Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ticket splitsen

Wat is een gesplitst ticket?

Soms stelt een klant twee totaal verschillende vragen in één ticket. Eén van de vragen kan een gemakkelijke voorverkoopvraag zijn en de andere een hardcore technische vraag. Voor meer gemak en eenvoudiger beheer kunt u de functie Ticket splitsen gebruiken. Een gesplitst ticket zal het ticket virtueel in tweeën snijden en een ander ticket creëren met een nieuwe unieke ticket-ID.

Ticket splitsen

Met betrekking tot het hierboven gegeven voorbeeld kunt u doorgaan met het bespreken van pre-sale vragen in het originele ticket en de technische vragen overbrengen naar de juiste afdeling.

Vaak gestelde vragen

Wat betekent de term ticket splitsen?

Met de functie voor het splitsen van tickets kunt u een ticket met twee verschillende vragen in twee tickets splitsen. Hierdoor kunnen pre-salesvragen worden besproken in het originele ticket en kunnen technische vragen worden overgedragen aan de juiste afdeling.

 

Hoe kunt u de functie voor gesplitste tickets gebruiken?

De Split-ticket-functie werkt goed wanneer de klant twee totaal verschillende vragen stelt op één ticket - de ene kan bijvoorbeeld een gemakkelijke vraag zijn over de verkoop en de andere een technische vraag. Door een dergelijk ticket in tweeën te splitsen, kan een eenvoudige aanvraag efficiënt worden afgehandeld, en moeilijkere kunnen ook efficiënt naar het technische team worden gestuurd. Dit verhoogt de efficiëntie en vergemakkelijkt de communicatie.

 

Hoe kunt u de functie voor gesplitste tickets in LiveAgent gebruiken?

Als u een ticket ontvangt met twee aparte vragen, klik dan op de drie puntjes rechts van het ticket en klik op "Splitsen". U kunt de optie "Automatisch splitsen" selecteren om het ticket te dupliceren. Dan kunnen de betreffende bureaus de relevante zaken uit één ticket afhandelen.

 

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.