Wat is het delen van tickets?
Tickets delen doet u eenvoudig door gebruik te maken van de interne live chat. Telkens wanneer een agent een juiste Ticket-ID gebruikt, wordt deze automatisch gehyperlinkt om gemakkelijker te kunnen delen. Wanneer de vertegenwoordigers op de ticket-ID klikken, wordt het specifieke ticket automatisch geopend in hun agentenpaneel. Dit bespaart tijd, vooral wanneer vertegnwoordigers hulp van elkaar nodig hebben en ze kunnen snel tickets delen waar ze hulp nodig hebben.
Een ander nuttig onderdeel van tickets en het delen van tickets is het ticket en de achterstand van klanten, zodat uw klantenserviceteam altijd op de hoogte kan blijven van onopgeloste tickets.

Frequently Asked Questions
Wat betekent de term ticketdeling?
Tickets delen betekent snel en veilig tickets delen tussen vertegenwoordigers. Zodat ze elkaar kunnen ondersteunen.
Waarom is het raadzaam om gebruik te maken van ticket sharing?
Het delen van tickets maakt een snelle overdracht tussen vertegenwoordigers mogelijk wanneer u ondersteuning en aanvullende kennis nodig heeft die een andere vertegenwoordiger mogelijk heeft. Dit alles vergemakkelijkt het werk van vertegenwoordigers en zorgt voor een vrije informatiestroom.
Is het delen van tickets beschikbaar in LiveAgent?
LiveAgent-tickets delen is mogelijk dankzij de interne live chat. Wanneer de vertegenwoordiger de juiste ticket-ID gebruikt, ontvangt hij een hyperlink die hij gemakkelijk kan delen.
Expert note
Tickets delen is een handige functie waarmee vertegenwoordigers snel en veilig tickets kunnen delen en elkaar kunnen ondersteunen. Het verbetert de efficiëntie van uw klantenserviceteam.

Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.
Ticketingsoftware diepgaande analyse
Leer over de nieuwste EU-wetgeving voor AI en hoe mond-op-mondreclame werkt. Ook krijg je tips voor het gebruik van LiveAgent voor succesverhalen.
LiveAgent biedt klantenservicesoftware en diverse andere tools, zoals selfservicesoftware, klachtenbeheerssysteem en emailbeheersoftware. Het bedrijf maakt gebruik van cookies en heeft een partnerprogramma. Klanten kunnen het LiveAgent-dashboard instellen en inloggegevens ontvangen via e-mail. Het beheren van ticketsoftware is belangrijk voor efficiënte klantenservice.