Wat zijn slimme regels?
Smart Rules zijn een synoniem voor wat we Rules noemen bij LiveAgent. Regels helpen u uw workflow te automatiseren, de werklast te verminderen en een hogere efficiëntie te bieden. Regels worden geactiveerd wanneer aan bepaalde voorwaarden is voldaan. Elke regel bestaat uit een voorwaarde en actie.
Meer informatie over Regels in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Wat zijn slimme regels?
Intelligent beleid, ook wel bekend als regels, helpt bij het automatiseren van uw workflow, het verminderen van de werkdruk en het verhogen van de productiviteit van vertegenwoordigers. Ze bestaan uit specifieke voorwaarden en acties. Ze worden geactiveerd door een specifieke actie.
Hoe kunt u slimme regels gebruiken?
Intelligente regels kunnen bijvoorbeeld worden gebruikt wanneer een ticket wordt gemaakt op basis van een email, de status van het ticket verandert, het ticket wordt gedefinieerd als spam, het ticket wordt doorgegeven van de ene vertegenwoordiger naar de andere, de vertegenwoordiger wordt beoordeeld als kijk of de tickettags zijn veranderd.
Worden slimme regels geleverd door LiveAgent?
Slimme regels worden geleverd door LiveAgent. U vindt alle regels en de mogelijkheid om ze te maken op het tabblad Regels.
Expert’s note
Slimme regels helpen bij het automatiseren van workflow en verhogen de productiviteit van vertegenwoordigers door specifieke voorwaarden en acties te gebruiken.
Hoe regels instellen in LiveAgent
LiveAgent biedt een breed scala aan klantenservicesoftware en VoIP-telefoonsystemen. Het platform ondersteunt ook selfservice, inkomende callcenters, klachtenbeheer en meer. Met de mogelijkheid om regels in te stellen voor efficiënt ticketbeheer, kan LiveAgent de klantenservice aanzienlijk verbeteren. Plan een demo om te ontdekken hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.
Callcenter supervisor dagelijkse checklijst
Het is belangrijk om de inkomende supervisor op de hoogte te stellen van alle relevante informatie om efficiënt samen te kunnen werken en informatie niet te missen die van invloed kan zijn op succes. Documenteer alle incidenten en uitdagingen om herhaling te voorkomen en het team te helpen opmerkzaam te blijven. Er zijn verschillende manieren om incidenten te documenteren, zoals het bijhouden van een logboek of het gebruik van software zoals LiveAgent of Slack.