Partner
Wat is SugarCRM?
SugarCRM is een grote, open-source software voor klantenrelatiebeheer met verkoopautomatisering, marketingcampagnes, klantenondersteuning en samenwerkingsmogelijkheden.
De code van deze applicatie is beschikbaar voor elke gebruiker, ontwikkelaar, wat betekent dat u uw workflow kunt aanpassen als u over de middelen en vaardigheden beschikt.
Hoe kunt u het gebruiken?
Meldingen over nieuws of updates met betrekking tot klanten, contacten, velden, taken, modules, casussen, leads, inzendingen of kansen zal u niet over het hoofd zien met deze integratie. U kunt deze informatie of velden ook zelf aanmaken of bijwerken vanaf uw dashboard.
Voordelen
- Klantenrelatiebeheer vanuit één software
- Meldingen om u op de hoogte te houden
- Een aantal acties die u kunt doen vanaf uw dashboard
- Verhoging van de workflow
- Bespaart tijd, niet meer schakelen tussen apps
Hoe SugarCRM te integreren met LiveAgent via Zapier
SugarCRM kan via Zapier worden geïntegreerd met LiveAgent via een trigger- en actiesysteem genaamd Zap. U kunt veel integraties maken met de opties die op de website beschikbaar zijn.

We gaan u een verband laten zien met SugarCRM-trigger Nieuwe taak en LiveAgent-actie Gesprek maken. Als u klaar bent met het kiezen van uw trigger en actie, klikt u op de blauwe knop om door te gaan.

De eerste stap is het instellen van uw trigger. Log in op SugarCRM via Zapier en geef gegevenstoegang. U kunt ook eerst uw trigger testen om te zien of deze werkt.

De tweede stap is de configuratie van de LiveAgent-actie. In ons geval moeten we details invullen, zoals de emailadressen van de ontvanger en afzender, het onderwerp van het bericht en andere informatie.

Doe nu nog een laatste test van de integratie en u bent klaar. Elke keer dat u een nieuwe taak aanmaakt in SugarCRM, krijgen uw vertegenwoordigers een bericht waarin ze hierover worden geïnformeerd.


Voel u vrij om meer integraties te maken voor verschillende doeleinden bij Zapier
Frequently asked questions
Wat is SugarCRM?
SugarCRM is een beheerprogramma voor klantenrelaties waarmee uw bedrijf sinds 2004 verkoop- en marketingprocessen kan automatiseren.
Hoe kunt u SugarCRM-integratie in LiveAgent gebruiken?
U krijgt meldingen over eventuele wijzigingen/updates, heeft alles in één platform, bijgewerkte klanteninformatie van LiveAgent.
De tekst bespreekt het belang van effectieve productupdate-e-mails en het gebruik van sjablonen om professionele communicatie te bevorderen. Het biedt voorbeelden van feedback- en suggestieborden als interactieve methoden voor klantenfeedback en benadrukt het belang van een goede klantenervaring en snelle ondersteuning. LiveAgent wordt aanbevolen als klantenservicesoftware met meer dan 180 functies voor verbeterde klantenervaring en loyaliteit.
LiveAgent biedt geavanceerde alternatieven voor selfservice ondersteuning, zoals een helpdesk en alternatieven voor sociale media. Aanmelden kan met een bedrijfs- of e-mailadres en er zijn gratis proefperiodes beschikbaar. Het systeem sorteert automatisch communicatie in ondersteuningstickets en biedt functies als samenvoegen van tickets en ticketverantwoordelijkheid en -overdracht. Algemene voorwaarden en privacybeleid zijn van toepassing.
De effectiviteit van mond-tot-mondreclame is te danken aan tevreden klanten die hun positieve ervaringen delen. Het is belangrijk om natuurlijk en niet-opdringerig te zijn en te beginnen met het op gang brengen van een discussie over een bepaald onderwerp voordat we het merk of product noemen. Gegevensgestuurde inzichten kunnen worden gebruikt om klantencommunicatie te beheren en CRM-integratie kan helpen efficiënter te werken en een betere operatie te leiden. De klantenservice is belangrijk voor een goed imago en het behouden van duurzame relaties met klanten. De drie principes van klantenservice zijn luisteren naar de klant, een individuele benadering en empathie tonen.
De tekst gaat over het belang van klantenservice voor bedrijven en benadrukt dat het niet alleen ondersteuning biedt, maar een filosofie is die de hele organisatie moet omarmen. Een checklist wordt aanbevolen om vaardigheden te verbeteren en klantloyaliteit te vergroten. Data-analyse kan bedrijven helpen belangrijke gegevenspatronen te ontdekken en het analyseoverzicht van LiveAgent biedt klantenondersteuning en rapportagemogelijkheden. Regelmatige monitoring van klantenserviceverslagen is essentieel om diensten te verbeteren en aan de behoeften van klanten te voldoen. Klantenservice rapporten zijn belangrijk om prestatiestatistieken te verkrijgen en beslissingen te nemen.