Trello integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is Trello?
Trello is een geweldige tool voor project- en taakbeheer. Het bevat Kanban-borden die gemakkelijk kunnen worden gedeeld en aangepast.
Hoe kunt u het gebruiken?
Trello kan nieuwe kaarten maken voor elke klant die u toevoegt aan LiveAgent, of nieuwe kaarten toevoegen voor nieuwe activiteiten, nieuwe opmerkingen, en elke kaart automatisch verplaatsen naar een respectievelijke takenlijst. De integratie kan ook omgekeerd werken. Telkens wanneer u een kaart toevoegt aan Trello, ontvangt u een ticket in LiveAgent.
Voordelen
- Geavanceerd takenbeheer
- Schakel nooit meer tussen apps
- Betere workflow
- Houd alle belangrijke gebeurtenissen bij in Trello
Hoe LiveAgent en Trello te integreren via Zapier
Zapier maakt het gemakkelijk om twee applicaties binnen enkele minuten met elkaar te verbinden. Het helpt u triggers en acties aan te passen zonder enige codering.
Zorg ervoor dat u een Zapier-account hebt. Zo niet, dan kunt u deze aanmakenvia deze link of direct op deLiveAgent en Trello-integratiepagina. Als u daar bent, ziet u een trigger- en actieselectie.
Selecteer een trigger en een actie. Er zijn meerdere opties, dus u kunt er een kiezen die bij uw klantenserviceteam past. De keuze is aan u. Voor dit voorbeeld hebben we de Trello-trigger “Nieuwe kaart” en de LiveAgent-actie “Conversatie maken” gekozen. Wanneer de actie wordt uitgevoerd, stuurt het een email naar uw e-mailticketingsysteem telkens wanneer er een nieuwe kaart wordt gemaakt in Trello.
Klik op de blauwe Connect LiveAgent + Trello-knop en u komt in het configuratiegedeelte Trigger en Action. In ons geval komt Trello op de eerste plaats omdat het een trigger is. Pas de triggerdetails aan volgens uw behoeften. Klik dan op de blauwe knop doorgaan. Als je je Trello-emailadres niet hebt toegevoegd, kunt u dit in dit gedeelte toevoegen of selecteren in een lijst met uw accounts uit eerdere integratie-instellingen.
Zapier vereist dat je je trigger test. Zorg ervoor dat u alle opties correct heeft ingevuld en test vervolgens de trigger.
De volgende stap is het configureren van uw LiveAgent-actie. Bepaal wat u wilt dat LiveAgent doet wanneer de trigger wordt geactiveerd. In dit gedeelte moet u meer gedetailleerde informatie invullen, maar niet alles is nodig. In dit gedeelte moet u uw LiveAgent-emailadres toevoegen of selecteren.
Als u klaar bent, is er nog een test nodig om ervoor te zorgen dat de hele integratie volgens plan werkt. Ga uw gang en probeer het uit. Als er iets mis is, biedt Zapier u automatisch een gids voor het oplossen van problemen om u te helpen.
Bekijk nu uw tickets in LiveAgent. Uw melding wordt weergegeven volgens de Zapier-instellingen.
Dat is het, u bent klaar. U kunt indien nodig ook meer aangepaste Zapier-integraties voor LiveAgent maken.
Frequently Asked Questions
Waarmee integreert Trello?
Trello kan worden geïntegreerd met verschillende soorten tools/apps/software. Bijvoorbeeld Slack, Twitter, MailChimp, LiveAgent, Salesforce en meer!
Wat is Trello?
Trello is een tool voor projectbeheer die bedrijven visuele borden biedt waarop ze hun projecten georganiseerd kunnen houden.
Hoe kunt u Trello integreren met LiveAgent?
Log in op uw Zapier-account of maak een account aan. Navigeer naar Zapier - LiveAgent + Trello. Kies Trigger/Actie > Verbinden en vul de benodigde informatie in. Selecteer Testen en gebruiken.
Callcentersoftware speelt een belangrijke rol bij het behouden van klantloyaliteit en winstgevendheid. Een goede optie voor WordPress interne linkbuilding is de plug-in van Quality Unit, waarmee ankerteksten gediversifieerd kunnen worden. LiveAgent is een klantenservice- en contactcenterplatform met geavanceerde functies voor automatisering en integratie, inclusief live chat. Het biedt ook een gratis proefperiode van 7 of 30 dagen.
Telemarketingsoftware kan bedrijven helpen bij het vergroten van klantcontact en verkoop. Belangrijke functies zijn onder meer een telefoonkiezer en ondersteuning voor uitgaande oproepcampagnes. Gebruikers moeten echter rekening houden met beperkingen, zoals een gebrek aan training in telemarketingtechnieken en beperkte integratie met andere tools. LiveAgent biedt een softwareoplossing voor klantensucces, waarmee bedrijven alle klantcommunicatie op één plaats kunnen beheren. Gratis Nederlandse ticketing software is een handige tool voor bedrijven die hun klantencommunicatie willen stroomlijnen. LiveAgent biedt daarnaast integratie met Axigen voor kantoorsamenwerking. LiveAgent heeft diverse functies en integraties voor klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, zelfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware.