Wilt u overstappen naar een andere helpdesk software?
LiveAgent biedt u meer opties als het gaat om het bieden van klantenondersteuning. Het is de ultieme oplossing voor uw bedrijf. Met opvolging van de belangrijkste communicatiekanalen, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties, kunt u ook uw ondersteuning naar een hoger niveau brengen.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.
LiveAgent is beschikbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.
Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af dankzij onze algemene inbox.
Schakel over naar helpdesksoftware die u meer geeft en uw klantenondersteuning naar een hoger niveau brengt.
LiveAgent ondersteunt alle relevante communicatiekanalen zoals email, live chat, callcenter, kennisbank en zelfs sociale media zoals Instagram, Twitter en Facebook. Integratie voor Viber is onderweg. Daarnaast omvat het ook nog een geweldig ticketsysteem dat al uw communicatie beheert en voor u organiseert. U hoeft zich geen zorgen te maken over chaotische communicatie.
We leven in een wereld van online socialiseren, dus het is belangrijk om niet alleen ondersteuning te bieden via traditionele kanalen, maar ook via sociale media.
LiveAgent is één van de weinige helpdeskoplossingen die niet enkel betrekking hebben op Facebook en Twitter, maar ook op Instagram. Een integratie voor Viber is onderweg. LiveAgent omvat een groot aantal kanalen zodat u uw klanten beter kunt ondersteunen.
Live chat is een essentiële en zeer nuttige tool voor klantenondersteuningsvertegenwoordigers. Hiermee kunnen uw klanten rechtstreeks vanaf uw website contact met u opnemen en direct chatten. Daarom moet het snel zijn.
LiveAgent is er trots op de snelste live chatwidget op de markt te hebben met chatsnelheden van 2,5 seconden.
“Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert
Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik
“We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron
“Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam
“Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad
“We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga
“Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal
“Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison
Uw bedrijf voorzien van geweldige ondersteuningssoftware hoeft niet zo duur te zijn. LiveAgent biedt u drie geweldige betalende abonnementen die boordevol tools, functies en integraties zitten om u alles te geven wat u nodig heeft om de beste ondersteuning te bieden.
Bekijk onze abonnementen en ontdek meer. We beloven dat ze uw budget niet verpesten.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar