Wat is ticketbeheer?
Het handmatig volgen van problemen van klanten zou tijdrovend en problematisch zijn om te reguleren. Ticketbeheer is een noodzakelijk kenmerk van helpdeskbeheer. Hiermee kunnen gegevens en vragen van klanten worden beheerd. Een bedrijf gebruikt ticketbeheer om verzoeken van klanten te beantwoorden. Ticket houdt de status vast en specificeert verzoeken. Dat helpt klantenservicemedewerkers om beter georganiseerd te zijn en klanten beter te helpen. Het beheren van tickets met een ticketbeheersysteem kan dingen eenvoudiger en sneller maken.
Frequently Asked Questions
Wat betekent de term ticketbeheer?
Ticketbeheer is een proces van het beheren van problemen en verzoeken van klanten. Het is ingebouwd in ticketbeheersoftware en een algemeen zakelijk hulpmiddel.
Wat zijn de principes van ticketbeheer?
Er zijn enkele belangrijke regels. Behandel eerst elk ticket afzonderlijk en denk dat dit een persoon is die ondersteuning en hulp nodig heeft. Ten tweede, ontwerp de helpdesk op basis van de gebruikerservaring. Creëer ook geen compleet nieuwe processen, maar gebruik de best practices die uw bedrijf heeft ontwikkeld. Breng transparantie in uw contacten met klanten en zorg voor de ontwikkeling van vertegenwoordigers en het hele team.
Schakelt LiveAgent ticketbeheer in?
Met LiveAgent kunt u uw tickets beheren. Volgt automatisch alle problemen van klanten en zet ze om in tickets. Elke inkomende vorm van communicatie wordt omgezet in tickets voor beter beheer.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.