Op zoek naar een Drift-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Drift-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice   
  • ✓ Geen kredietkaart nodig   
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Bent u op zoek naar een alternatieve manier om met uw klanten te communiceren, hen te overtuigen uw product te kopen en hen te ondersteunen?

LiveAgent is het juiste antwoord voor uw bedrijf. Bied ondersteuning via email, razendsnelle live chat, sociale media, callcenter of kennisbank. LiveAgent heeft meer dan 175 functies, meer dan 40 integraties en een interface om u te helpen uw workflow te verhogen. Lees verder om meer te weten te komen!

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Klantenservice gaat over relaties.
Help uw klanten met LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Drift versus LiveAgent in een oogwenk

Functies Liveagent Drift
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Drift biedt geen ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
Drift biedt Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Drift biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Drift biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Drift biedt een Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Drift biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Drift biedt een Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Drift biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Drift biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Drift biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Drift biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
Drift biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Drift biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Drift biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
Drift biedt geen onbeperkte geschiedenis.
Onbperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Drift biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Drift biedt onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Drift biedt onbeperkte tickets/mails.
Onbperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Drift biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Drift biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Person deciding between two solutions

Een sterk alternatief voor Drift

Geef uw klantenondersteuning een andere oplossing en bied uw klanten meer opties als het gaat om de communicatie tussen u en hen.

Bovendien krijgt u alles wat u nodig heeft in één pakket. U hoeft niet te betalen voor aparte tools. Met onze abonnementen kunt u precies datgene kiezen dat u nodig heeft en deze optimaal benutten.

De snelste live chatwidget

Live chat is een essentiële tool als het gaat om het bieden van klantenondersteuning. Omdat het om directe communicatie gaat, moet snelheid een topprioriteit zijn.

LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt met chatsnelheden van 2,5 seconden. U kunt niets sneller krijgen dan dat. Laat uw websitebezoekers niet wachten en verander ze in betalende klanten.

The fastest live chat on the market

3 redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.

Redelijke prijzen

LiveAgent is beschikbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.

Verhoogde productiviteit

Verlaag de werktijd van uw vertegenwooriders en handel meer vragen van klanten af dankzij onze algemene inbox.
Do more customer support for less money

Alles voor één enkele prijs

Het is niet nodig om email, live chat of andere functies afzonderlijk te kopen. U kunt alles in één pakket krijgen voor een geweldig prijskaartje. Kies één van de drie betalende abonnementen van LiveAgent die boordevol tools, functies en integraties zitten om uw workflow te vergemakkelijken.

Klaar om over te stappen?

Bied uw medewerkers de ultieme oplossing om ondersteuning te bieden. LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauw contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Bespaar meer met LiveAgent

Ontdek waarom bedrijven zijn overgestapt naar LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Hoe verhoudt LiveAgent zich ten opzichte van Drift?

LiveAgent biedt de volgende extra functies ten opzichte van Drift: ticketfuncties, callcenter, Twitter-integratie, Viber-integratie, selfservice, videogesprekken, IVR en 24/7 ondersteuning.

Wat zijn de extra voordelen van het gebruik van LiveAgent ten opzichte van Drift?

De extra voordelen van het gebruik van LiveAgent ten opzichte van Drift zijn onder meer verhoogde klantentevredenheid, klantenbehoud, lagere kosten voor klantenservice, lager verloop en een betere workflow voor vertegenwoordigers.

Related Articles to Drift alternatief
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Op zoek naar een Gorgias-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen door verschillende bedrijven voor de efficiëntere ondersteuning die het biedt aan klanten. Het is gebruiksvriendelijk, betrouwbaar en redelijk geprijsd. Het stelt vertegenwoordigers in staat om beter, sneller en nauwkeuriger ondersteuning te bieden en heeft geholpen de klantentevredenheid en verkoop te verhogen. Het biedt onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. LiveAgent wordt aanbevolen als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

Dixa Alternatief 2

Dixa Alternatief 2

De tekst bespreekt de verschillen tussen de software voor contactcentra LiveAgent en Collab. De keuze tussen de twee hangt af van de specifieke behoeften van een bedrijf, zoals doelmarkt, integraties en aanpasbaarheid. LiveAgent biedt meer dan 180 functies voor klachtenbeheer en verbetering van klantentevredenheid en behoud, terwijl de gebruikersinterface gebruiksvriendelijk is voor minder technisch onderlegde vertegenwoordigers. LiveAgent biedt ondersteuning, gegevensmigratie en een systeemlogboek voor klachtenbeheersing en cliëntenportaalsoftware en heeft een blog, woordenlijst, academie, webinars en kostencalculator. Plan een demo om te ontdekken hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen. Hun website maakt gebruik van cookies.

LiveAgent biedt meer mogelijkheden als het gaat om klantenondersteuning. Het is de ultieme oplossing voor uw bedrijf. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies voor afzonderlijke functies.

Op zoek naar een Visie-alternatief?

LiveAgent is een alternatief voor Vision en biedt bedrijven veelzijdige helpdesksoftware waarmee zij uitstekende klantenondersteuning, verkoop en marketingvragen kunnen bieden via meerdere platforms. Om te migreren vanuit Vision kunt u een gratis plug-in gebruiken of contact opnemen met de klantenservice van LiveAgent. LiveAgent biedt veel functionaliteiten, zoals livechat en real-time analyse. Het wordt aanbevolen voor bedrijven die op zoek zijn naar veelzijdige hulpdesksoftware. Gerelateerde bronnen en informatie over LiveAgent zijn beschikbaar op de website.

Op zoek naar een alternatief voor ConnectWise? Ontdek het geweldige ticketsysteem van LiveAgent, ondersteund door geweldige functies en integraties.

Op zoek naar een ConnectWise-alternatief?

Verhoog uw klantenwaarde en genereer meer omzet door het creëren van gedenkwaardige klantenervaringen en het verbeteren van de tevredenheid van uw klanten met behulp van razendsnelle reacties. Bespaar meer met de alternatieve optie LiveAgent en ontvang de beste klantenondersteuning via email, live chat, telefoon en het klantenportaal. Gebruikerstevredenheid is de topprioriteit van LiveAgent.

Schakel over naar geweldige live chatsoftware met een ticketsysteem met meerdere kanalen. Verbeter uw helpdesk met email, sociale media en nog veel meer.

Op zoek naar Gebruiksvriendelijk alternatief?

LiveAgent wordt door veel bedrijven geprezen als de beste klantenservice-oplossing op de markt vanwege de gebruiksvriendelijke interface en vele functionaliteiten zoals email-, sociale media- en telefoonintegratie. Het helpt bedrijven om de klantentevredenheid te verbeteren, sales te verhogen en de responstijd met wel 60% te verbeteren. Het ondersteuningsteam staat altijd klaar om snel te reageren met snelle oplossingen en het categoriseren van tickets. Bedrijven zoals eFortuna, TrustPay en Nay hebben al positieve ervaringen met LiveAgent.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo