Wat is markdown?
Markdown is een eenvoudige opmaaktaal. Het voordeel is dat het gemakkelijk kan worden geconverteerd naar HTML of een andere vergelijkbare taal. Markdown wordt meestal gebruikt om bestanden op te maken, berichten in forums online te schrijven en afbeeldingen aan tekst toe te voegen.
Frequently Asked Questions
Wat is markdown?
Markdown is een lichtgewicht opmaaktaal. Het wordt gebruikt om opmaakelementen toe te voegen aan documenten met platte tekst. Het is een van de meest populaire opmaaktalen ter wereld. Wanneer u een Markdown-tekenreeks maakt, voegt u Markdown-syntaxis toe aan uw tekst om aan te geven welke woorden en woordgroepen er anders uit moeten zien.
Wat zijn de voordelen van markdown?
Het belangrijkste voordeel van Markdown is dat het, in tegenstelling tot de WYSIWYG-editor, niet nodig is om op knoppen te klikken om de gewenste opmaak te krijgen. Bovendien wordt het niet beperkt door het ontwerp van de softwareontwikkelaars. Markdown kan worden uitgebreid met extra functies die zijn afgestemd op uw behoeften. Het werkt geweldig met pagina's en documenten die niet erg ingewikkeld zijn en niet op veel plaatsen zullen worden gebruikt.
Wordt markdown gebruikt in LiveAgent?
Markdown wordt gebruikt in LiveAgent. Hierdoor kunnen LiveAgent-gebruikers op de juiste manier opmaakelementen aan tekstdocumenten toevoegen.
Expert’s note
Markdown is een lichtgewicht opmaaktaal die wordt gebruikt om opmaakelementen toe te voegen aan documenten met platte tekst. Het is een van de meest populaire opmaaktalen ter wereld.
Klantenservice gesprekskwaliteit checklijst
U zult nooit al uw klanten tevreden kunnen stellen, maar met deze checklijst voor gesprekskwaliteit van de klantenservice kunt u uitstekende ondersteuning bieden aan degenen die dit het meest nodig hebben.
Bedrijven kunnen klanttevredenheid en retentie verbeteren door emails met productupdates te sturen en effectieve emailsjablonen te gebruiken. Een feedback- en suggestiebord kan bedrijven helpen klantgerichte producten te creëren en klanten beter leren kennen. Klantenfeedback is ook belangrijk voor bedrijfsontwikkeling en er zijn bronnen om hier meer informatie over te vinden. LiveAgent biedt verschillende functies en integraties voor bedrijven in de klantenservicebranche.