Op zoek naar een Qonvo-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Qonvo-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten   
  • ✓ 24/7 klantenservice   
  • ✓ Geen kredietkaart nodig    
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Bent u op zoek naar een krachtig alternatief voor Qonvo dat u meer mogelijkheden geeft om met uw klanten te communiceren? LiveAgent is de juiste keuze voor uw bedrijf.

Een geweldig ticketsysteem, opvolging van de belangrijkste communicatiekanalen en gebruiksgemak maken LiveAgent de ultieme helpdeskoplossing voor uw klantenondersteuning.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Bespaar meer met LiveAgent

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Callcenter ondersteuning

Naast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook een integratie voor callcentra. Het is snel en gemakkelijk op te zetten!

Callcenter ondersteuning

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.

Rijk aan functies

Betaalbare prijzen

LiveAgent is beschikbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.

Qonvo versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent Qonvo
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Qonvo biedt geen ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
Qonvo biedt geen Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Qonvo biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Qonvo biedt geen selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Qonvo biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Qonvo biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Qonvo biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Qonvo biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Qonvo biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Qonvo biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Qonvo biedt automatisering en regels in abonnement voor €495/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand..
Qonvo biedt API-functies in abonnement voor €459/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Qonvo biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Qonvo biedt geen videogesprekken
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Qonvo biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €49/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Qonvo biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Qonvo biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Qonvo biedt geen onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Qonvo biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Qonvo biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het abonnement voor €459/maand.
app installation - illustration

Een sterk alternatief voor Qonvo

LiveAgent geeft u alles zodat u betere ondersteuning kunt bieden en u kunt focussen op het belangrijke.

Bied ondersteuning met krachtige tools tot uw beschikking. Dat betekent email, live chat, sociale media (Facebook, Instagram en Twitter), callcenter en kennisbank. Alles wordt beheerd via een betrouwbaar ticketsysteem zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over rommelige communicatie.

De snelste live chat

Live chat is een essentiële en één van de handigste tools om met uw klanten te communiceren. Het draait allemaal om directe communicatie en daarom moet het snel zijn.

LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt met chatsnelheden van 2,5 seconden. Daarmee kunt u echt snelle ondersteuning bieden.

Watch the website loading time
Savings illustration

Krijg meer, betaal minder

Betaal niet voor software die niet alles kan. Schakel over naar software die u verschillende tools biedt voor een geweldige prijs.

LiveAgent heeft drie geweldige betalende abonnementen boordevol tools, functies en integraties die zijn gemaakt om uw workflow te vergemakkelijken. Het enige dat u hoeft te doen, is degene kiezen die het beste bij u past. Bekijk onze betalende abonnementen en ontdek meer.

Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

  • Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

    “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

    Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

    “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

    “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

    “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

    “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

    “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

    “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

man and woman winners-illustration

Klaar om meer te krijgen en meer te doen?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauw contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is het Qonvo-alternatief?

LiveAgent is het Qonvo-alternatief voor klanten die op zoek zijn naar uitgebreide helpdesksoftware voor een uitstekende klantenservice. Bovendien stelt het uw team in staat om efficiënte ondersteuning te bieden, ongeacht het communicatiekanaal dat door uw klanten wordt gebruikt.

Welke functies biedt LiveAgent?

LiveAgent wordt geleverd met meer dan 180 functies, zoals IVR, geautomatiseerde ticketdistributie, oproeproutering, live chat, kennisbank, kanaalrapporten en meer.

Waarom zou u voor LiveAgent kiezen?

LiveAgent is helpdesksoftware waarmee bedrijven hun klanten en hun ondersteunend personeel kunnen beheren, activiteiten kunnen volgen en resultaten kunnen analyseren.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo