Wilt u overstappen naar een andere helpdesk software?
LiveAgent biedt u meer opties als het gaat om het bieden van klantenondersteuning. Het is de ultieme oplossing voor uw bedrijf. Met opvolging van de belangrijkste communicatiekanalen, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties, kunt u ook uw ondersteuning naar een hoger niveau brengen.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af dankzij onze algemene inbox.
Functie | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig | Vision |
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert. | LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. | Vision biedt ticketing in abonnement voor €25/vertegenwoordiger/maand. |
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen. | LiveAgent biedt Live Chat in Ticket+Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand. | Vision biedt Live Chat in abonnement voor €25/vertegenwoordiger/maand.. |
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling. | LiveAgent biedt een callcenter. | Vision biedt geen callcenter. |
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud. | LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. | Vision biedt een selfserviceportaal in het abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. |
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per accoount of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten. | Vision biedt een Facebook-integratie in abonnement voor €25/vertegenwoordiger/maand. |
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten. | Vision biedt een Twitter-integratie in abonnement voor €25/vertegenwoordiger/maand. |
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Instagram-integratie. | Vision biedt geen Instagram-integratie. |
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden. | LiveAgent biedt een Viber-integratie. | Vision biedt geen Viber-integratie. |
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels. | LiveAgent biedt een kennisbank in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. | Vision biedt een kennisbank in abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. |
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt. | LiveAgent biedt klantenforum in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. | Vision biedt klantenforum in abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. |
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren. | LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. | Vision biedt automatisering en regels in abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. |
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken. | LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. | Vision biedt API-functies in abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. |
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten. | LiveAgent biedt IVR-functies. | Vision biedt geen IVR-functies. |
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen. | LiveAgent biedt videogesprekken. | Vision biedt geen videogesprekken. |
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken. | LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. | Vision biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. |
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken. | LiveAgent biedt onbeperkte websites in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. | Vision biedt onbeperkte websites in abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. |
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen. | LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/vertegenwoordiger/maand. | Vision biedt onbeperkte chatknoppen in abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. |
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen. | LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. | Vision biedt onbeperkte tickets/mails in abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. |
Onbeperkte gespreksopnames Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af. | LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames. | Vision biedt geen onbeperkte gespreksopnames. |
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken. | LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. | Vision biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand. |
Schakel over naar helpdesksoftware die u meer geeft en uw klantenondersteuning naar een hoger niveau brengt.
LiveAgent ondersteunt alle relevante communicatiekanalen zoals email, live chat, callcenter, kennisbank en zelfs sociale media zoals Instagram, Twitter en Facebook. Integratie voor Viber is onderweg. Daarnaast omvat het ook nog een geweldig ticketsysteem dat al uw communicatie beheert en voor u organiseert. U hoeft zich geen zorgen te maken over chaotische communicatie.
We leven in een wereld van online socialiseren, dus het is belangrijk om niet alleen ondersteuning te bieden via traditionele kanalen, maar ook via sociale media.
LiveAgent is één van de weinige helpdeskoplossingen die niet enkel betrekking hebben op Facebook en Twitter, maar ook op Instagram. Een integratie voor Viber is onderweg. LiveAgent omvat een groot aantal kanalen zodat u uw klanten beter kunt ondersteunen.
Live chat is een essentiële en zeer nuttige tool voor klantenondersteuningsvertegenwoordigers. Hiermee kunnen uw klanten rechtstreeks vanaf uw website contact met u opnemen en direct chatten. Daarom moet het snel zijn.
LiveAgent is er trots op de snelste live chatwidget op de markt te hebben met chatsnelheden van 2,5 seconden.
“Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert
Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik
“We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron
“Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam
“Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad
“We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga
“Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal
“Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison
Uw bedrijf voorzien van geweldige ondersteuningssoftware hoeft niet zo duur te zijn. LiveAgent biedt u drie geweldige betalende abonnementen die boordevol tools, functies en integraties zitten om u alles te geven wat u nodig heeft om de beste ondersteuning te bieden.
Bekijk onze abonnementen en ontdek meer. We beloven dat ze uw budget niet verpesten.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Op zoek naar een alternatief voor Kustomer?
Onze WYSIWYG-editor maakt het gemakkelijk om nuttige artikelen te maken voor een klantenportaal. Kennisbank is een handige selfservice-optie voor elke helpdesk. LiveAgent biedt verbeterde functionaliteit om de klantenservice-ervaring te verbeteren.
Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?
Vergelijk de beste live chatalternatieven, selfservice en callcenteroplossingen op Capterra op basis van beoordelingen, prijs en functionaliteit. Ontdek uw perfecte oplossing.
Heeft u een Samenwerkingsalternatief nodig?
Automatisering met LiveAgent verlicht de taken van vertegenwoordigers in contactcentra en verbetert reactietijden, minimaliseert fouten en verlaagt kosten.
Op zoek naar een Alternatief voor Birdseed?
LiveAgent biedt betaalbare abonnementen met verschillende tools en functies voor klantenservice. Ontdek waarom het de beste helpdesk software is.
Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning
Ontdek de voordelen van een aanpasbare kennisbank met branding voor bedrijven. LiveAgent biedt klantenservice software en alternatieven voor Kustomer en Intercom.
Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent
LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020. Meer dan 21.000 bedrijven hebben het gekozen vanwege de meer dan 180 functies, 40 integraties en eenvoudige setup. Het is volledig cloudgebaseerd en veilig. Probeer het gratis voor 14 dagen.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar