Wat is een gesplitst ticket?
Soms stelt een klant twee totaal verschillende vragen in één ticket. Eén van de vragen kan een gemakkelijke voorverkoopvraag zijn en de andere een hardcore technische vraag. Voor meer gemak en eenvoudiger beheer kunt u de functie Ticket splitsen gebruiken. Een gesplitst ticket zal het ticket virtueel in tweeën snijden en een ander ticket creëren met een nieuwe unieke ticket-ID.
Met betrekking tot het hierboven gegeven voorbeeld kunt u doorgaan met het bespreken van pre-sale vragen in het originele ticket en de technische vragen overbrengen naar de juiste afdeling.
Frequently Asked Questions
Wat betekent de term ticket splitsen?
Met de functie voor het splitsen van tickets kunt u een ticket met twee verschillende vragen in twee tickets splitsen. Hierdoor kunnen pre-salesvragen worden besproken in het originele ticket en kunnen technische vragen worden overgedragen aan de juiste afdeling.
Hoe kunt u de functie voor gesplitste tickets gebruiken?
De Split-ticket-functie werkt goed wanneer de klant twee totaal verschillende vragen stelt op één ticket - de ene kan bijvoorbeeld een gemakkelijke vraag zijn over de verkoop en de andere een technische vraag. Door een dergelijk ticket in tweeën te splitsen, kan een eenvoudige aanvraag efficiënt worden afgehandeld, en moeilijkere kunnen ook efficiënt naar het technische team worden gestuurd. Dit verhoogt de efficiëntie en vergemakkelijkt de communicatie.
Hoe kunt u de functie voor gesplitste tickets in LiveAgent gebruiken?
Als u een ticket ontvangt met twee aparte vragen, klik dan op de drie puntjes rechts van het ticket en klik op "Splitsen". U kunt de optie "Automatisch splitsen" selecteren om het ticket te dupliceren. Dan kunnen de betreffende bureaus de relevante zaken uit één ticket afhandelen.
Het bedrijf LiveAgent biedt diverse klantenservicesoftware, waaronder VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware en emailbeheersoftware. Ze bieden ook een partnerprogramma. Na aanmelding voor LiveAgent wordt er een bericht met inloggegevens gestuurd en wordt er gewerkt aan het opstarten van het dashboard. Er wordt gebruik gemaakt van cookies op de website.
Een klantenondersteuningstool genaamd LiveAgent helpt bedrijven met nauwkeurige antwoorden, consistente ondersteuning en het volgen van ondersteuningstickets. Het systeem bevat belangrijke informatie zoals klantgegevens, ticketnummers en ticketcategorieën. Verschillende soorten tickets, zoals technische ondersteuning en facturatieondersteuning, kunnen efficiënt worden behandeld. Implementatie van software kan de algehele klantenservice verbeteren.
LiveAgent is een geweldige tool om met klanten te communiceren en heeft positieve feedback gekregen van verschillende gebruikers. Het samenvoegen van tickets kan zorgen voor minder verwarring en meer transparantie. Bovendien kan het de oplostijden verkorten en de klanttevredenheid verhogen. Er zijn kennisbankbronnen beschikbaar voor meer informatie en gebruikers kunnen LiveAgent 14 dagen gratis uitproberen.