Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klantgedreven marketingstrategie

Wat is een gedreven marketingstrategie?

Klantgedreven marketingstrategie wordt gemotiveerd door de verwachtingen van de klant. Bedrijven moeten deze strategie goed voorbereiden omdat deze de missieverklaringen en toekomstige doelstellingen bevat. Strategie wordt gemaakt door het senior management.

De mix van marketingacties en tools die in de strategie worden genoemd, hebben vaak een langetermijneffect. Acties zijn gericht op het creëren van een grote waarde voor klanten en het opbouwen van een effectieve en loyale klantrelatie. Strategie moet tevredenheid en loyaliteit opbouwen. Vervolgens kunnen bedrijven de klantentevredenheid meten en de impact van de strategie evalueren.

Vaak gestelde vragen

Wat is de definitie van klantgedreven marketingstrategie?

Een klantgerichte marketingstrategie is een strategie van marketingactiviteiten van een bepaald bedrijf, met als belangrijkste doel om aan de verwachtingen en behoeften van klanten te voldoen. Dit type strategie moet nauwkeurige richtlijnen en doelen bevatten die de organisatie wil bereiken door de aannames te implementeren.

Hoe creëert u een klantgedreven marketingstrategie?

Om een klantgerichte marketingstrategie te creëren, moet u eerst het exacte doel definiëren dat we als organisatie willen bereiken. In dit geval zal het een doel zijn dat verband houdt met de implementatie van de behoeften en verwachtingen van de klant. Bepaal in de volgende stappen welke marketingactiviteiten u moet ondernemen om het doel te bereiken.

Heeft uw bedrijf een klantgerichte marketingstrategie nodig?

Elk bedrijf heeft een klantgerichte marketingstrategie nodig. Hierdoor is bekend welke stappen het bedrijf op het gebied van marketing moet nemen om aan de behoeften en verwachtingen van de klant te voldoen. De strategie definieert het kader van acties en maakt het mogelijk om regelmatig te analyseren of we dicht bij het gewenste doel zijn.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.