Wat is SAML?
SAML (Security Assertion Markup Language) is een open XML-standaard voor het uitwisselen van validatiegegevens tussen een serviceprovider en een identiteitsprovider (IdP). U kunt een externe IdP gebruiken om gebruikers te authenticeren en om identiteitsgegevens door te geven aan de serviceprovider in de vorm van een digitaal ondertekend XML-document.
Bekijk een video over SAML
De verbinding tussen LiveAgent helpdesk software en SAML (Security Assertion Markup Language) is een belangrijke. Het maakt naadloze verificatie van gebruikersaccounts mogelijk en vereenvoudigt het proces van het machtigen van toegang tot de helpdesk vanaf elk apparaat of elke locatie. LiveAgent ondersteunt single sign-on authenticatie via SAML, wat betekent dat gebruikers geen aparte profielen hoeven aan te maken om toegang te krijgen tot de helpdesk. Dit maakt het gemakkelijker voor gebruikers om toegang te krijgen tot de helpdesk services, ongeacht hun apparaat of locatie. SAML helpt ook bij het beschermen van gebruikersinformatie door het gebruik van versleutelde communicatie voor verificatieprocessen.
Topics
- lokaal marketingbelang
- sociale media en online advertenties
- resultaten meten van marketingcampagnes
Video summary
De video bespreekt het belang van lokale marketing en hoe het kan helpen bij het bereiken van een specifieke doelgroep. Het benadrukt ook het gebruik van sociale media en online advertenties als effectieve marketingstrategieën. Verder wordt besproken hoe het meten van de resultaten van marketingcampagnes kan helpen bij het optimaliseren van de strategieën.
Vooraf gedefinieerde berichten
LiveAgent is een gewaardeerde helpdesk software met geavanceerde automatisering en goede ondersteuning. Het biedt een alternatief voor verschillende andere helpdesksoftware, met meer dan 180 functies die de klanttevredenheid en productiviteit verbeteren. LiveAgent maakt gebruik van vooraf gedefinieerde berichten om vertegenwoordigers tijd te besparen en klantentevredenheid te verbeteren.
Klantenservicerapportage zet ruwe gegevens om in statistieken, waardoor bedrijven trends kunnen volgen, verbeteringsgebieden kunnen identificeren en de efficiëntie van hun klantenserviceteams kunnen verbeteren. Het is essentieel voor het behouden van hoogwaardige klantenservice en het voldoen aan de eisen van veeleisende consumenten.
Voorspellende kiezers verbeteren callcenter efficiëntie, maar kunnen leiden tot onpersoonlijke gesprekken. TCPA reguleert het gebruik ervan. Kosten variëren van €15 tot €300.000. Keuze tussen on-premises en gehoste oplossingen. Voorspellende kiezers voorspellen agentbeschikbaarheid en verhogen de productiviteit. Voorspellende kiezers zijn legaal, maar TCPA reguleert hun gebruik.