agreement illustration

Wilt u samenwerken?

Dat is geweldig nieuws! Neem rechtstreeks contact op met onze verkoopsverantwoordelijke en bespreek de mogelijke samenwerkingsopties waaraan u zou willen deelnemen. Gebruik de onderstaande contactknop om hem rechtstreeks te schrijven en de nieuwe reis te starten.

Kent u ons nog niet?

Maak kennis met de kracht van helpdesk software met meerdere kanalen en zie welke impact dit heeft op veel bedrijven over de hele wereld in verschillende bedrijfstakken en sectoren. Breng LiveAgent dichter bij uw lokale markt en haal voordeel uit de wederzijdse samenwerking.

introduce web metrics - illustration
agreement illustration

Specifieke wensen?

We doen RFP’s voor onze klanten op basis van regelmatige behoeften. We begrijpen dat sommige bedrijven een specifiek intern beleid hebben en we beantwoorden graag al uw vragen. Neem contact met ons op voor meer details.

Related Articles to Wilt u samenwerken?

Betconstruct

Betconstruct biedt klantenondersteuning in meer dan 12 talen aan zijn steeds groeiende klantenbestand. Lees hoe de inzet van LiveAgent hen heeft geholpen om nog efficiënter en klantvriendelijker te zijn.

Interne of uitbestede klantenservice? Lees en leer de voor- en nadelen van beide soorten klantenservice in het academieartikel van LiveAgent.

Interne versus uitbestede klantenservice

Verbeter klantensupport en relaties door empathie te tonen en effectieve communicatie te gebruiken. LiveAgent biedt diverse communicatiekanalen en een partnerprogramma voor VoIP-providers.

Als u op zoek bent naar een krachtig Collab-alternatief, overweeg dan LiveAgent. Ontdek hoe Collab en LiveAgent zich verhouden en welke het beste bij uw bedrijf past.

Heeft u een Samenwerkingsalternatief nodig?

Automatisering met LiveAgent verlicht de taken van vertegenwoordigers in contactcentra en verbetert reactietijden, minimaliseert fouten en verlaagt kosten.

In LiveAgent kunnen vertegenwoordigers en klantenvertegenwoordigers met de rol van beheerder ook toezicht houden op het systeem en het configureren. Lees meer over gebruikerstypen en meer.

Vertegenwoordigers

Verbeter klantensupport en relaties met een klantgerichte benadering. LiveAgent biedt diverse communicatiekanalen en partnerprogramma voor VoIP-providers.

Verander meer websitebezoekers in betalende klanten met de e-Commerce-mogelijkheden van LiveAgent. Onze live chatwidget is eenvoudig te gebruiken en levert resultaten op.

e-Commerce

Het verzenden van e-mails met verwijzingen en beloningen hangt af van uw aanbod en klanten. Enquêtes zijn een goed middel om feedback van klanten te krijgen. LiveAgent wordt geprezen om de prijs-kwaliteitverhouding en functies en is een alternatief voor Jira. Het wordt gebruikt door bedrijven vanwege de betaalbare prijs, geavanceerde automatisering, stabiliteit op mobiele platforms en goede klantenondersteuning. Verschillende andere helpdesksystemen zijn geprobeerd en gebruikers zijn overgestapt naar LiveAgent vanwege de betere prijsstelling en functies.

Ontdek wie callcentermanagers zijn en hoe u de meest effectieve en bekwame kandidaten kunt herkennen en aannemen.

Callcentermanagers

Leer hoe menselijk contact klantensupport kan verbeteren en betekenisvolle relaties kan opbouwen. Callcentermanagers beheren callcentra en helpen hun teams om doelen te bereiken. Efficiënte communicatie en ervaring zijn essentieel bij het inhuren van bekwame managers. Een goede callcentermanager heeft leiderschapskwaliteiten en een effectieve aanpak om het team te leiden en de klanttevredenheid te verbeteren.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.