Interne versus uitbestede klantenservice
Verbeter klantensupport en relaties door empathie te tonen en effectieve communicatie te gebruiken. LiveAgent biedt diverse communicatiekanalen en een partnerprogramma voor VoIP-providers.
Heeft u een Samenwerkingsalternatief nodig?
Automatisering met LiveAgent verlicht de taken van vertegenwoordigers in contactcentra en verbetert reactietijden, minimaliseert fouten en verlaagt kosten.
Het verzenden van e-mails met verwijzingen en beloningen hangt af van uw aanbod en klanten. Enquêtes zijn een goed middel om feedback van klanten te krijgen. LiveAgent wordt geprezen om de prijs-kwaliteitverhouding en functies en is een alternatief voor Jira. Het wordt gebruikt door bedrijven vanwege de betaalbare prijs, geavanceerde automatisering, stabiliteit op mobiele platforms en goede klantenondersteuning. Verschillende andere helpdesksystemen zijn geprobeerd en gebruikers zijn overgestapt naar LiveAgent vanwege de betere prijsstelling en functies.
Leer hoe menselijk contact klantensupport kan verbeteren en betekenisvolle relaties kan opbouwen. Callcentermanagers beheren callcentra en helpen hun teams om doelen te bereiken. Efficiënte communicatie en ervaring zijn essentieel bij het inhuren van bekwame managers. Een goede callcentermanager heeft leiderschapskwaliteiten en een effectieve aanpak om het team te leiden en de klanttevredenheid te verbeteren.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.