Op zoek naar een Gorgias-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen door verschillende bedrijven voor de efficiëntere ondersteuning die het biedt aan klanten. Het is gebruiksvriendelijk, betrouwbaar en redelijk geprijsd. Het stelt vertegenwoordigers in staat om beter, sneller en nauwkeuriger ondersteuning te bieden en heeft geholpen de klantentevredenheid en verkoop te verhogen. Het biedt onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. LiveAgent wordt aanbevolen als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
De tekst bespreekt de verschillen tussen de software voor contactcentra LiveAgent en Collab. De keuze tussen de twee hangt af van de specifieke behoeften van een bedrijf, zoals doelmarkt, integraties en aanpasbaarheid. LiveAgent biedt meer dan 180 functies voor klachtenbeheer en verbetering van klantentevredenheid en behoud, terwijl de gebruikersinterface gebruiksvriendelijk is voor minder technisch onderlegde vertegenwoordigers. LiveAgent biedt ondersteuning, gegevensmigratie en een systeemlogboek voor klachtenbeheersing en cliëntenportaalsoftware en heeft een blog, woordenlijst, academie, webinars en kostencalculator. Plan een demo om te ontdekken hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen. Hun website maakt gebruik van cookies.
Op zoek naar een Visie-alternatief?
LiveAgent is een alternatief voor Vision en biedt bedrijven veelzijdige helpdesksoftware waarmee zij uitstekende klantenondersteuning, verkoop en marketingvragen kunnen bieden via meerdere platforms. Om te migreren vanuit Vision kunt u een gratis plug-in gebruiken of contact opnemen met de klantenservice van LiveAgent. LiveAgent biedt veel functionaliteiten, zoals livechat en real-time analyse. Het wordt aanbevolen voor bedrijven die op zoek zijn naar veelzijdige hulpdesksoftware. Gerelateerde bronnen en informatie over LiveAgent zijn beschikbaar op de website.
Op zoek naar een ConnectWise-alternatief?
Verhoog uw klantenwaarde en genereer meer omzet door het creëren van gedenkwaardige klantenervaringen en het verbeteren van de tevredenheid van uw klanten met behulp van razendsnelle reacties. Bespaar meer met de alternatieve optie LiveAgent en ontvang de beste klantenondersteuning via email, live chat, telefoon en het klantenportaal. Gebruikerstevredenheid is de topprioriteit van LiveAgent.
Op zoek naar Gebruiksvriendelijk alternatief?
LiveAgent wordt door veel bedrijven geprezen als de beste klantenservice-oplossing op de markt vanwege de gebruiksvriendelijke interface en vele functionaliteiten zoals email-, sociale media- en telefoonintegratie. Het helpt bedrijven om de klantentevredenheid te verbeteren, sales te verhogen en de responstijd met wel 60% te verbeteren. Het ondersteuningsteam staat altijd klaar om snel te reageren met snelle oplossingen en het categoriseren van tickets. Bedrijven zoals eFortuna, TrustPay en Nay hebben al positieve ervaringen met LiveAgent.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar