Wat is het delen van tickets?
Tickets delen doet u eenvoudig door gebruik te maken van de interne live chat. Telkens wanneer een agent een juiste Ticket-ID gebruikt, wordt deze automatisch gehyperlinkt om gemakkelijker te kunnen delen. Wanneer de vertegenwoordigers op de ticket-ID klikken, wordt het specifieke ticket automatisch geopend in hun agentenpaneel. Dit bespaart tijd, vooral wanneer vertegnwoordigers hulp van elkaar nodig hebben en ze kunnen snel tickets delen waar ze hulp nodig hebben.
Een ander nuttig onderdeel van tickets en het delen van tickets is het ticket en de achterstand van klanten, zodat uw klantenserviceteam altijd op de hoogte kan blijven van onopgeloste tickets.
Frequently Asked Questions
Wat betekent de term ticketdeling?
Tickets delen betekent snel en veilig tickets delen tussen vertegenwoordigers. Zodat ze elkaar kunnen ondersteunen.
Waarom is het raadzaam om gebruik te maken van ticket sharing?
Het delen van tickets maakt een snelle overdracht tussen vertegenwoordigers mogelijk wanneer u ondersteuning en aanvullende kennis nodig heeft die een andere vertegenwoordiger mogelijk heeft. Dit alles vergemakkelijkt het werk van vertegenwoordigers en zorgt voor een vrije informatiestroom.
Is het delen van tickets beschikbaar in LiveAgent?
LiveAgent-tickets delen is mogelijk dankzij de interne live chat. Wanneer de vertegenwoordiger de juiste ticket-ID gebruikt, ontvangt hij een hyperlink die hij gemakkelijk kan delen.
Een klantenondersteuningstool genaamd LiveAgent helpt bedrijven met nauwkeurige antwoorden, consistente ondersteuning en het volgen van ondersteuningstickets. Het systeem bevat belangrijke informatie zoals klantgegevens, ticketnummers en ticketcategorieën. Verschillende soorten tickets, zoals technische ondersteuning en facturatieondersteuning, kunnen efficiënt worden behandeld. Implementatie van software kan de algehele klantenservice verbeteren.
LiveAgent is een geweldige tool om met klanten te communiceren en heeft positieve feedback gekregen van verschillende gebruikers. Het samenvoegen van tickets kan zorgen voor minder verwarring en meer transparantie. Bovendien kan het de oplostijden verkorten en de klanttevredenheid verhogen. Er zijn kennisbankbronnen beschikbaar voor meer informatie en gebruikers kunnen LiveAgent 14 dagen gratis uitproberen.