Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?ighlight-gradient">Fed up with your help desk software?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Vocalcom-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar een alternatief voor Vocalcom?

Schakel over naar een andere helpdesk software en verbeter uw klantenservice.

LiveAgent is de ultieme oplossing voor klantenondersteuning voor uw bedrijf. Bied ondersteuning via meerdere kanalen en accounts. Bied hulp met de beste tools en vereenvoudig uw workflow met een geweldig ticketsysteem.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Union icon

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.

Statistic icon

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.

Money Bag

Betaalbare prijzen

LiveAgent is beschikbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.

Vocalcom versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent Vocalcom
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Vocalcom biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt live chat.
Vocalcom biedt live chat.
Call Center
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Vocalcom biedt een callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen dat uw klanten kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Vocalcom biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Vocalcom biedt een Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Vocalcom biedt een Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Vocalcom biedt een Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-inttegratie.
Vocalcom biedt een Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Vocalcom biedt een kennisbank.
Customer Forum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Vocalcom biedt een klantenforum.
Automation and Rules
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Vocalcom biedt automatisering en regels.
API
Een set functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API functies.
Vocalcom biedt API functies.
Interactieve spraakreacties (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR functies.
Vocalcom biedt IVR functies.
Video Calls
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Vocalcom biedt geen videogesprekken aan.
Onberperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd - u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
Vocalcom biedt onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkt websites.
Vocalcom biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Vocalcom biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Vocalcom biedt onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Vocalcom biedt onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Vocalcom biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
undraw app installation mbdv

Een sterk alternatief voor Vocalcom

Schakel over naar sterke helpdesk software die alles kan.

LiveAgent brengt uw klantenservice naar een hoger niveau. Bied eenvoudig ondersteuning via email, live chat, sociale media, kennisbank en callcenter. Alles wordt beheerd via een betrouwbaar ticketsysteem, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over chaotische communicatie. Alles is is gemakkelijk terug te vinden en georganiseerd zoals het hoort.

Blijf sociaal

Overschakelen naar een andere software betekent niet dat u geen ondersteuning via sociale media meer kan bieden.

LiveAgent ondersteunt alle relevante sociale media – Facebook, Twitter en Instagram. U kunt ondersteuning blijven bieden via de kanalen die uw klanten verkiezen. Ondersteuning voor Viber komt binnenkort ook!

undraw social notifications ro8o
undraw fast loading 0lbh

De snelste live chat

Live chat is één van de beste tools die u kunt gebruiken om klantenondersteuning te bieden. Het moet betrouwbaar, altijd beschikbaar en zo snel mogelijk zijn.

LiveAgent heeft de snelste live chat die er op de markt is met chatsnelheden van 2,5 seconden. Bovendien kunt u zien wat uw klanten typen zelfs voordat ze op verzenden klikken. U kunt uw antwoorden van tevoren voorbereiden.

Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

undraw Savings dwkw

Klaar om minder te betalen voor betere tools?

Geweldige software hoeft niet zo duur te zijn. LiveAgent biedt u drie geweldige betalende abonnementen die boordevol tools, functies en integraties zitten en die uw budget niet verpesten.

Houd de tools die u nodig heeft en betaal niet teveel. Bekijk onze abonnementen en kies degene die het beste bij u past.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is het Vocalcom-alternatief?

LiveAgent is een uitstekend Vocalcom-alternatief waarmee bedrijven online ondersteuning kunnen bieden aan klanten en gebruikers. Het wordt geleverd met verschillende geïntegreerde functies die helpen bij het efficiënt leveren van uitzonderlijke service op meerdere kanalen.

Hoe kunt u migreren vanuit Vocalcom?

U kunt gegevens naar LiveAgent migreren met behulp van een migratie plug-in. Als u hulp nodig hebt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Waarom zou u kiezen voor LiveAgent?

LiveAgent is een uitstekende helpdesksoftware omdat het gemakkelijk te gebruiken, volledig aanpasbaar is en de beste klantenondersteuning heeft.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo