Wat is een helpdesksoftware op locatie?
Helpdesksoftware op locatie biedt u de aanwezige infrastructuur. U hoeft het alleen maar te installeren en op uw servers te hosten. Het biedt u een enorme flexibiliteit en u bent in staat om verschillende dingen in dit soort software te configureren. Het is mogelijk om enkele nieuwe functies toe te voegen of de bestaande te wijzigen. Al uw gegevens worden gecontroleerd en beveiligd. Helpdesksoftware op locatie bespaart u tijd en geld en verbetert de processen in uw organisatie.
Frequently asked questions
Wat betekent helpdesksoftware op locatie?
Lokale ondersteuningssoftware zorgt voor de infrastructuur. Installeer ze gewoon en u kunt ze op uw servers hosten. Belangrijk is dat het flexibiliteit biedt, zodat u verschillende dingen kunt configureren die u nodig heeft, nieuwe functies kunt toevoegen of bestaande kunt wijzigen. Gegevens worden gecontroleerd en beveiligd.
Hebben bedrijven op locatie helpdesksoftware nodig?
Lokale ondersteuningssoftware geeft u volledige controle. Helpdesksoftware op locatie biedt deze controle, dus het is de moeite waard om deze bij uw activiteiten te gebruiken. Het zorgt voor meer veiligheid, bespaart tijd en geld en verbetert ook de processen in de organisatie. Daarom is het perfect voor het bedrijfsleven en zal het de activiteiten van uw bedrijf verbeteren.
Wat zijn de basisfuncties van helpdesksoftware op locatie?
De basisfuncties van de lokale helpdesksoftware omvatten de mogelijkheid van volledige controle over de apparatuur en toegang, beheer van interne verbindingen, het biedt ook de mogelijkheid om nieuwe oplossingen te creëren en de huidige te verbeteren. Alle gegevens worden gecontroleerd en veilig.