Partner
Wat is vCita?
vCita is een tool voor het plannen van afspraken die door kleine bedrijven wordt gebruikt. Het wordt geleverd met tools voor klantenbeheer en marketingtools.
Hoe kunt u het gebruiken?
Gebruik de integratie van vCita om klanten te creëren en te vinden, gesprekken en drukke tijden te creëren en uzelf op de hoogte te houden van nieuwe en bestaande klanten.
Voordelen
- Beheer klanten zonder van app te wisselen
- Geef uzelf ademruimte en plan drukke tijden
Frequently asked questions
Wat is vCita?
vCita is planningssoftware die sinds 2010 ook CRM- en marketingtools biedt.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van vCita-integratie in LiveAgent?
Het integreren van vCita met LiveAgent kan: een efficiënte workflow creëren, u in staat stellen afspraken in te plannen vanuit LiveAgent en u in staat stellen een gesprek te beginnen met contacten uit vCita.
VCita is a compact app that helps manage businesses from start to finish. They offer customer support through email, call centers, social media, and self-service. Contact can be made through email, hotline or social media, with self-service support available through their knowledge base. VCita does not offer live chat support, but their customer support can be reached via phone.
Een bedrijf genaamd Carrière zoekt naar gepassioneerde mensen om hun team te versterken. Ze bieden voordelen zoals thuiswerken, flexibele werkschema’s, een dagelijkse lunchvergoeding en meer. Ze zijn momenteel op zoek naar een Junior/Mid PHP developer en bieden de mogelijkheid om te werken aan projecten van wereldklasse. Carrière gebruikt meestal PHP op de back-end met MariaDB als belangrijkste opslagtechnologie. Ze nodigen geïnteresseerden uit om de volledige functieomschrijving te bekijken en zich aan te melden. LiveAgent is een ander bedrijf waarvan ze de diensten gebruiken en waarvoor ze als reseller optreden. LiveAgent biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en meer.
Investeren in callcentersoftware kan leiden tot klantenbehoud en winst voor bedrijven, omdat betrokken klanten vaker kopen en meer uitgeven. Een goede klantenervaring kan de uitgaven zelfs met 140% verhogen. Een toename van slechts 5% in klantbehoud kan de winst op lange termijn verhogen tot 95%. Het is dus slim om te investeren in callcentersoftware om een uitzonderlijke callcenter-ervaring te bieden en klanten loyaal te houden. LiveAgent biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware en meer.
Het bedrijf Quality Unit biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Ze bieden ook een partnerprogramma en hebben verschillende onderscheidingen en certificaten ontvangen. De website maakt gebruik van cookies en het bedrijf biedt ook persoonlijke gesprekken aan om te bespreken hoe hun producten uw bedrijf kunnen helpen. Een recente aanmelding voor LiveAgent wordt gewaardeerd en zodra het account is geïnstalleerd, wordt een welkomstbericht met inloggegevens naar uw mailbox gestuurd. Het opstarten van uw LiveAgent is momenteel bezig en zodra het proces is voltooid, ontvangt u de inloggegevens.