Post Affiliate Pro integration
Partner Privacy Policy
Post Affiliate Pro Privacybeleid
Wat is Post Affiliate Pro?
Hoe kunt u het gebruiken?
Bied geweldige klantenondersteuning door een livechatknop op uw partnerpaneel en aanmeldingspagina’s te plaatsen. Uw aangesloten bedrijven kunnen contact met u opnemen vanaf uw aangesloten website. Het enige dat u nodig heeft, is een enkele klik op de knop en uw agenten kunnen antwoorden en antwoorden. Een livechatwidget kan u en uw partners tijd besparen omdat het voor alle partijen een snellere communicatieoptie is.
Voordelen
- Gemakkelijke communicatie met partners via live chat
- Chatwidget op uw aangesloten website
- Makkelijk aan te sluiten
- Werkt goed samen met uw andere ondersteuningskanalen
Hoe LiveAgent te integreren met Post Affiliate Pro
Volg deze gids om een LiveAgent chatknop op uw website te integreren.
Nu moet u de integratiecode van uw chatknop invoeren. U kunt de code vinden in LiveAgent’s Configuratie> Chat> Chat-knoppen.
Als u een knop moet maken, klikt u eenvoudig op het oranje pictogram Maken, kiest u een ontwerp (of voegt u uw eigen in), geeft u de knop een naam en klikt u op Opslaan. Vervolgens kunt u de code vinden in het gedeelte Integratie van de knopinstellingen. Kopieer de code en plak deze in Post Affiliate Pro. Selecteer een afdeling en klik op Opslaan.
Nu bent u klaar en is uw live chat klaar. Dit is hoe het eruit ziet als actief en functionerend van beide kanten.
Frequently Asked Questions
Wat is Post Affiliate Pro?
Post Affiliate Pro is aangesloten software die werkt sinds 2001 en helpt bedrijven hun aangesloten programma's gemakkelijk te beheren.
Hoe kunt u Post Affiliate Pro in LiveAgent integreren?
Hier is een stapsgewijze handleiding voor het integreren van Post Affiliate Pro met LiveAgent: 1. Log in om Affiliate Pro te posten 2. Klik op Functies 3. Activeer Live Chat en Helpdesk-integratie 4. Vul de gegevens in en gebruik direct
Callcentersoftware speelt een belangrijke rol bij het behouden van klantloyaliteit en winstgevendheid. Een goede optie voor WordPress interne linkbuilding is de plug-in van Quality Unit, waarmee ankerteksten gediversifieerd kunnen worden. LiveAgent is een klantenservice- en contactcenterplatform met geavanceerde functies voor automatisering en integratie, inclusief live chat. Het biedt ook een gratis proefperiode van 7 of 30 dagen.
LiveAgent is a VoIP-based customer support software that offers various modules such as call centers, complaints management, and email management. The company provides a free trial period for VoIP integration with VoipTel International and no additional costs for connecting a VoipTel VoIP-number with the software. The article also explains VoIP technology and how it works, and provides information about LiveAgent as a VoIP-supported customer service software.
De tekst gaat over verschillende softwareoplossingen voor projectbeheer, telefonie en kennisbankfunctionaliteit. Het bespreekt onder andere VoIP-technologie en hoe bedrijven hun klantenservice kunnen verbeteren met inkomende en uitgaande callcenters. Axialys en LiveAgent zijn goede opties voor VoIP-integraties, terwijl Integrately automatiseringssoftware is die meer dan 600 applicaties en softwareoplossingen met elkaar verbindt. Axialys biedt verschillende toepassingen van telefonie in bedrijven, waaronder professionele telefonie voor medewerkers, callcentertelefonie en telefonie voor het verkoopteam. LiveAgent is een callcenter software die aangepaste IVR-structuren biedt om klanten automatisch naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers te leiden. Fale Mais is een Braziliaanse VoIP-operator die sinds 2011 werkt met VoIP-technologie.