In LiveAgent kunnen oproepen op meerdere oproepapparaten worden afgehandeld. Elke vertegenwoordiger kan kiezen tussen verschillende apparaten om van te antwoorden.

Zie de mogelijke apparaatopties hieronder:
Koptelefoon
Als u gewoon bent om alleen een klassieke headset met uw computer te gebruiken, geen probleem. Het wordt volledig ondersteund.

Browser
U hoeft zelfs geen speciale apparatuur aan te schaffen om het callcenter te gebruiken. Gebruik de geïntegreerde microfoon van uw huidige pc.

We raden u aan de nieuwste versie van uw internetbrowser te gebruiken.
Mobiele apps
LiveAgent biedt mobiele apps zodat u ook onderweg klantenservice kunt bieden.
- iOS
- Android

Hardware telefoons
Verbind een hardwaretelefoon met het callcenter van LiveAgent. Alle merken worden ondersteund.
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel

Kennisbankbronnen:
Lees meer details
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-30 day trial. No credit card required.
Ontdek de voordelen van een gehost callcenter met LiveAgent. Deze kostenefficiënte, webgebaseerde oplossing biedt verbeterde klanttevredenheid, snellere oplostijden, en grote kostenbesparingen. Profiteer van flexibiliteit en geavanceerde functies zoals IVR-technologie en onbeperkte gespreksopnamen. Start vandaag nog uw gratis account en optimaliseer uw telefonische ondersteuning!