Oxatis integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Als u de live chat-knop van LiveAgent in uw Oxatis-winkel wilt plaatsen, volgt u de onderstaande integratiegids of bekijkt u de meegeleverde YouTube-video.
- De eerste stap is het maken en aanpassen van een nieuwe chatknop in uw LiveAgent-paneel (Heeft u geen LiveAgent-account? Meld u hier aan). Kopieer de HTML-code (Ctrl+C) naar het klembord.
- Ga naar uw Oxatis-winkelbeheerder en kies Site > Eigenschappen per taal > Wijzigen > Plak (Ctrl + V) de HTML-code in het ”End
- Ga naar uw winkelwebpagina, vernieuw deze en uw chatknop is klaar.
Wat is Oxatis?
Hoe kunt u het gebruiken?
Begin met het bieden van geweldige klantenondersteuning door een live chatknop te plaatsen in uw Oxatis-winkel.
Frequently Asked Questions
Hoe kunt u Oxatis integreren met LiveAgent?
Meld u aan bij uw LiveAgent-account > Pas een live chat-knop aan > HTML-code kopiëren > Plak de code in uw Oxatis-winkel (Site > Eigenschappen per taal > Wijzigen > Plakken > Opslaan).
Hoe kunt u de Oxatis-integratie gebruiken?
Oxpatis is een ecommerceplatform waar u eenvoudig een online winkel kunt maken. Door LiveAgent met Oxatis te integreren, kunt u een live chat in uw winkel creëren en implementeren, wat uiteindelijk uw verkoop, klantentevredenheid en meer kan stimuleren!
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.