Partner
Als u de live chat-knop van LiveAgent in uw Oxatis-winkel wilt plaatsen, volgt u de onderstaande integratiegids of bekijkt u de meegeleverde YouTube-video.
- De eerste stap is het maken en aanpassen van een nieuwe chatknop in uw LiveAgent-paneel (Heeft u geen LiveAgent-account? Meld u hier aan). Kopieer de HTML-code (Ctrl+C) naar het klembord.
- Ga naar uw Oxatis-winkelmanager en kies Site> Eigenschappen per taal> Wijzigen> Plak (Ctrl + V) de HTML-code in het blok ” Einde
- Ga naar de webpagina van uw winkel, vernieuw deze en uw chatknop is klaar.
Wat is Oxatis?
Hoe kunt u het gebruiken?
Begin met het bieden van geweldige klantenondersteuning door een live chatknop in uw Oxatis-winkel te plaatsen.
Frequently asked questions
Hoe kunt u Oxatis integreren met LiveAgent?
Meld u aan bij uw LiveAgent-account > Pas een live chat-knop aan > HTML-code kopiëren > Plak de code in uw Oxatis-winkel (Site > Eigenschappen per taal > Wijzigen > Plakken > Opslaan).
Hoe kunt u de Oxatis-integratie gebruiken?
Oxpatis is een ecommerceplatform waar u eenvoudig een online winkel kunt maken. Door LiveAgent met Oxatis te integreren, kunt u een live chat in uw winkel creëren en implementeren, wat uiteindelijk uw verkoop, klantentevredenheid en meer kan stimuleren!
The LiveAgent support portal offers a wide range of features for customer support, including a ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The portal includes resources such as technical support, video tutorials, customization options, and billing and payment information. Popular articles cover REST calls, external forwarding, API references, Facebook integration, and creating chat buttons. LiveAgent is accessible from anywhere in the cloud with SSL safety, and offers a free trial.
Log in op uw LiveAgent account
LiveAgent is een klantenservicesoftware met functies zoals VoIP-telefoonsystemen en Selfservicesoftware. Het biedt ook alternatieven voor inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem en emailbeheersoftware. LiveAgent heeft partnerships en biedt een partnerprogramma aan. Het bedrijf heeft onderscheidingen en certificaten ontvangen en biedt klantenportaalsoftware. Klanten kunnen zich aanmelden voor een demo, terwijl het bedrijf momenteel bezig is met het opstarten van het LiveAgent dashboard nadat u zich heeft aangemeld. Onze website maakt gebruik van cookies en u kunt kiezen om deze te accepteren of af te wijzen.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
The text discusses LiveAgent, a customizable chat button solution for improving customer service and retention on websites. It outlines the features of LiveAgent, including real-time chat, the ability to invite representatives to chat sessions, multiple chat capabilities, mobile chat, and chat feedback. It also emphasizes the importance of using chat for complex problems and ensuring easy customer access. The article provides tips for adding live chat to a website and highlights LiveAgent's unique offerings, such as its support portal, training options, and partnerships.