Bent u op zoek naar een krachtig alternatief voor Qonvo dat u meer mogelijkheden geeft om met uw klanten te communiceren? LiveAgent is de juiste keuze voor uw bedrijf.
Een geweldig ticketsysteem, opvolging van de belangrijkste communicatiekanalen en gebruiksgemak maken LiveAgent de ultieme helpdeskoplossing voor uw klantenondersteuning.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Naast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook een integratie voor callcentra. Het is snel en gemakkelijk op te zetten!
Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.
LiveAgent is beschikbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Qonvo
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
Qonvo biedt geen ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
Qonvo biedt geen Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
Qonvo biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
Qonvo biedt geen selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
Qonvo biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
Qonvo biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
Qonvo biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
Qonvo biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
Qonvo biedt geen kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Qonvo biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Qonvo biedt automatisering en regels in abonnement voor €495/maand.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand..
|
Qonvo biedt API-functies in abonnement voor €459/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
Qonvo biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Qonvo biedt geen videogesprekken
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Qonvo biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €49/maand.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
Qonvo biedt geen onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Qonvo biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Qonvo biedt geen onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Qonvo biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
|
Qonvo biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het abonnement voor €459/maand.
|
LiveAgent geeft u alles zodat u betere ondersteuning kunt bieden en u kunt focussen op het belangrijke.
Bied ondersteuning met krachtige tools tot uw beschikking. Dat betekent email, live chat, sociale media (Facebook, Instagram en Twitter), callcenter en kennisbank. Alles wordt beheerd via een betrouwbaar ticketsysteem zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over rommelige communicatie.
Live chat is een essentiële en één van de handigste tools om met uw klanten te communiceren. Het draait allemaal om directe communicatie en daarom moet het snel zijn.
LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt met chatsnelheden van 2,5 seconden. Daarmee kunt u echt snelle ondersteuning bieden.
Betaal niet voor software die niet alles kan. Schakel over naar software die u verschillende tools biedt voor een geweldige prijs.
LiveAgent heeft drie geweldige betalende abonnementen boordevol tools, functies en integraties die zijn gemaakt om uw workflow te vergemakkelijken. Het enige dat u hoeft te doen, is degene kiezen die het beste bij u past. Bekijk onze betalende abonnementen en ontdek meer.
“Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert
Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik
“We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron
“Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam
“Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad
“We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga
“Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal
“Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauw contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
LiveAgent is het Qonvo-alternatief voor klanten die op zoek zijn naar uitgebreide helpdesksoftware voor een uitstekende klantenservice. Bovendien stelt het uw team in staat om efficiënte ondersteuning te bieden, ongeacht het communicatiekanaal dat door uw klanten wordt gebruikt.
LiveAgent wordt geleverd met meer dan 180 functies, zoals IVR, geautomatiseerde ticketdistributie, oproeproutering, live chat, kennisbank, kanaalrapporten en meer.
LiveAgent is helpdesksoftware waarmee bedrijven hun klanten en hun ondersteunend personeel kunnen beheren, activiteiten kunnen volgen en resultaten kunnen analyseren.
Op zoek naar een LiveCall-alternatief?
De klanten in dit artikel hebben hun ontevredenheid uitgesproken over Zendesk en zijn overgestapt naar LiveAgent. Ze vinden de functionaliteit goed, de prijs betaalbaar en de ondersteuning geweldig. LiveAgent heeft ook een geavanceerd automatiseringsniveau en biedt veel alias-e-mails om te verbinden. Het systeem werkt stabiel, zelfs op mobiele platforms, wat voor sommige klanten een grote plus is. Over het algemeen lijkt LiveAgent een goede keuze te zijn voor klanten die op zoek zijn naar een goede prijs-kwaliteitverhouding en goede ondersteuning.
Op zoek naar een Hesk-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen door verschillende bedrijven als een effectieve klantenservice tool die de communicatie met klanten versnelt en de klantentevredenheid verbetert. Het kan helpen bij het categoriseren van tickets en bijhouden van statistieken. Gebruikers hebben opgemerkt dat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties. Bovendien heeft het bedrijven geholpen om hun responstijd te verbeteren, de verkoop te verhogen en de conversieratio van betalende klanten te verhogen. Over het algemeen wordt het product ten zeerste aanbevolen als een betere oplossing dan andere producten met vergelijkbare prijspunten.
Op zoek naar een LiveHelpNow-alternatief?
LiveAgent biedt bedrijven drie belangrijke voordelen bij het overstappen: verbeterde klantentevredenheid, verhoogde productiviteit en een uitgebreide lijst van meer dan 175 helpdeskfuncties. LiveAgent biedt ook live chat en een callcenter, terwijl LiveHelpNow ticketing en live chat biedt, maar geen callcenter. Beide hebben selfservice-opties voor klanten. Probeer LiveAgent gratis als het beste alternatief voor klantenondersteuning.
Op zoek naar een Tawk-alternatief?
LiveAgent en Tawk bieden beide een klantenforum en API-functies aan, maar LiveAgent heeft ook automatisering en regels, IVR-functies, videogesprekken en onbeperkte gespreksopnames. Beide hebben onbeperkte geschiedenis, websites, chatknoppen, tickets/mails en 24/7 ondersteuning. Beide bieden ticketing, live chat en een callcenter aan, maar alleen LiveAgent biedt een selfserviceportaal en integraties met Facebook, Twitter, Instagram en Viber. LiveAgent lijkt dus meer functies te hebben dan Tawk.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar