Soms stelt een klant twee totaal verschillende vragen in één ticket. Eén van de vragen kan een gemakkelijke voorverkoopvraag zijn en de andere een hardcore technische vraag. Voor meer gemak en eenvoudiger beheer kunt u de functie Ticket splitsen gebruiken. Een gesplitst ticket zal het ticket virtueel in tweeën snijden en een ander ticket creëren met een nieuwe unieke ticket-ID.
Met betrekking tot het hierboven gegeven voorbeeld kunt u doorgaan met het bespreken van pre-sale vragen in het originele ticket en de technische vragen overbrengen naar de juiste afdeling.
Terug naar woordenlijstOntvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .