Contact Duolingo via hun ondersteuningsportaal, email, of sociale media. Ondersteuning omvat een kennisbank en selfservice-opties. Bezoek support.duolingo.com voor meer informatie.
Het lijkt erop dat u de klantenservice van Duolingo probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Duolingo. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Duolingo opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Duolingo door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Duolingo vertegenwoordigt een populair taal-leerplatform dat gratis online cursussen aanbiedt voor gebruikers om een nieuwe taal te leren. Het platform werd in 2011 opgericht door Luis von Ahn en Severin Hacker, en is sindsdien uitgegroeid tot een van de meest gebruikte taal-leerhulpmiddelen ter wereld, met meer dan 500 miljoen gebruikers.
Talen zoals Spaans, Frans, Duits, Italiaans, Portugees, Japans, Koreaans en Chinees zijn slechts een paar van de vele waarin Duolingo lessen aanbiedt. Gebruikers kunnen nieuwe woordenschat, grammatica en zinsstructuur leren en oefenen via een reeks activiteiten en spellen in de dynamische, boeiende cursussen.
Duolingo is beschikbaar als een website en mobiele app, en het is volledig gratis te gebruiken. Er zijn echter optionele betaalde functies, zoals het verwijderen van advertenties en toegang tot aanvullende inhoud. Duolingo biedt ook een certificeringsprogramma aan, waarmee gebruikers een officieel examen kunnen afleggen en een certificaat van bekwaamheid in hun gekozen taal kunnen ontvangen.
Het klantenserviceteam van Duolingo biedt de volgende ondersteuningsmethoden: selfservice-ondersteuning in de vorm van een kennisbank, ondersteuning via sociale media en emailondersteuning voor hun klanten.
De beste manier om contact op te nemen met Duolingo is om eerst de kennisbank op hun website te raadplegen, die antwoorden biedt op veelgestelde vragen en handleidingen voor het oplossen van veelvoorkomende problemen. Het biedt secties zoals het melden van problemen, algemene vragen en vele andere. Als je de informatie die je nodig hebt niet kunt vinden in de aangeboden kennisbank, kun je rechtstreeks contact opnemen met het ondersteuningsteam van Duolingo via hun e-mailadres op press@duolingo.com of partnerships@duolingo.com als u op zoek bent naar een samenwerking met het bedrijf.
Er zijn een paar andere manieren om contact op te nemen met de klantenondersteuning van Duolingo. Eén daarvan is het gebruik van de socialemedia-accounts van het bedrijf. Je kunt contact opnemen met de klantenondersteuning van Duolingo via hun Twitter-account (@duolingo). Stuur hen een direct bericht met uw probleem of vraag en zij zullen zo snel mogelijk reageren. Duolingo heeft ook een Facebook-pagina (facebook.com/duolingo/) waar je een bericht kunt sturen naar hun klantenserviceteam. Als alternatief zijn er Instagram, LinkedIn of YouTube video-tutorialaccounts voor snelle ondersteuning.
Het is belangrijk om op te merken dat de responstijden van de klantenservice van Duolingo kunnen variëren afhankelijk van het aantal vragen dat ze ontvangen. Het gebruik van een e-mailadres is over het algemeen de snelste manier om een reactie te krijgen van de klantenservice van Duolingo.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
If you forgot your password and need a new one, go to www.duolingo.com/forgot_password and enter your email address.Duolingo will send you a link to reset your password.
If you are using the Duolingo mobile app, reset your password on the website and then use the new one on the app.
In case you don’t receive the email, check your spam folder and mark it as “not spam” if possible.
If you signed up with Google or Facebook, use the email associated with that account. But if you used an incorrect or fake email when you signed up, you can’t change your password.
You can learn languages on Duolingo completely free. You can use it on your computer and sync it with our free apps for your mobile device. You can even use Duolingo for Schools if you have students to track- with the same account. Also at no cost.
Duolingo have a premium subscription available to Duolingo users called Duolingo Plus. With a Duolingo Plus subscription, you will have an ad-free experience with the option to enable unlimited Hearts and review your mistakes.
If you see a charge for Duolingo, but you have no knowledge of an existing Duolingo account or subscription, please check for the following:
If you do not fall into any of the above categories, please check the details of the charge. The charge may read as any of the following:
Duolingo is een gratis platform voor het leren van talen op basis van crowdsourcing en het vertalen van teksten in een vreemde taal.
Het klantenserviceteam van Duolingo biedt de volgende ondersteuningskanalen: email via inzendformulier, ondersteuning via sociale media, forumondersteuning en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Duolingo door een email te sturen via het formulier of door een bericht achter te laten op een van de sociale mediaplatforms. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
Duolingo heeft geen emailondersteuning. U kunt contact met hen opnemen door het formulier in te vullen: https://support.duolingo.com/hc/cs/requests/new
Nee, Duolingo heeft geen live chatondersteuning.
Duolingo heeft geen telefonische klantenondersteuning.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team