Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

TeleCube

Wat is TeleCube?

TeleCube is een VoIP-platform dat actief is in meer dan 50 landen. Daarom kunnen we het categoriseren als een wereldwijd opererende VoIP-provider. Volgens TeleCube is hun doel het bieden van telefoondiensten die gemakkelijk beheersbaar en tegelijkertijd budgetvriendelijk zijn voor elk bedrijf. Bovendien belooft het een verbeterde klantenservice ervaring met een dergelijke integratie.

LiveAgent en TeleCube zijn VoIP-partners. Als gevolg hiervan kunt u TeleCube in LiveAgent gebruiken en uiteindelijk zowel uw callcenterondersteuning als de klantenervaring verbeteren.

Hoe kunt u TeleCube gebruiken?

Gebruik TeleCube om u een VoIP-service voor uw callcenter te bieden. LiveAgent kan u helpen met al uw callcenterbehoeften, zoals het opslaan van uw gespreksgeschiedenis van klanten, interactieve spraakrespons structuren en nog veel meer. Bekijk de onderstaande video om de volledige callcentermogelijkheden van LiveAgent te zien of lees onze callcenterfunctiepagina.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A&t=9s

Hoeveel kost het om TeleCube te integreren met LiveAgent?

LiveAgent brengt u geen extra kosten in rekening voor het gebruik van TeleCube als uw VoIP-provider. U hebt echter een actief TeleCube-abonnement nodig om hun diensten te gebruiken. Ga voor meer prijsinformatie naar de website van TeleCube.

Wat zijn de voordelen van het gebruik van TeleCube?

  • Gratis VoIP TeleCube-integratie in LiveAgent
  • Een grote verscheidenheid aan toepassingen en functies
  • Ondersteunt zowel Poolse als wereldwijde nummers
  • Prepaid of op abonnementen gebaseerde plannen
  • Lage prijzen

Try out LiveAgent for FREE

Take care of your customer calls from one help desk solution. Set up your call center with the free 14-day trial today!

FREE TRIAL

Hoe integreert u TeleCube met LiveAgent?

TeleCube integreren met LiveAgent is een eenvoudig proces. Volg deze installatiehandleiding om erachter te komen hoe u TeleCube kunt instellen of bekijk de video-uitleggids hieronder.

  • Maak een TeleCube-account aan – het is gratis. Als u het al hebt, log dan in op uw account.

  • Ga in uw TeleCube-account naar het hoofdpaneel. Klik op Snelle toegang> Traditionele nummers> Nummers beheren.

Instellingen voor snelle toegang in TeleCube
Snelle toegang in TeleCube
  • Klik onderaan de pagina op Aangekocht nummer. Bewerk het gedeelte Redirect naar en selecteer uw SIP-account.

  • Navigeer opnieuw door het hoofdpaneel en ga naar Snelle toegang> SIP-accounts (extensies). Open Mijn SIP-accounts en klik op het tandwiel en ga vervolgens naar SIP-instellingen. U zou op een scherm moeten zijn waar u uw Login (Auth ID) en Wachtwoord hebt.
TeleCube SIP-instellingen met aanmeldings- en wachtwoordinformatie
SIP-instellingen
  • Open uw LiveAgent-account en ga naar Configuratie> Bellen> Oproepnummers en klik opd de oranje knop om een ​​nieuw nummer aan te maken. Selecteer TeleCube in de lijst met VoIP-providers. Geef vervolgens uw login, wachtwoord en nummer op (in internationale modus +48). U kunt ook de afdeling selecteren waarnaar de oproepen worden gerouteerd en de optie om oproepen op te nemen. Klik op Toevoegen en u bent klaar.

TeleCube-instellingen met lege velden in LiveAgent VoIP-configuratie
TeleCube-instellingen in LiveAgent
https://www.youtube.com/watch?v=sLUm9hGIIr8

Benieuwd wat LiveAgent nog meer kan doen? Bekijk de onderstaande video of bekijk onze pagina met functies om alles te zien.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Vaak gestelde vragen

Wat betekent VoIP?

VoIP staat voor Voice over Internet Protocol. Dit betekent dat u kunt bellen en gebeld kunt worden via internet en een virtueel callcenter kunt creëren met alleen uw laptop of telefoon.

Wat is TeleCube?

TeleCube is een telecommunicatiebedrijf dat VoIP-nummers levert aan haar klanten. Ze bieden dekking in meer dan 50 landen en helpen veel callcenters om verbindingen te maken voor het bieden van ondersteuning aan klanten. 

Hoeveel kost TeleCube-integratie in LiveAgent?

Er zijn geen VoIP-integratiekosten in LiveAgent. TeleCube brengt haar diensten echter onafhankelijk in rekening. 

Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo