Wat is TeleCube?
TeleCube is een VoIP-platform dat actief is in meer dan 50 landen. Daarom kunnen we het categoriseren als een wereldwijd opererende VoIP-provider. Volgens TeleCube is hun doel het bieden van telefoondiensten die gemakkelijk beheersbaar en tegelijkertijd budgetvriendelijk zijn voor elk bedrijf. Bovendien belooft het een verbeterde klantenservice ervaring met een dergelijke integratie.
Hoe kunt u TeleCube gebruiken?
Hoeveel kost het om TeleCube te integreren met LiveAgent?
Wat zijn de voordelen van het gebruik van TeleCube?
- Gratis VoIP TeleCube-integratie in LiveAgent
- Een grote verscheidenheid aan toepassingen en functies
- Ondersteunt zowel Poolse als wereldwijde nummers
- Prepaid of op abonnementen gebaseerde plannen
- Lage prijzen
Try out LiveAgent for FREE
Take care of your customer calls from one help desk solution. Set up your call center with the free 14-day trial today!
Hoe integreert u TeleCube met LiveAgent?
TeleCube integreren met LiveAgent is een eenvoudig proces. Volg deze installatiehandleiding om erachter te komen hoe u TeleCube kunt instellen of bekijk de video-uitleggids hieronder.
- Navigeer opnieuw door het hoofdpaneel en ga naar Snelle toegang> SIP-accounts (extensies). Open Mijn SIP-accounts en klik op het tandwiel en ga vervolgens naar SIP-instellingen. U zou op een scherm moeten zijn waar u uw Login (Auth ID) en Wachtwoord hebt.
Frequently asked questions
Wat betekent VoIP?
VoIP staat voor Voice over Internet Protocol. Dit betekent dat u kunt bellen en gebeld kunt worden via internet en een virtueel callcenter kunt creëren met alleen uw laptop of telefoon.
Wat is TeleCube?
TeleCube is een telecommunicatiebedrijf dat VoIP-nummers levert aan haar klanten. Ze bieden dekking in meer dan 50 landen en helpen veel callcenters om verbindingen te maken voor het bieden van ondersteuning aan klanten.
Hoeveel kost TeleCube-integratie in LiveAgent?
Er zijn geen VoIP-integratiekosten in LiveAgent. TeleCube brengt haar diensten echter onafhankelijk in rekening.