Koop de juiste helpdesk software voor uw bedrijf. LiveAgent is een oplossing met meerdere kanalen die u geweldige tools biedt om de best mogelijke klantenondersteuning te bieden.
Het ticketsysteem van LiveAgent doet meer dan alleen emailen. Behandel alle relevante communicatiekanalen en houd nauwer contact met uw klanten.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Naast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook een integratie voor callcentra. Het is snel en gemakkelijk op te zetten!
Meer dan 175 functies om uw werkstroom gemakkelijker en aangenamer te maken.
Geef uw klanten meer mogelijkheden om contact met u op te nemen. Het houdt niet op bij emails, maar gaat verder via sociale media zoals Instagram of Facebook. Ze kunnen u naar uw eigen callcenter bellen, met u chatten via een live chatwidget op uw website of zelf antwoorden vinden via de kennisbank.
Elke communicatie wordt beheerd via een betrouwbaar ticketsysteem, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over chaotische communicatie. Alles is gesorteerd, zoals het hoort.
Een live chat is een geweldig hulpmiddel om uw klanten rechtstreeks vanaf uw website snel met u in contact te laten komen. Daarom moet het zo snel mogelijk zijn. LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt met chatsnelheden van 2,5 seconden. U kunt zelfs zien wat uw klanten aan het typen zijn terwijl ze het typen en uw antwoorden voorbereiden voordat ze op verzenden klikken.
Meer tools, functies en communicatiekanalen voor uw helpdesk krijgen, hoeft uw budget niet te verpesten. De betalende abonnementen van LiveAgent zijn redelijk geprijsd en zitten boordevol alles wat u nodig heeft voor een betere klantenondersteuning.
Bekijk onze abonnementen en overtuig uzelf.
“Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert
Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik
“We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron
“Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam
“Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad
“We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga
“Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal
“Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison
Schakel vandaag nog over op LiveAgent en bied betere ondersteuning met de juiste tools.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar