Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Map
  • Dashlane helpdeskcontacten

Dashlane helpdeskcontacten

Het lijkt erop dat u de klantenservice van Dashlane probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Dashlane. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Dashlane opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Dashlane door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.

Dashlane Klantenservicecontacten

Neem per email contact op met de klantenondersteuning van Dashlane

Dashlane Email support

support@dashlane.com

Chat met de vertegenwoordiger van Dashlane

Dashlane Live chat support

Live chat knop op de website

Bel met de klantenondersteuning van Dashlane

Dashlane Calcenter support

Niet van toepassing

Neem deel aan de discussies van het gemeenschapsforum van Dashlane

Dashlane Forum

Niet van toepassing

Contacten voor ondersteuning via sociale media

Dashlane Instagram

Dashlane Instagram

instagram.com/dashlane/

Dashlane Twitter

Dashlane Twitter

twitter.com/dashlane

Overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau & overeenkomsten

Map

Email overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Live chat overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Callcenter overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Map

Forum overeenkomst inzake dienstverleningsniveau

Niet van toepassing

Dashlane Algemene voorwaarden

Dashlane Algemene voorwaarden

Niet van toepassing

Dashlane Privacybeleid

Dashlane Privacybeleid

Niet van toepassing

Dashlane Beveiligingsbeleid

Dashlane Beveiligingsbeleid

Niet van toepassing

Dashlane AVG

Dashlane AVG

Niet van toepassing

Dashlane Wikipedia Page

Dashlane Wikipedia Page

Niet van toepassing

Dashlane Partner programma

Dashlane Partner programma

Niet van toepassing

Locatie

Vaak gestelde vragen

Wat is Dashlane?

Wachtwoordmanager voor thuis, mobiel, zakelijk. Bewaar en vul al uw wachtwoorden, persoonlijke gegevens en betalingen in.

Wat voor soort ondersteuning biedt Dashlane?

Het klantenserviceteam van Dashlane biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, live chat, ondersteuning via sociale media en selfservice-ondersteuning.

 

Hoe neem ik contact op met Dashlane?

U kunt contact opnemen met Dashlane door hen een email te sturen, een chat te starten met een live vertegenwoordiger op hun website of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.

 

Wat is het e-mailadres van Dashlane?

U kunt contact opnemen met hun ondersteuning door een email te sturen naar support@dashlane.com.

Heeft Dashlane live chat?

Ja, Dashlane heeft ondersteuning voor live chat. Ga naar het einde van de pagina: https://support.dashlane.com/hc/en-us en zoek de berichtknop.

Hoe spreek ik met iemand van Dashlane?

Dashlane heeft geen telefonische klantenondersteuning.

Terug naar map Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.