Het lijkt erop dat u de klantenservice van Google Play probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Google Play. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Google Play opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Google Play door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Google Play ondersteuningsmedewerkers reageren meestal op email binnen 3 dagen .
Google Play vertegenwoordigers die online zijn, reageren op chats binnen 3 dagen .
Google Play oproep vertegenwoordigers, reageren meestal op oproepen binnen 3 dagen .
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Google Play, voorheen Android Market, is een digitale distributieservice die wordt beheerd en ontwikkeld door Google.
Experiencing problems with this software?
Take a look at our list of the most common problems and find out how you can solve them.
To change or reset your Google account password on Android:
To change or reset your Google account password on a computer:
To change or reset your Google account password on iPhone or iPad:
Google may give refunds for some Google Play purchases, depending on the refund policies. You can also contact the developer directly.
Important: If you don’t find your purchase on the recent purchases list, request a refund from the Google Play website.
Follow the instructions if:
Recover a recently deleted Google Account:
Follow the steps to recover your account.
If your account is recovered, create a password that you haven’t already used with this account. Learn how to create a strong password.
Still can’t get in? Consider creating a replacement Google Account.
Google Play is een software & internet service bedrijf. Google Play, voorheen Android Market, is een digitale distributieservice die wordt beheerd en ontwikkeld door Google.
Het klantenserviceteam van Google Play biedt de volgende ondersteuningskanalen: email, ondersteuning via sociale media en selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met het ondersteuningsteam van Google Play door een email te sturen of een bericht achter te laten op een van de sociale-mediaplatforms of via hun app. Als alternatief kunt u hun kennisbank gebruiken als u de voorkeur geeft aan selfservice-ondersteuning.
U kunt contact opnemen met Google Play door het formulier in te vullen: https://support.google.com/googleplay/gethelp
Nee, Google Play biedt geen ondersteuning voor live chat.
Google Play heeft geen telefonische klantenondersteuning.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.