Wat zijn slimme regels?
Smart Rules zijn een synoniem voor wat we Rules noemen bij LiveAgent. Regels helpen u uw workflow te automatiseren, de werklast te verminderen en een hogere efficiëntie te bieden. Regels worden geactiveerd wanneer aan bepaalde voorwaarden is voldaan. Elke regel bestaat uit een voorwaarde en actie.
Meer informatie over Regels in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Wat zijn slimme regels?
Intelligent beleid, ook wel bekend als regels, helpt bij het automatiseren van uw workflow, het verminderen van de werkdruk en het verhogen van de productiviteit van vertegenwoordigers. Ze bestaan uit specifieke voorwaarden en acties. Ze worden geactiveerd door een specifieke actie.
Hoe kunt u slimme regels gebruiken?
Intelligente regels kunnen bijvoorbeeld worden gebruikt wanneer een ticket wordt gemaakt op basis van een email, de status van het ticket verandert, het ticket wordt gedefinieerd als spam, het ticket wordt doorgegeven van de ene vertegenwoordiger naar de andere, de vertegenwoordiger wordt beoordeeld als kijk of de tickettags zijn veranderd.
Worden slimme regels geleverd door LiveAgent?
Slimme regels worden geleverd door LiveAgent. U vindt alle regels en de mogelijkheid om ze te maken op het tabblad Regels.
Callcenter supervisor dagelijkse checklijst
Het is belangrijk om de inkomende supervisor op de hoogte te stellen van alle relevante informatie om efficiënt samen te kunnen werken en informatie niet te missen die van invloed kan zijn op succes. Documenteer alle incidenten en uitdagingen om herhaling te voorkomen en het team te helpen opmerkzaam te blijven. Er zijn verschillende manieren om incidenten te documenteren, zoals het bijhouden van een logboek of het gebruik van software zoals LiveAgent of Slack.
LiveAgent biedt een breed scala aan klantenservicesoftware, inclusief VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen en meer. Het platform biedt ook geautomatiseerde functies zoals IVR, automatisch terugbellen en geautomatiseerde ticketdistributie om de responstijden te verbeteren en kosten te besparen. Met de mogelijkheid om tags te maken, emails door te sturen en ticketorganisatie te creëren, biedt LiveAgent effectieve ondersteuningsautomatisering.