Op zoek naar een ZenDesk Talk-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste ZenDesk Talk-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Niet tevreden met ZenDesk Talk? Bent u op zoek naar een andere oplossing voor uw callcenter?

LiveAgent is de ultieme helpdeskoplossing voor uw bedrijf. Bied ondersteuning via email, live chat, sociale media, kennisbank en callcenter voor één geweldige prijs.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Callcenter ondersteuning

Naast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook een integratie voor callcentra. Het is snel en gemakkelijk op te zetten!

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.

Bespaar meer met LiveAgent

Zendesk Talk versus LiveAgent in één oogopslag

Functie Liveagent Zendesk Talk
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt ticketing in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt Live Chat in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt een callcenter in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt selfservice in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt selfservice in een abonnement voor €121/medewerker/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €49/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zendesk Talk biedt een Facebook-integratie in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zendesk Talk biedt een Twitter-integratie in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zendesk Talk biedt een Instagram-integratie in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zendesk Talk biedt een Viber-integratie in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt een kennisbank in een abonnement voor €121/medewerker/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt klantenforum in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt een klantenforum in een abonnement voor €152/medewerker/maand.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt automatisering en regels in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt API-functies in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt IVR-functies in een abonnement voor €152/medewerker/maand.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Zendesk Talk biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte websites
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte websites in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in het Ticket-abonnement voor€15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt onbeperkte gespreksopname in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte 24/7 ondersteuining
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning als Ad-on.
smart phone calling

Een sterk alternatief voor ZenDesk

Als u op zoek bent naar een betrouwbare en goedkopere oplossing voor uw huidige software is uw zoektocht voorbij.

LiveAgent is één van de meest beoordeelde klantenondersteuningsoplossingen die er zijn, het is redelijk geprijsd en zit boordevol krachtige tools. LiveAgent heeft meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties om u te helpen uw workflow te vergemakkelijken en u in staat te stellen betere ondersteuning te bieden.

Callcenter ondersteuning

Geef het callcenter niet op. Met LiveAgent kunt u het snel en probleemloos instellen. Na de installatie kunt u ondersteuning bieden via browser, telefoon of andere apparatuur die u kiest.

Er is geen externe provider nodig, LiveAgent regelt alles voor u. Het enige dat u hoeft te doen, is verbinding maken en uw beste werk doen.

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Krijg wat u nodig heeft voor minder

Uw bedrijf geven wat het nodig heeft om de beste klantenservice te bieden, hoeft uw budget niet te verpesten. De abonnementen van LiveAgent zitten boordevol handige tools, functies en integraties met een eerlijk prijskaartje.

Betaal niet te veel voor software die u goedkoper kunt krijgen. Bekijk onze abonnementen en ontdek meer.

Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

LiveAgent Is Competitive Advantage

Op zoek naar andere helpdesk software?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Bekijk andere vergelijkingen voor helpdesk

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Related Articles to ZenDesk Talk alternatief
LiveAgent is een Hiver-alternatief dat meerdere emailinboxen en meerdere communicatiekanalen aankan. Meer informatie over LiveAgent.

Op zoek naar een Hiver-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen om zijn vermogen om de klantenservice te verbeteren en de verkoop te verhogen. Klanten ervaren een verbeterde responstijd en een hogere klanttevredenheid. Het wordt beschouwd als een betaalbare en effectieve oplossing.

Schakel over van Hesk naar LiveAgent en krijg een ticketsysteem met meerdere kanalen dat sociale media afhandelt en een supersnelle live chatwidget.

Op zoek naar een Hesk-alternatief?

Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.

Wilt u migreren van Helpshift naar een andere software voor klantenservice? Bekijk LiveAgent en ontdek of dit de juiste keuze voor u is.

Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.

LiveAgent biedt meer dan 175 handige functies, de snelste live chatwidget op de markt. Een callcenter en zelfs integraties van kanalen zoals Instagram.

Op zoek naar een LiveChat-alternatief?

LiveAgent is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor diverse helpdesksoftware, waaronder ConnectWise en Hesk. Met meer dan 180 functies verbetert het de klanttevredenheid en verhoogt het de productiviteit. Ontdek uw perfecte oplossing op Capterra.

LiveAgent is een perfect HelpSpot-alternatief. Maak kennis met ons ongelooflijke ticketsysteem met meerdere kanalen en start uw gratis proefperiode.

Op zoek naar een alternatief voor HelpSpot?

LiveAgent wordt geprezen om zijn effectieve klantenservice en communicatieverbetering. Klanten en bedrijven ervaren positieve resultaten, zoals hogere klantentevredenheid en verhoogde verkoop.

Liveagent biedt meer dan 175 handige functies, live chat, emailintegratie, callcenterondersteuning. Met live chat kunnen uw klanten u direct vanuit uw website bereiken.

Op zoek naar een Alternatief voor Birdseed?

LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020, met meer dan 180 functies en 40 integraties. Probeer het gratis voor 14 dagen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x