd. Er wordt ook verwezen naar geavanceerde functies die beschikbaar zijn in LiveAgent om klantenrelaties te beheren en de kwaliteit van de communicatie te verbeteren. De tekst wordt afgesloten met informatie over de installatie van LiveAgent en het sturen van inloggegevens naar de mailbox.
LiveAgent offers ticket templates, custom ticket fields, and efficient ticket management for effective customer support. It also provides VoIP phone systems, self-service software, and complaint management. LiveAgent has helped increase customer satisfaction and sales for many businesses. It comes with a user-friendly interface, useful reporting features, and reasonable pricing. Quality Unit, NV owns LiveAgent and provides various support options, including a blog and word list.
Online technische ondersteuning wordt via verschillende kanalen, zoals chat en email, aangeboden aan klanten. LiveAgent biedt verschillende functies en integraties voor klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystems en meer. Na aanmelding voor LiveAgent wordt een bericht met inloggegevens naar het e-mailadres gestuurd zodra het account is geïnstalleerd. Het dashboard is momenteel in opstartfase.
The article discusses various software solutions that companies can use to improve their customer service and save costs. LiveAgent and KnowledgeOwl are some solutions mentioned, although Stoney is described as pricey. Axialys is a technology company that offers various telephony applications for businesses. LiveAgent is a call center software with IVR structures, and Axialys is a good VoIP provider for your LiveAgent call center. The article also provides information on setting up LiveAgent, receiving login credentials, and tracking installation status, as well as mentioning Jira Service Management software briefly.