Wat is een helpdesksoftware op locatie?
Er zijn twee hoofdtypen ticketingsoftware. Helpdesksoftware op locatie biedt u de aanwezige infrastructuur, in tegenstelling tot cloudticketingsystemen. Het belangrijkste verschil tussen de twee is dat u de lokale software op uw eigen servers moet installeren en hosten. Het is mogelijk om enkele nieuwe functies toe te voegen of de bestaande te wijzigen. Dit is vaak het ticketsysteem dat IT-bedrijven gebruiken vanwege de flexibiliteit en gegevensbeveiliging. Al uw gegevens worden gecontroleerd en beveiligd. Helpdesksoftware op locatie bespaart u tijd en geld en verbetert de processen in uw organisatie.
Frequently Asked Questions
Wat betekent helpdesksoftware op locatie?
Lokale ondersteuningssoftware zorgt voor de infrastructuur. Installeer ze gewoon en u kunt ze op uw servers hosten. Belangrijk is dat het flexibiliteit biedt, zodat u verschillende dingen kunt configureren die u nodig heeft, nieuwe functies kunt toevoegen of bestaande kunt wijzigen. Gegevens worden gecontroleerd en beveiligd.
Hebben bedrijven op locatie helpdesksoftware nodig?
Lokale ondersteuningssoftware geeft u volledige controle. Helpdesksoftware op locatie biedt deze controle, dus het is de moeite waard om het te gebruiken in uw activiteiten. Het zorgt voor een grotere veiligheid, bespaart tijd en geld, en verbetert ook processen in de organisatie. Daarom is het perfect voor bedrijven en zal het de werking van uw bedrijf verbeteren.
Wat zijn de basisfuncties van helpdesksoftware op locatie?
De basisfuncties van de lokale helpdesksoftware omvatten de mogelijkheid van volledige controle over de apparatuur en toegang, beheer van interne verbindingen, het biedt ook de mogelijkheid om nieuwe oplossingen te creëren en de huidige te verbeteren. Alle gegevens worden gecontroleerd en veilig.
Callcenter overgang checklijst
Wilt u van software provider veranderen maar weet u niet waar te beginnen? Deze ultieme checklijst voor de overstap naar een callcenter helpt u probleemloos door het proces te komen.
Callcenter checklijst met vereisten
Integratie van zakelijke tools kan de efficiëntie van vertegenwoordigers verbeteren en samenwerking tussen afdelingen bevorderen. Belangrijke tools om te overwegen zijn CRM-systemen en software voor kwaliteitsbewaking. Beveiliging is essentieel voor callcenters vanwege de gevoelige informatie die ze afhandelen. Cloudgebaseerde callcenteroplossingen bieden flexibele toegang voor vertegenwoordigers. Interactieve stemreactie, gesprekopnames, automatische ticketdistributie, oproep doorverbinden en desktops met meerdere kanalen zijn alle belangrijke functies voor een succesvol callcenter. Een goede internetverbinding, benodigde materialen, flexibiliteit, schaalbaarheid, CRM, uitgebreide belfuncties, ervaren personeel en tools om de productiviteit te verhogen, zijn vereisten voor een succesvol callcenter. LiveAgent is een platform dat deze functies en meer biedt.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met diverse functies zoals ticketbeheer, automatisering en live chat voor efficiënte klantenondersteuning. Met verschillende niveaus van helpdeskondersteuning en automatiseringsopties kan uw ondersteuningsteam betekenisvolle relaties opbouwen met uw klanten.