Partner
Partner Privacy Policy
Oxatis Privacybeleid
Als u de live chat-knop van LiveAgent in uw Oxatis-winkel wilt plaatsen, volgt u de onderstaande integratiegids of bekijkt u de meegeleverde YouTube-video.
- De eerste stap is het maken en aanpassen van een nieuwe chatknop in uw LiveAgent-paneel (Heeft u geen LiveAgent-account? Meld u hier aan). Kopieer de HTML-code (Ctrl+C) naar het klembord.
- Ga naar uw Oxatis-winkelmanager en kies Site> Eigenschappen per taal> Wijzigen> Plak (Ctrl + V) de HTML-code in het blok ” Einde
- Ga naar de webpagina van uw winkel, vernieuw deze en uw chatknop is klaar.
Wat is Oxatis?
Hoe kunt u het gebruiken?
Begin met het bieden van geweldige klantenondersteuning door een live chatknop in uw Oxatis-winkel te plaatsen.
Frequently Asked Questions
Hoe kunt u Oxatis integreren met LiveAgent?
Hoe kunt u de Oxatis-integratie gebruiken?
Oxpatis is een ecommerceplatform waar u eenvoudig een online winkel kunt maken. Door LiveAgent met Oxatis te integreren, kunt u een live chat in uw winkel creëren en implementeren, wat uiteindelijk uw verkoop, klantentevredenheid en meer kan stimuleren!
Hoe activeert u de Instagram-plugin in LiveAgent.
Probeer alle communicatiekanalen van LiveAgent uit, zoals chat, oproepen, video-oproepen, contactformulieren, forums, feedback en sociale media.
LiveAgent | Snel overzicht van de helpdesksoftware
Helpdesksoftware kan bedrijven helpen bij het stroomlijnen en automatiseren van klantenondersteuning, waardoor efficiëntie en kwaliteit toenemen. LiveAgent is een voorbeeld van software met integratie van communicatiekanalen.
Hoe maakt u chatknoppen in LiveAgent
LiveAgent is een betaalbaar helpdesksysteem met geavanceerde automatisering en goede klantenondersteuning. Het is een alternatief voor Jira en wordt gewaardeerd om zijn prijs-kwaliteitverhouding en functies. Bedrijven zijn overgestapt naar LiveAgent vanwege de betere prijsstelling en functies. Het biedt ook een WYSIWYG-editor voor het maken van nuttige artikelen en een Kennisbank voor selfservice-opties. Daarnaast biedt LiveAgent verschillende communicatiekanalen zoals chat, video-oproepen en contactformulieren.